Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van DukeNPDA op 3 januari 2011, 21:01Gelukkig, haal nu gta4 met 3,4 mb per sec binnen. Pctje vanavond aan laten staan. Kunnen we morgen de stad onveilig maken.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Gelukkig, haal nu gta4 met 3,4 mb per sec binnen. Pctje vanavond aan laten staan. Kunnen we morgen de stad onveilig maken.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 3 januari 2011, 21:36nee niet de echte , ik heb de echte geprobeerd echt bijna geen verschil het echte hoorbare verschil is dat de bas iets beter is op de echte.
gr Stef
Mm, oké. Had je via snel vervoer verzonden? Want ik heb ze op 5 december besteld. En t zou 20 tot 30 dagen duren dus ik wacht nog even af
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
nee niet de echte , ik heb de echte geprobeerd echt bijna geen verschil het echte hoorbare verschil is dat de bas iets beter is op de echte.
gr Stef
Mm, oké. Had je via snel vervoer verzonden? Want ik heb ze op 5 december besteld. En t zou 20 tot 30 dagen duren dus ik wacht nog even af
Citaat van William op 3 januari 2011, 21:39van welke verkoper?, ik heb een setje voor 21 euro gekocht. als ze een beetje goed zijn is het wel een mooi handelsitem :duivel:
van welke verkoper?, ik heb een setje voor 21 euro gekocht. als ze een beetje goed zijn is het wel een mooi handelsitem :duivel:
Citaat van Freddytje op 3 januari 2011, 21:44Wtf dan heb je echt mazzel gehad.
Ik had ze van iemand met een meisje van 17 ofzo op de foto. Dsnmnii oid
woont in hong kong dacht ik. Ik had ze ongeveer voor 16 euro gekocht. Iemand hier had ze dacht hij ook daar gekocht. En daar is die ook aangekomen. Binnenkort misschien gewoon even mailen.
Wtf dan heb je echt mazzel gehad.
Ik had ze van iemand met een meisje van 17 ofzo op de foto. Dsnmnii oid woont in hong kong dacht ik. Ik had ze ongeveer voor 16 euro gekocht. Iemand hier had ze dacht hij ook daar gekocht. En daar is die ook aangekomen. Binnenkort misschien gewoon even mailen.
Citaat van Wous op 3 januari 2011, 21:54Hoppa, nieuw iPadje voor mama:
IMG
Profiteer ik mooi van mee!!!
Haha alsof het niets is
Cadeautje voor je mam?
Hoppa, nieuw iPadje voor mama:
IMG
Profiteer ik mooi van mee!!!
Haha alsof het niets is
Cadeautje voor je mam?
Citaat van Robin op 3 januari 2011, 21:55Haha neee dat nou weer net niet, maatje van me ging naar Amerika en ik zei "Mams, jij wou toch een iPad ooit? Dit is je kans!" Hahaha heeft ie er een meegenomen voor 400 euro (16 gig, wifi). Best zacht prijsje!
Haha neee dat nou weer net niet, maatje van me ging naar Amerika en ik zei "Mams, jij wou toch een iPad ooit? Dit is je kans!" Hahaha heeft ie er een meegenomen voor 400 euro (16 gig, wifi). Best zacht prijsje!