Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 29 januari 2008, 21:13Bevalt uitstekend, coverflow werkt echt zo lekker. Scherm is heel mooi, scherp. Enkel m'n wifi antenne doet het niet goed, moet echt binnen een meter van m'n wifi zender blijven voor internet. Ga dus zo nog even terug naar de winkel, hopen dat ik een nieuwe krijg die het op dat vlak wel goed doet. Maar voor de rest dus echt een puik apparaatje!
Ik heb 'm terug!! Nu helemaal perfect werkend. Heb dit bericht gepost vanaf m'n touch. Its really amazing mike!
[me=Martijn]is in z'n nopjes
[/me]
Bevalt uitstekend, coverflow werkt echt zo lekker. Scherm is heel mooi, scherp. Enkel m'n wifi antenne doet het niet goed, moet echt binnen een meter van m'n wifi zender blijven voor internet. Ga dus zo nog even terug naar de winkel, hopen dat ik een nieuwe krijg die het op dat vlak wel goed doet. Maar voor de rest dus echt een puik apparaatje!
Ik heb 'm terug!! Nu helemaal perfect werkend. Heb dit bericht gepost vanaf m'n touch. Its really amazing mike!
[me=Martijn]is in z'n nopjes [/me]
Citaat van Duken op 30 januari 2008, 08:30Mijn Buurman heeft dat ding nu ook martijn. Wat een super apparaat! Werkt als een trein, internetten gaat er zelfs erg goed op!
Mijn Buurman heeft dat ding nu ook martijn. Wat een super apparaat! Werkt als een trein, internetten gaat er zelfs erg goed op!
Citaat van William op 31 januari 2008, 10:56als ik jou was zou ik je xbox gewoon laten ombouwen
ik ken iemand en die speelt al maar dan 1 jaar ongeboud online
als ik jou was zou ik je xbox gewoon laten ombouwen
Citaat van Robin op 31 januari 2008, 16:53als ik jou was zou ik je xbox gewoon laten ombouwen
Tja, ik ken inmiddels meerdere mensen die al gebanned zijn..
Dus ik waag 't er niet op.
als ik jou was zou ik je xbox gewoon laten ombouwen
Tja, ik ken inmiddels meerdere mensen die al gebanned zijn.. Dus ik waag 't er niet op.
Citaat van William op 31 januari 2008, 19:10heb een omgebouwde xbox en een originele xbox zeg maar.. dus ik download ze eerst.. maarja.. deze vond ik wel tof.. en als het echt een spel zoals call of duty 4 is MOET ik hem gewoon kopen .. zo gek is die game gewoon..
maar burnout is wel lache O0
en die omgebouwde is inderdaad gebanned.. maar volgens mij die andere ook .. weet niet hoe het komt.. maar kan opeens niet meer op internet.. niet dat ik dat al vaak deed.. maar toch.. wou binnenkort xbox live gaan halen .. scheelt weer wat geld O0
heb een omgebouwde xbox en een originele xbox zeg maar.. dus ik download ze eerst.. maarja.. deze vond ik wel tof.. en als het echt een spel zoals call of duty 4 is MOET ik hem gewoon kopen .. zo gek is die game gewoon..
maar burnout is wel lache O0
en die omgebouwde is inderdaad gebanned.. maar volgens mij die andere ook .. weet niet hoe het komt.. maar kan opeens niet meer op internet.. niet dat ik dat al vaak deed.. maar toch.. wou binnenkort xbox live gaan halen .. scheelt weer wat geld O0
Citaat van William op 1 februari 2008, 15:22ik heb em nog niet veel gespeeld .. maar voor zover ik het heb gedaan kan ik niet echt tunen ofzo .. je moet races winnen .. en daarmee krijg je steeds een ''beter'' rijbewijs en hoe verder je komt , hoe meer auto's je krijgt.. dus het is niet echt tunen.
het is dus niet zoals need for speed.. ik heb em wel gedownload.. van et weekend eens kijken of het was is O0
weet iemand misschien een goed vrouwen luchje .. want het is weer bijna valentijns dag.. en moet weer wat kopen he.. :cool2: :peace:
ik heb em nog niet veel gespeeld .. maar voor zover ik het heb gedaan kan ik niet echt tunen ofzo .. je moet races winnen .. en daarmee krijg je steeds een ''beter'' rijbewijs en hoe verder je komt , hoe meer auto's je krijgt.. dus het is niet echt tunen.
het is dus niet zoals need for speed.. ik heb em wel gedownload.. van et weekend eens kijken of het was is O0
weet iemand misschien een goed vrouwen luchje .. want het is weer bijna valentijns dag.. en moet weer wat kopen he.. :cool2: :peace: