Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 2 juni 2010, 19:04De oortjes waren wel prijzig maar ik moet zeggen dat de kwaliteit SUPER is. Als ik ze in doe en dan een live nummer van een concert aanzet op youtube klinkt het alsof je er echt tussen staat. Is eerst wel wennen dat ze zo ver in je oor zitten, je eigen stem klink een beetje vreemd, maar ik wil niet meer terug naar normale oortjes!!!
De oortjes waren wel prijzig maar ik moet zeggen dat de kwaliteit SUPER is. Als ik ze in doe en dan een live nummer van een concert aanzet op youtube klinkt het alsof je er echt tussen staat. Is eerst wel wennen dat ze zo ver in je oor zitten, je eigen stem klink een beetje vreemd, maar ik wil niet meer terug naar normale oortjes!!!
Citaat van William op 2 juni 2010, 19:52Heb ze ook altijd gehad, zitten perfect en je hoort je omgeving niet. Ik heb ze helaas weg moeten doen omdat ik die dopjes steeds kwijtraak en er blijft veel oorsmeer aan zitten
Niet fris als iemand jouw oortjes in doet en er hangt een geel stukje oorsmeer aan.
Heb ze ook altijd gehad, zitten perfect en je hoort je omgeving niet. Ik heb ze helaas weg moeten doen omdat ik die dopjes steeds kwijtraak en er blijft veel oorsmeer aan zitten Niet fris als iemand jouw oortjes in doet en er hangt een geel stukje oorsmeer aan.
Citaat van Wous op 2 juni 2010, 21:24Heb ze ook altijd gehad, zitten perfect en je hoort je omgeving niet. Ik heb ze helaas weg moeten doen omdat ik die dopjes steeds kwijtraak en er blijft veel oorsmeer aan zitten
Niet fris als iemand jouw oortjes in doet en er hangt een geel stukje oorsmeer aan.
Je oren schoonmaken??
Heb ze ook altijd gehad, zitten perfect en je hoort je omgeving niet. Ik heb ze helaas weg moeten doen omdat ik die dopjes steeds kwijtraak en er blijft veel oorsmeer aan zitten
Je oren schoonmaken??
Citaat van Pctje op 3 juni 2010, 10:13Heb ze ook altijd gehad, zitten perfect en je hoort je omgeving niet. Ik heb ze helaas weg moeten doen omdat ik die dopjes steeds kwijtraak en er blijft veel oorsmeer aan zitten
Je oren schoonmaken??
Haha helemaal mee eens!
Sinds ik mn bose in ear heb maak ik mn oren ook veeeeeeel vaker schoon.
Zijn ze zelfs voor meerdere dingen goed :
Heb ze ook altijd gehad, zitten perfect en je hoort je omgeving niet. Ik heb ze helaas weg moeten doen omdat ik die dopjes steeds kwijtraak en er blijft veel oorsmeer aan zitten
Je oren schoonmaken??
Haha helemaal mee eens!
Sinds ik mn bose in ear heb maak ik mn oren ook veeeeeeel vaker schoon.
Zijn ze zelfs voor meerdere dingen goed :
Citaat van William op 3 juni 2010, 12:17Die in-ear oortjes zullen ongetwijfeld goed zijn, maar om de een of andere manier vallen ze steeds uit me oren...
Ik gebruik eigenlijk nooit oortjes, behalve in de bus bijvoorbeeld.
Ik heb iets nieuws
Ticket
Zondag heen!!
Post samenvoeging: 04 juni 2010, 07:31:59
HTC Legend besteld bij Hi!!
Op aanraden van JFK
Ik heb er uitertaard ook een eindeloos online bundel bij gekocht.
Whoei!!!
Die in-ear oortjes zullen ongetwijfeld goed zijn, maar om de een of andere manier vallen ze steeds uit me oren... Ik gebruik eigenlijk nooit oortjes, behalve in de bus bijvoorbeeld.
Ik heb iets nieuws
Ticket
Zondag heen!!
Post samenvoeging: 04 juni 2010, 07:31:59
HTC Legend besteld bij Hi!!
Op aanraden van JFK Ik heb er uitertaard ook een eindeloos online bundel bij gekocht.
Whoei!!!
Citaat van Marciej123 op 4 juni 2010, 17:26Wat een nice aankopen allemaal!
Wat een nice aankopen allemaal!
Citaat van William op 4 juni 2010, 21:28Ze vallen bij mij eigenlijk helemaal niet uit, heb nu de kleine dingetjes er omheen zitten en het bevalt perfect!
Ze vallen bij mij eigenlijk helemaal niet uit, heb nu de kleine dingetjes er omheen zitten en het bevalt perfect!
Citaat van Duken op 5 juni 2010, 19:28Mooi aankopen hoor heren!
Die FullHDTV ziet er ook goed uit.
Ik zie ook dat veel leden aan de Android gaan. O0
Mooi aankopen hoor heren!
Citaat van William op 5 juni 2010, 19:46Mooi aankopen hoor heren!
Des te beter O0 Android is gewoon een super OS voor een gsm.
Je voelt je gewoon veel meer vrij vergeleken met Iphone. Veel vinden ook dat android beter is dan de iphone.
Mooi aankopen hoor heren!
Des te beter O0 Android is gewoon een super OS voor een gsm.
Je voelt je gewoon veel meer vrij vergeleken met Iphone. Veel vinden ook dat android beter is dan de iphone.