Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 14 september 2010, 15:22@Actionwaction, ik heb ook de silver Editon. Waar heb jij je spellen vandaan? Misschien heb ik er wel een hele groot spel opgezet (een regelrechte rip van een PC game
)
@Actionwaction, ik heb ook de silver Editon. Waar heb jij je spellen vandaan? Misschien heb ik er wel een hele groot spel opgezet (een regelrechte rip van een PC game )
Citaat van PatrickV94 op 14 september 2010, 19:04en daarom trap je hem maar even kapot??
heb trouwens dit net binnen (mooi ff wat games spelen onder de les xD)
Ik koop ook zo een straks, je kan er de PS3 mee jailbreaken xD
Heb hem nu aal een paar jaartjes.
Maar ga je hem alleen gebruiken om te jailbreaken?
(ps. als je hulp nodig hebt kan je altijd contact opnemen met mij, ik heb hem hier al werkend)
en daarom trap je hem maar even kapot??
Heb hem nu aal een paar jaartjes.
Maar ga je hem alleen gebruiken om te jailbreaken?
(ps. als je hulp nodig hebt kan je altijd contact opnemen met mij, ik heb hem hier al werkend)
Citaat van Duken op 14 september 2010, 19:06Nieuwe server gekocht voor in de meterkast bij Azerty
Shuttle SG41J1
http://global.shuttle.com/product_detail_spec.jsp?PI=1382
Kosten 155 euro. Me huidige shuttle (type K45) heeft het begeven. Condensators lek. Dat is nu al de 2de keer met het die K45. Klote dingen, probleem is ook bekend bij shuttle maar goed garantie is verlopen. Ik kan alles gelukkig overbouwen van de K45 naar de SG41J1
Nieuwe server gekocht voor in de meterkast bij Azerty
Shuttle SG41J1
http://global.shuttle.com/product_detail_spec.jsp?PI=1382
Kosten 155 euro. Me huidige shuttle (type K45) heeft het begeven. Condensators lek. Dat is nu al de 2de keer met het die K45. Klote dingen, probleem is ook bekend bij shuttle maar goed garantie is verlopen. Ik kan alles gelukkig overbouwen van de K45 naar de SG41J1
Citaat van Wous op 14 september 2010, 19:08en daarom trap je hem maar even kapot??
*image*
HUH PS3 mee jailbreaken?
en daarom trap je hem maar even kapot??
*image*
HUH PS3 mee jailbreaken?
Citaat van Schaapje op 14 september 2010, 19:21Ik heb ook zo'n rekenmachine gekregen.
De gewone versie (niet die silver), maar je kunt er echt veel mee zeg.
respect hoor (maar dat mag ook wel voor die prijs).
Ik heb ook zo'n rekenmachine gekregen.
De gewone versie (niet die silver), maar je kunt er echt veel mee zeg.
respect hoor (maar dat mag ook wel voor die prijs).
Citaat van William op 14 september 2010, 20:49[A]Actionwaction, ik heb ook de silver Editon. Waar heb jij je spellen vandaan? Misschien heb ik er wel een hele groot spel opgezet (een regelrechte rip van een PC game
)
http://www.ticalc.org/pub/83plus/basic/games/
Uncle Worm moet je downloaden, is snake met 32 richtingen
[A]Actionwaction, ik heb ook de silver Editon. Waar heb jij je spellen vandaan? Misschien heb ik er wel een hele groot spel opgezet (een regelrechte rip van een PC game
)
http://www.ticalc.org/pub/83plus/basic/games/
Uncle Worm moet je downloaden, is snake met 32 richtingen
Citaat van William op 15 september 2010, 15:43Duken, gaat half-life 2 er weer op draaien, kunnen we niet een avondje gaan plannen ofzo om met een groepje te gaan knallen?
Duken, gaat half-life 2 er weer op draaien, kunnen we niet een avondje gaan plannen ofzo om met een groepje te gaan knallen?
Citaat van Duken op 15 september 2010, 17:50Duken, gaat half-life 2 er weer op draaien, kunnen we niet een avondje gaan plannen ofzo om met een groepje te gaan knallen?
Me nieuwe server word voorzien van VMware. Met 1 server die inderdaad zich puur bezig houdt met een game. Waarschijnlijk HL2 aangezien die veel gespeeld werd.
Morgen hoop ik dat me server binnenkomt, dus nog even geduld.
Duken, gaat half-life 2 er weer op draaien, kunnen we niet een avondje gaan plannen ofzo om met een groepje te gaan knallen?
Me nieuwe server word voorzien van VMware. Met 1 server die inderdaad zich puur bezig houdt met een game. Waarschijnlijk HL2 aangezien die veel gespeeld werd.
Morgen hoop ik dat me server binnenkomt, dus nog even geduld.
Citaat van William op 16 september 2010, 15:13ikke, ik heb alle delen gespeelt.
leuk spel, vooral als je kan lannen ofzo.
ook de cheatmod is leuk
ikke, ik heb alle delen gespeelt.
leuk spel, vooral als je kan lannen ofzo.
ook de cheatmod is leuk