Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van PCgamer op 31 januari 2011, 14:14
Gekregen van de papa voor maar € 4500
(Garage is van mijn vader
)
Nice car, Kan ook bijna rijbewijs halen
zou wel mooi zijn als ik ook een Audi kan kopen maar heb liever RS6 is alleen beetje duur O0
)
Nice car, Kan ook bijna rijbewijs halen zou wel mooi zijn als ik ook een Audi kan kopen maar heb liever RS6 is alleen beetje duur O0
Citaat van Erwin. op 31 januari 2011, 14:28wel handig gelijk een parrot 3100 carkit in de Audi
heb je goed voor elkaar zo, op je 18 straks gelijk in een dikke bak rond cruizen.
wel handig gelijk een parrot 3100 carkit in de Audi
heb je goed voor elkaar zo, op je 18 straks gelijk in een dikke bak rond cruizen.
Citaat van William op 31 januari 2011, 15:58Lekker geluid
Ze zitten beter dan de normale in je oren, en nog beter dan van die in ear dingen
(Ik had ze al, alleen ben ik ze kwijt XD)
Mijn rechter is kapot, waar heb je de jouwe gekocht, en voor hoeduur. 't zijn inderdaad best goede oortjes.
Lekker geluid
Ze zitten beter dan de normale in je oren, en nog beter dan van die in ear dingen
(Ik had ze al, alleen ben ik ze kwijt XD)
Mijn rechter is kapot, waar heb je de jouwe gekocht, en voor hoeduur. 't zijn inderdaad best goede oortjes.
Citaat van IfElse op 31 januari 2011, 16:56http://www.mytrendyphone.nl/shop/sony-ericsson-mh500-27510p.html
http://www.mytrendyphone.nl/shop/sony-ericsson-mh500-27510p.html
Citaat van Duken op 31 januari 2011, 18:59
)
Wtf... gekregen van je Papa?
Heeft die vader van jou nog kinderen nodig?! Dat is een bizarre eerste auto... ik moet het doen met een Golf uit 1837 en 5 PK.... rij wel voorzichtig he
)
Wtf... gekregen van je Papa?
Heeft die vader van jou nog kinderen nodig?! Dat is een bizarre eerste auto... ik moet het doen met een Golf uit 1837 en 5 PK.... rij wel voorzichtig he
Citaat van Marciej123 op 31 januari 2011, 19:26morge: Blackberry Bold 9780
Mooie BB
zal je zeker veel plezier mee hebben !
morge: Blackberry Bold 9780
Mooie BB zal je zeker veel plezier mee hebben !
Citaat van Rikkert. op 1 februari 2011, 13:41Ik heb het niet zo op BB en soortgelijke telefoons...
Het is niet echt mijn smaak.
Maar ze zien er wel mooi uit. Veel plezier ermee
Ik heb het niet zo op BB en soortgelijke telefoons...
Het is niet echt mijn smaak.
Maar ze zien er wel mooi uit. Veel plezier ermee