Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 3 januari 2011, 17:36Haha inderdaad. Steam is echt slim bezig. Doordat ze geen dvd en covers nodig hebben kunnen ze de prijs lekker laag houden
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Haha inderdaad. Steam is echt slim bezig. Doordat ze geen dvd en covers nodig hebben kunnen ze de prijs lekker laag houden
Citaat van stefjuh op 3 januari 2011, 17:55Veel sneller dan verwacht en 6 werkdagen verder heb ikzelf eindelijk en de geluidskwaliteit is super
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Veel sneller dan verwacht en 6 werkdagen verder heb ikzelf eindelijk en de geluidskwaliteit is super
Citaat van TereZz op 3 januari 2011, 18:12Jup alles! Wie maakt je gek voor 8,75... zijn drie patatjes!
Dmn maakte net een echte impulsaankoop, had 30 seconden om te betalen
Maar nu zie ik maar 2 spellen staan ipv 3? Heb jij dat ook of was ik gewoon telaat?
Jup alles! Wie maakt je gek voor 8,75... zijn drie patatjes!
Dmn maakte net een echte impulsaankoop, had 30 seconden om te betalen
Maar nu zie ik maar 2 spellen staan ipv 3? Heb jij dat ook of was ik gewoon telaat?
Citaat van DukeNPDA op 3 januari 2011, 18:26Je bent optijd kerel! T zijn er ook 2 in steam. 2 games vallen onder 1. Maar t downloaden gaat super traag ;( max 1 mbps.... :s moet totaal 30 gb....
Je bent optijd kerel! T zijn er ook 2 in steam. 2 games vallen onder 1. Maar t downloaden gaat super traag ;( max 1 mbps.... :s moet totaal 30 gb....
Citaat van TereZz op 3 januari 2011, 18:40YAAY tnx
Steam servers zijn wel vaker langzaam, je kan als je er zin in hebt wel een andere server kiezen die minder belast is bij Weergave -> Instellingen -> Downloads.
YAAY tnx
Steam servers zijn wel vaker langzaam, je kan als je er zin in hebt wel een andere server kiezen die minder belast is bij Weergave -> Instellingen -> Downloads.
Citaat van Freddytje op 3 januari 2011, 18:58Veel sneller dan verwacht en 6 werkdagen verder heb ikzelf eindelijk en de geluidskwaliteit is super
De echte?
[A]DUKEN 1mb vind ik nog retesnel voor steam
Veel sneller dan verwacht en 6 werkdagen verder heb ikzelf eindelijk en de geluidskwaliteit is super
De echte?
[A]DUKEN 1mb vind ik nog retesnel voor steam
Citaat van Duken op 3 januari 2011, 19:13YAAY tnx
Thx voor de tip! Sommige inderdaad wat sneller. Zit nu op de 1,5 via parijs.
Even kijken welke wat beter loopt. Normaal haal ik toch wel me maximale snelheid. Maar heb het idee dat er nogal wat gebruikers zijn die nu GTA aan het binnen halen zijn
YAAY tnx
Thx voor de tip! Sommige inderdaad wat sneller. Zit nu op de 1,5 via parijs.
Even kijken welke wat beter loopt. Normaal haal ik toch wel me maximale snelheid. Maar heb het idee dat er nogal wat gebruikers zijn die nu GTA aan het binnen halen zijn
Citaat van stefjuh op 3 januari 2011, 19:33nee niet de echte , ik heb de echte geprobeerd echt bijna geen verschil het echte hoorbare verschil is dat de bas iets beter is op de echte.
gr Stef
nee niet de echte , ik heb de echte geprobeerd echt bijna geen verschil het echte hoorbare verschil is dat de bas iets beter is op de echte.
gr Stef