Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 1 februari 2008, 22:03heb me muis al een tijdje maar ik vind tog dan ik em ff niewe mag intreden
die muis heeft een specaal scrol systeem
je kan lost scrollen en met zoon rem op je scrol
dat wisel je door de scrol in te druken
of anderen ijgen schapen die je hebt ingesteld voor je muis
maar als hij schakelt via die scrol dan gaat mijn scrol wieletje omhoog en omlaag
als ik dat heel snel wisel dan gaat mijn scrol scrollen
en dan doe ik alenaam via soft ware via mijn pc XD
had laaste nog een vriend die het ni geloofde en hij had ze zelfde muis
hulp op afstand XD
en we waren aan het bellen XD
ik hoor opeens iets heel hard op en neer gaan XD
heb me muis al een tijdje maar ik vind tog dan ik em ff niewe mag intreden
die muis heeft een specaal scrol systeem
je kan lost scrollen en met zoon rem op je scrol
dat wisel je door de scrol in te druken of anderen ijgen schapen die je hebt ingesteld voor je muis
maar als hij schakelt via die scrol dan gaat mijn scrol wieletje omhoog en omlaag
als ik dat heel snel wisel dan gaat mijn scrol scrollen
en dan doe ik alenaam via soft ware via mijn pc XD
had laaste nog een vriend die het ni geloofde en hij had ze zelfde muis
hulp op afstand XD
en we waren aan het bellen XD
ik hoor opeens iets heel hard op en neer gaan XD
Citaat van William op 2 februari 2008, 09:43Pumma i'm going, dat vond me zusje helemaal geweldig voor dr verjardag.. O0
ga ik eens ff teste in de winkels ..
favoriet bij mijn vriendin; angel
die heeft me moeder ook O0 beetje gek om me ma en me vriendin het zelfde te ruiken
koen , gekke muis man .. ziet er ingewikkeld uit .. maar wel vet ding O0
Pumma i'm going, dat vond me zusje helemaal geweldig voor dr verjardag.. O0
ga ik eens ff teste in de winkels ..
favoriet bij mijn vriendin; angel
die heeft me moeder ook O0 beetje gek om me ma en me vriendin het zelfde te ruiken
koen , gekke muis man .. ziet er ingewikkeld uit .. maar wel vet ding O0
Citaat van William op 2 februari 2008, 18:32die muis had ik een keer ergens op internet gezien het lijkt me echt een lekkere muis om vast te houden maar is hij niet iets van 100 euro?
ltr eddd3
die muis had ik een keer ergens op internet gezien het lijkt me echt een lekkere muis om vast te houden maar is hij niet iets van 100 euro?
ltr eddd3
Citaat van Demo op 8 februari 2008, 12:04heb ook weer een nieuw spel voor in me 360 O0
hoop dat ie een beetje leuk is O0
IK OOK
Alleen is m'n ps3 stuk :biggun: G**********
Die krijg ik dus pas over 2 weken terug als ie gemaakt is ( laser was waarschijnlijk stuk )
Lekker hoor heb ik weer
heb ook weer een nieuw spel voor in me 360 O0
hoop dat ie een beetje leuk is O0
IK OOK
Alleen is m'n ps3 stuk :biggun: G**********
Die krijg ik dus pas over 2 weken terug als ie gemaakt is ( laser was waarschijnlijk stuk )
Lekker hoor heb ik weer
Citaat van William op 18 februari 2008, 15:52Kan deze zuster mischien niet helpen
Ik heb ook wat moois
:
[img width=500 height=666]http://www.xboxline.com/obrazky/big_xbox-360-premium-konzole-zmensena.jpg
Was gister 2 uur lang bezig om een ICS Verbinding te maken tussen mijn pc en xbox. Is gelukkig gelukt.
Kan deze zuster mischien niet helpen
Ik heb ook wat moois :
[img width=500 height=666]http://www.xboxline.com/obrazky/big_xbox-360-premium-konzole-zmensena.jpg
Was gister 2 uur lang bezig om een ICS Verbinding te maken tussen mijn pc en xbox. Is gelukkig gelukt.