do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 368 of 602Volgende

4500!? Doe mij er maar 2 :P Mooie wagen, maarja dat is audi altijd :cool2:

En vragen of die fijn rijd, dat is dom. Want audi rijd altijd fijn :P

Als ik mn rijbewijs heb denk ik niet dat ik een audi (de nieuwere varianten dus) kan betalen, tenzij die net zoals in jou geval 4500 is, nice ;D

Jep tuurlijk rijd audi altijd goed, heb nu mijn theoretisch, maar kan al rijden van mijn 7 jaar :P

Ben opgegroeid tussen audi's en vw's :P

Vind hem echt fijn mijn autootje :D

AutooTJE, t is nog best een grote bak hoor :P vergeleken met waar de meeste mensen mee beginnen, ik zeg voor fun, een fiat punto. Nou dan zit jij er lekker ruim en confortabel erbij :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

is een feit, maar de diesel die ik erin moet gieten moet ik zelf betalen van mijn vader, ook al kan hij het op de naam van het bedrijf zetten, hij wil dat ik zelf ook omga met mijn gerief en omdat ik deze auto al zo goedkoop heb gekregen van hem, maar vind ik niet erg. Binnenkort zal ik lekker kunnen rondcruisen in mun A3 :D

En terecht, dokken jij.

Maarja, ik ga gewoon stage lopen bij mercedes en Audi. En omdat ik t dan zo goed doe.. autootje voor mij? :) oké nu ophouden t is geen TDU :P

Ik zie wel hoe t loopt, ook nog een motorrijbewijs halen. Misschien ook nog schakelbrommer , moet ik weer een certificatie halen. T us toch wat:P

ik ga niet scooteren. Wacht wel op een autotje over anderhalf jaar. kan allang rijden dus praktijk zal geen moeite worden. Achja, waarom zou je een scooter nemen als je 650 meter van school woont ofzo.  :P

ik heb ook nooit scooter gehad, heb gewoon gewacht voor auto

Sure. Ik denk ook dat ik, wat is t, 3 tot 4 duizend euro wel ergens anders aan kwijt kan. Audi a3 bijvoorbeeld :P

Ik heb ook gewacht voor auto.. Ik rij nu 2 jaar een golfje 1.9 TDI. Nu zijn vinden mn vrienden zichzelf dom dat ze voor scooter hebben gekozen..

Ik heb alleen mn carterpan eronder uitgereden  ;D was wat minder maargoed, dat is weer gerepareerd. En rijdt weer als een zonnetje  ^-^

Jep tuurlijk rijd audi altijd goed, heb nu mijn theoretisch, maar kan al rijden van mijn 7 jaar :P

Ben opgegroeid tussen audi's en vw's :P

Vind hem echt fijn mijn autootje :D

Maar in je profiel staat dat je 17 bent? Klopt dat getal dan niet of heb je, je rijbewijs nog niet?

VorigePage 368 of 602Volgende