Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 6 juni 2010, 03:09Veel mensen vinden android beter omdat je er veel vrijer in bent.
Iphone/Itouch heeft bepaalde functies dat typisch apple is zoals Itunes, en daar heb ik een hekel aan... Werkt gewoon klote
Veel mensen vinden android beter omdat je er veel vrijer in bent. Iphone/Itouch heeft bepaalde functies dat typisch apple is zoals Itunes, en daar heb ik een hekel aan... Werkt gewoon klote
Citaat van Marciej123 op 6 juni 2010, 07:36Veel mensen vinden android beter omdat je er veel vrijer in bent.
Iphone/Itouch heeft bepaalde functies dat typisch apple is zoals Itunes, en daar heb ik een hekel aan... Werkt gewoon klote
mwaa jou mening, Maar ik vindt iphone gewoon super werken hoor. touchscreen is lekker + mooi design, vindt het gewoon itunes lekker werken, tja ieder z'n mening maarja! O0
dit is in iedergeval de meine
Veel mensen vinden android beter omdat je er veel vrijer in bent.
mwaa jou mening, Maar ik vindt iphone gewoon super werken hoor. touchscreen is lekker + mooi design, vindt het gewoon itunes lekker werken, tja ieder z'n mening maarja! O0
dit is in iedergeval de meine
Citaat van William op 6 juni 2010, 10:03Ik vind de iphone ook beter. Het werkt gewoon precies zoals jij wilt, touch screen werkt perfect en je hebt duizenden apps.
Ik vind de iphone ook beter. Het werkt gewoon precies zoals jij wilt, touch screen werkt perfect en je hebt duizenden apps.
Citaat van Heisenberg op 6 juni 2010, 10:05Ik vind de iphone ook beter. Het werkt gewoon precies zoals jij wilt, touch screen werkt perfect en je hebt duizenden apps.
Ga er maar vanuit dat de Android Market ook zeker duizenden apps heeft
Maar goed om nog meer offtopic te voorkomen, als je wilt discussiëren over Android onderwerp is er een daarvoor bestemde Android topic.
Ik vind de iphone ook beter. Het werkt gewoon precies zoals jij wilt, touch screen werkt perfect en je hebt duizenden apps.
Ga er maar vanuit dat de Android Market ook zeker duizenden apps heeft
Maar goed om nog meer offtopic te voorkomen, als je wilt discussiëren over Android onderwerp is er een daarvoor bestemde Android topic.
Citaat van Erwin. op 7 juni 2010, 05:59nee en waarom zou die er komen? wij hebben hier al een android topic en iphone topi waar je je vagen in kwijt kan.
Als je VS wil weten google je maar even
nee en waarom zou die er komen? wij hebben hier al een android topic en iphone topi waar je je vagen in kwijt kan.
Als je VS wil weten google je maar even