Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 7 januari 2008, 13:48ik zit er over te denken om een ipod touch aan te schaffen, iemand hier ervaringen mee? Ook met het jailbreaken van die dingen?
ik zit er over te denken om een ipod touch aan te schaffen, iemand hier ervaringen mee? Ook met het jailbreaken van die dingen?
Citaat van William op 11 januari 2008, 09:01Bevalt uitstekend, coverflow werkt echt zo lekker. Scherm is heel mooi, scherp. Enkel m'n wifi antenne doet het niet goed, moet echt binnen een meter van m'n wifi zender blijven voor internet. Ga dus zo nog even terug naar de winkel, hopen dat ik een nieuwe krijg die het op dat vlak wel goed doet. Maar voor de rest dus echt een puik apparaatje!
Bevalt uitstekend, coverflow werkt echt zo lekker. Scherm is heel mooi, scherp. Enkel m'n wifi antenne doet het niet goed, moet echt binnen een meter van m'n wifi zender blijven voor internet. Ga dus zo nog even terug naar de winkel, hopen dat ik een nieuwe krijg die het op dat vlak wel goed doet. Maar voor de rest dus echt een puik apparaatje!
Citaat van William op 11 januari 2008, 12:53Film, muziek, foto kan hij allemaal ja, het enigste wat hij niet kan/heeft is
Bellen
GPS
Bluetooth
En dat bellen kan nog wel opgelost worden via Voip, zolang je op een wifi netwerk zit tenminste.
Anyways, ik moet 'm nu weer 3 weken missen omdat hij terug is gestuurd naar Apple vanwege wifi probleempjes :'(
Film, muziek, foto kan hij allemaal ja, het enigste wat hij niet kan/heeft is
Bellen
GPS
Bluetooth
En dat bellen kan nog wel opgelost worden via Voip, zolang je op een wifi netwerk zit tenminste.
Anyways, ik moet 'm nu weer 3 weken missen omdat hij terug is gestuurd naar Apple vanwege wifi probleempjes :'(
Citaat van William op 12 januari 2008, 23:26ja de touch is idd wel gekte.. maar heb net een nieuwe mp3 .. en die doet het ook heel goed alleen dan voor minder geld..
maarrr... gister binnengehad:
een nieuwe videokaart van ATI , de X850XT , 256mb , DVi en VGA , DDR3 (geen idd wat het inhoud..)
enigste is dat het een AGP kaartje is.. heb nog een oude pc.. (4 jaar..) en daar zat geen goede videokaart in .. denet een HD film gekeken .. en hij is goed O0
ja de touch is idd wel gekte.. maar heb net een nieuwe mp3 .. en die doet het ook heel goed alleen dan voor minder geld..
maarrr... gister binnengehad:
een nieuwe videokaart van ATI , de X850XT , 256mb , DVi en VGA , DDR3 (geen idd wat het inhoud..)
enigste is dat het een AGP kaartje is.. heb nog een oude pc.. (4 jaar..) en daar zat geen goede videokaart in .. denet een HD film gekeken .. en hij is goed O0