Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Zombymario op 8 februari 2011, 13:50Ja en net ff getest en hij doet het nog perfect. Mijn eigen, daar is het geluid van kapot en hij valt vaak uit. Deze doet het nog perfect dus ben erg blij mee dat ik hem voor €16,75 (inclusief verzendkosten) heb kunnen bemachtigen.
Ja en net ff getest en hij doet het nog perfect. Mijn eigen, daar is het geluid van kapot en hij valt vaak uit. Deze doet het nog perfect dus ben erg blij mee dat ik hem voor €16,75 (inclusief verzendkosten) heb kunnen bemachtigen.
Citaat van Zombymario op 8 februari 2011, 15:44bij particulier of handelaar?
Van een particulier.
bij particulier of handelaar?
Van een particulier.
Citaat van Pctje op 8 februari 2011, 16:41ik zit zelf nog wel eens te denken om een gameboy advance of color te nemen. Alleen ben er nog steeds niet uit welke nou beter is
ik zit zelf nog wel eens te denken om een gameboy advance of color te nemen. Alleen ben er nog steeds niet uit welke nou beter is
Citaat van IfElse op 8 februari 2011, 16:43ik zit zelf nog wel eens te denken om een gameboy advance of color te nemen. Alleen ben er nog steeds niet uit welke nou beter is
Advance kan gameboy colour spelletjes afspelen.
ik zit zelf nog wel eens te denken om een gameboy advance of color te nemen. Alleen ben er nog steeds niet uit welke nou beter is
Advance kan gameboy colour spelletjes afspelen.
Citaat van downloadfreak op 8 februari 2011, 17:23Ik heb hier ook nog een advance en een colour liggen, echt geweldig! Natuurlijk gebruik ik ze niet veel maar heel af en toe toch wel eens, blijft leuk O0
Ik heb hier ook nog een advance en een colour liggen, echt geweldig! Natuurlijk gebruik ik ze niet veel maar heel af en toe toch wel eens, blijft leuk O0
Citaat van IfElse op 8 februari 2011, 19:04Ik heb hier ook nog een advance en een colour liggen, echt geweldig! Natuurlijk gebruik ik ze niet veel maar heel af en toe toch wel eens, blijft leuk O0
Ik heb twee advance
De normale en de sp.
Ik heb hier ook nog een advance en een colour liggen, echt geweldig! Natuurlijk gebruik ik ze niet veel maar heel af en toe toch wel eens, blijft leuk O0
Ik heb twee advance De normale en de sp.