do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 31 of 602Volgende

Nieuwe mp3 speler! :D

image.php?id=53387&dimensionid=1&shopid=3

ik zit er over te denken om een ipod touch aan te schaffen, iemand hier ervaringen mee? Ook met het jailbreaken van die dingen?

thumb_ipod-touch_06_large20070905.jpg

Daar is ie dan  8)

Mooi ding martijn, Ziet er erg gelikt uit. Bevalt hij goed?

Bevalt uitstekend, coverflow werkt echt zo lekker. Scherm is heel mooi, scherp. Enkel m'n wifi antenne doet het niet goed, moet echt binnen een meter van m'n wifi zender blijven voor internet. Ga dus zo nog even terug naar de winkel, hopen dat ik een nieuwe krijg die het op dat vlak wel goed doet. Maar voor de rest dus echt een puik apparaatje!

Tja echt een goede keuze dus! Kan je nou ook een filmpje erop kijken of alleen muziek?

Film, muziek, foto kan hij allemaal ja, het enigste wat hij niet kan/heeft is

Bellen

GPS

Bluetooth

En dat bellen kan nog wel opgelost worden via Voip, zolang je op een wifi netwerk zit tenminste.

Anyways, ik moet 'm nu weer 3 weken missen omdat hij terug is gestuurd naar Apple vanwege wifi probleempjes  :'(

Super ding dus!! Maar 3 weken... nu al :( Zonde zonde zonde  :o

Oehh de Touch, dat is zo'n strak ding.. ik denk er ook over na.

ja de touch is idd wel gekte.. maar heb net een nieuwe mp3 .. en die doet het ook heel goed alleen dan voor minder geld..

maarrr... gister binnengehad:

een nieuwe videokaart van ATI , de X850XT , 256mb , DVi en VGA , DDR3 (geen idd wat het inhoud..)

enigste is dat het een AGP kaartje is.. heb nog een oude pc.. (4 jaar..) en daar zat geen goede videokaart in .. denet een HD film gekeken .. en hij is goed O0

000555-00.jpg

VorigePage 31 of 602Volgende