Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Releases op 13 september 2010, 20:03Leuke kast, zo een heb ik laatst nog helemaal in puin getrapt en weggegooid. No offense.
Leuke kast, zo een heb ik laatst nog helemaal in puin getrapt en weggegooid. No offense.
Citaat van Wous op 13 september 2010, 20:08Leuke kast, zo een heb ik laatst nog helemaal in puin getrapt en weggegooid. No offense.
Omdat?
Leuke kast, zo een heb ik laatst nog helemaal in puin getrapt en weggegooid. No offense.
Omdat?
Citaat van Releases op 13 september 2010, 20:15Omdat ik de kast zat was en toch nog 2 nieuwe Coolermaster kasten had staan. Nieuw in doos.
Omdat ik de kast zat was en toch nog 2 nieuwe Coolermaster kasten had staan. Nieuw in doos.
Citaat van Wous op 13 september 2010, 20:26en daarom trap je hem maar even kapot??
heb trouwens dit net binnen (mooi ff wat games spelen onder de les xD)
en daarom trap je hem maar even kapot??
Citaat van Freddytje op 13 september 2010, 20:33en daarom trap je hem maar even kapot??
aaaaaight die heb ik ook;d
Ik ook met games, maar er kan er maar 1 op. Er zit te weinig geheugen op :geheim: xD
aaaaaight die heb ik ook;d
Ik ook met games, maar er kan er maar 1 op. Er zit te weinig geheugen op :geheim: xD
Citaat van Marciej123 op 13 september 2010, 21:19Die rekenmachines zijn toch kei duur
Wel vet natuurlijk! ^-^
Die rekenmachines zijn toch kei duur Wel vet natuurlijk! ^-^
Citaat van los-cuentos op 13 september 2010, 21:49en daarom trap je hem maar even kapot??
Ik koop ook zo een straks, je kan er de PS3 mee jailbreaken xD
Citaat van William op 13 september 2010, 22:39en daarom trap je hem maar even kapot??
die heb ik ook maar dan silver edition en die heeft meer geheugen en zit al vol met spelletjes, heb er snake, mario en een of ander racer waar je altijd binnen 2 seconden dood gaat. =D
die heb ik ook maar dan silver edition en die heeft meer geheugen en zit al vol met spelletjes, heb er snake, mario en een of ander racer waar je altijd binnen 2 seconden dood gaat. =D