Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Robin op 23 december 2007, 17:10Lief beest:)
Ik wil ook 'n hond, maarja we hebben al twee katten en een konijn.. dus dat gaat voorlopig nog niet lukken..
Lief beest:)
Ik wil ook 'n hond, maarja we hebben al twee katten en een konijn.. dus dat gaat voorlopig nog niet lukken..
Citaat van Eagles op 23 december 2007, 19:36leuk beessie
nieuwe media kit voor in de seat, dvd/gps/mp3 you name it en het zit erop
duken let jij wel een beetje op met je seatje, ik weet dat het lekker rijdt maar.............
leuk beessie
nieuwe media kit voor in de seat, dvd/gps/mp3 you name it en het zit erop
duken let jij wel een beetje op met je seatje, ik weet dat het lekker rijdt maar.............
Citaat van William op 24 december 2007, 00:54ha die DukeN, dus ook een hondje? mooi he?
wel consequent blijven dan heb je er alleen maar voordeel.
die van ons begint nu echt te groeien. mu 43 kg and still groing!!!!
ha die DukeN, dus ook een hondje? mooi he?
wel consequent blijven dan heb je er alleen maar voordeel.
die van ons begint nu echt te groeien. mu 43 kg and still groing!!!!
Citaat van Duken op 24 december 2007, 21:17Ja man, echt super! Het is gewoon heel leuk. Ze had alleen de eerste 2 nachten gehuild. Nu gaat het goed, druk bezig met zindelijk maken.
En consequent ... we doen ons best. Het is soms zo moeilijk om haar niet even lekker op de bank te nemen, al kunnen we ons nu nog inhouden
Ja man, echt super! Het is gewoon heel leuk. Ze had alleen de eerste 2 nachten gehuild. Nu gaat het goed, druk bezig met zindelijk maken.
En consequent ... we doen ons best. Het is soms zo moeilijk om haar niet even lekker op de bank te nemen, al kunnen we ons nu nog inhouden
Citaat van basbulletje op 29 december 2007, 21:43eindelijk een dvd-recorder gekocht van wat kerst-geld.
eindelijk een dvd-recorder gekocht van wat kerst-geld.
Citaat van Duken op 7 januari 2008, 07:31Ai ik moet toch echt eens gaan wintersporten. Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me zo leuk! Misschien volgend jaar :superman:
Ai ik moet toch echt eens gaan wintersporten. Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me zo leuk! Misschien volgend jaar :superman:
Citaat van Robin op 7 januari 2008, 08:11Het is serieus zo super leuk
! Je vergeet al je soris als je skiet of snowboard.
Je denkt alleen aan de sneeuw, je omgeveing, en hoe je je voort moet bewegen op de piste.
Het is serieus zo super leuk ! Je vergeet al je soris als je skiet of snowboard.
Je denkt alleen aan de sneeuw, je omgeveing, en hoe je je voort moet bewegen op de piste.