do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 349 of 602Volgende

@ duken, lekker goedkoop zijn dit alle drie de delen dan?

Jup alles! Wie maakt je gek voor 8,75... zijn drie patatjes! :proost:

Haha inderdaad. Steam is echt slim bezig. Doordat ze geen dvd en covers nodig hebben kunnen ze de prijs lekker laag houden :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Veel sneller dan verwacht en 6 werkdagen verder heb ikzelf eindelijk en de geluidskwaliteit is super 57d473ec-0d8a-86c5.jpg

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Jup alles! Wie maakt je gek voor 8,75... zijn drie patatjes! :proost:

Dmn maakte net een echte impulsaankoop, had 30 seconden om te betalen :P

Maar nu zie ik maar 2 spellen staan ipv 3? Heb jij dat ook of was ik gewoon telaat?

gta4k.th.png

Je bent optijd kerel! T zijn er ook 2 in steam. 2 games vallen onder 1. Maar t downloaden gaat super traag ;(  max 1 mbps.... :s moet totaal 30 gb....

YAAY tnx :D

Steam servers zijn wel vaker langzaam, je kan als je er zin in hebt wel een andere server kiezen die minder belast is bij Weergave -> Instellingen -> Downloads.

Veel sneller dan verwacht en 6 werkdagen verder heb ikzelf eindelijk en de geluidskwaliteit is super 57d473ec-0d8a-86c5.jpg

De echte?

[A]DUKEN 1mb vind ik nog retesnel voor steam ;)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

YAAY tnx :D

Steam servers zijn wel vaker langzaam, je kan als je er zin in hebt wel een andere server kiezen die minder belast is bij Weergave -> Instellingen -> Downloads.

Thx voor de tip! Sommige inderdaad wat sneller. Zit nu op de 1,5 via parijs.

Even kijken welke wat beter loopt. Normaal haal ik toch wel me maximale snelheid. Maar heb het idee dat er nogal wat gebruikers zijn die nu GTA aan het binnen halen zijn ;)

nee niet de echte , ik heb de echte geprobeerd echt bijna geen verschil het echte hoorbare verschil is dat de bas iets beter is op de echte.

gr Stef

VorigePage 349 of 602Volgende