Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Pctje op 21 april 2010, 17:09bedankt voor de info over de razor!
Mijn muis is aan het overlijden..
Als ie niet meer funktioneerd koop ik er zo één.
Ben rechtshandig hoor haha.
bedankt voor de info over de razor!
Mijn muis is aan het overlijden..
Als ie niet meer funktioneerd koop ik er zo één.
Ben rechtshandig hoor haha.
Citaat van Duken op 22 april 2010, 07:12Je krijgt de Wii echt niet gratis, dat is alleen wat heel veel mensen denken. Ze verdienen goud geld op dat soort acties.
Hoe bedoel je? Ik betaal er toch echt geen cent voor. Natuurlijk wel mijn abbo maar normaal krijg je alleen met dit 2 jarige abbo het toestel gratis. Nu dus bij gsmeasy ook een Wii.
Voor mij is dat dus gratis
Je krijgt de Wii echt niet gratis, dat is alleen wat heel veel mensen denken. Ze verdienen goud geld op dat soort acties.
Hoe bedoel je? Ik betaal er toch echt geen cent voor. Natuurlijk wel mijn abbo maar normaal krijg je alleen met dit 2 jarige abbo het toestel gratis. Nu dus bij gsmeasy ook een Wii.
Voor mij is dat dus gratis
Citaat van Tom op 22 april 2010, 21:11Yep. Je betaalt er altijd voor. Er zijn zat abbo's, de Sim-only's, die een euro of 6 per maand kosten en evenveel belminuten bieden als een 25 euro bundel met telefoon of Wii of PS3 of wat dan ook. Over de totale looptijd betaal je dus uiteindelijk veel meer met die Wii-oplossing.
Yep. Je betaalt er altijd voor. Er zijn zat abbo's, de Sim-only's, die een euro of 6 per maand kosten en evenveel belminuten bieden als een 25 euro bundel met telefoon of Wii of PS3 of wat dan ook. Over de totale looptijd betaal je dus uiteindelijk veel meer met die Wii-oplossing.
Citaat van Duken op 23 april 2010, 06:38Nou dat is nu dus niet 100% het geval. Aangezien je het zelfde abbo bij andere leveranciers kan krijgen maar zonder de Wii.
Dit is echt een "actie" van gsmeasy dus.
Nou dat is nu dus niet 100% het geval. Aangezien je het zelfde abbo bij andere leveranciers kan krijgen maar zonder de Wii.
Dit is echt een "actie" van gsmeasy dus.
Citaat van Eagles op 23 april 2010, 11:10er zit gewoon goede marketing achter....
de meeste mensen die gaan voor een wii of iets dergelijks zijn vooral jongeren
en het is bekend dat deze jonge mensen sneller blijven hangen bij een bedrijf/ leverancier
en niet zo snel overstappen, dus als ze je eenmaal binnen hebben kunnen ze daarna nog aan je verdienen
zelfde werkt bij banken, je krijgt een spaarrekening van je ouders........... en heel waarschijnlijk blijf je zelf ook jaren van deze bank gebruik maken
er zit gewoon goede marketing achter....
de meeste mensen die gaan voor een wii of iets dergelijks zijn vooral jongeren
en het is bekend dat deze jonge mensen sneller blijven hangen bij een bedrijf/ leverancier
en niet zo snel overstappen, dus als ze je eenmaal binnen hebben kunnen ze daarna nog aan je verdienen
zelfde werkt bij banken, je krijgt een spaarrekening van je ouders........... en heel waarschijnlijk blijf je zelf ook jaren van deze bank gebruik maken
Citaat van William op 23 april 2010, 14:13Dat is het bewijs dat Lockerz niet nep is..
Heb ik niet voor niks elke dag een antwoord gegeven..
Dat is het bewijs dat Lockerz niet nep is..
Heb ik niet voor niks elke dag een antwoord gegeven..