vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 260 of 602Volgende

De oortjes waren wel prijzig maar ik moet zeggen dat de kwaliteit SUPER is. Als ik ze in doe en dan een live nummer van een concert aanzet op youtube klinkt het alsof je er echt tussen staat. Is eerst wel wennen dat ze zo ver in je oor zitten, je eigen stem klink een beetje vreemd, maar ik wil niet meer terug naar normale oortjes!!!

Heb ze ook altijd gehad, zitten perfect en je hoort je omgeving niet. Ik heb ze helaas weg moeten doen omdat ik die dopjes steeds kwijtraak en er blijft veel oorsmeer aan zitten :P Niet fris als iemand jouw oortjes in doet en er hangt een geel stukje oorsmeer aan.

Heb ze ook altijd gehad, zitten perfect en je hoort je omgeving niet. Ik heb ze helaas weg moeten doen omdat ik die dopjes steeds kwijtraak en er blijft veel oorsmeer aan zitten :P Niet fris als iemand jouw oortjes in doet en er hangt een geel stukje oorsmeer aan.

Je oren schoonmaken??

Je oren schoonmaken??

Haha helemaal mee eens!

Sinds ik mn bose in ear heb maak ik mn oren ook veeeeeeel vaker schoon.

Zijn ze zelfs voor meerdere dingen goed ::)

Die in-ear oortjes zullen ongetwijfeld goed zijn, maar om de een of andere manier vallen ze steeds uit me oren... :P Ik gebruik eigenlijk nooit oortjes, behalve in de bus bijvoorbeeld.

Ik heb iets nieuws :D

walibi-kangguru.jpg

Ticket

Zondag heen!! :D

Post samenvoeging: 04 juni 2010, 07:31:59

HTC Legend besteld bij Hi!! :D

htc-legend-test.jpg

Op aanraden van JFK ;) Ik heb er uitertaard ook een eindeloos online bundel bij gekocht. :)

Whoei!!! :D

Een nieuwe full HDTV monitor van Samsung.

[verwijderd door de beheerder]

Wat een nice aankopen allemaal!

Ze vallen bij mij eigenlijk helemaal niet uit, heb nu de kleine dingetjes er omheen zitten en het bevalt perfect!

Mooi aankopen hoor heren!

Die FullHDTV ziet er ook goed uit.

Ik zie ook dat veel leden aan de Android gaan. O0

Mooi aankopen hoor heren!

Die FullHDTV ziet er ook goed uit.

Ik zie ook dat veel leden aan de Android gaan. O0

Des te beter O0 Android is gewoon een super OS voor een gsm. :)

Je voelt je gewoon veel meer vrij vergeleken met Iphone. Veel vinden ook dat android beter is dan de iphone. ;)

VorigePage 260 of 602Volgende