Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 20 april 2010, 14:33Zo redelijk duur dingetje, 50 euro voor een muis
Maar ja dan heb je wel:
• 1800dpi Razer Precision™ 3G infrared sensor
• Ergonomic right-handed design
• 1000Hz Ultrapolling™ / 1ms response
• Five independently programmable Hyperesponse™ buttons
• On-The-Fly Sensitivity™ adjustment
• Always-On™ mode
• Ultra-large non-slip buttons
• 16-bit ultra-wide data path
• 6400 frames per second (5.8 megapixels per second)
• 60–120 inches per second and 15g of acceleration
• Zero-acoustic Ultraslick™ Teflon feet
• Gold-plated USB connector
• Seven-foot, lightweight, non-tangle...
En dat wil ik ook wel, ik heb gewoon zo'n standaard (infrarood) Microsoft muis. Ook prima
Zo redelijk duur dingetje, 50 euro voor een muis
Maar ja dan heb je wel:
• Always-On™ mode
En dat wil ik ook wel, ik heb gewoon zo'n standaard (infrarood) Microsoft muis. Ook prima
Citaat van Tom op 20 april 2010, 14:46Zo redelijk duur dingetje, 50 euro voor een muis
Maar ja dan heb je wel:
• Always-On™ mode
Even weggestreept wat geen kont uitmaakt.
Het ging mij voornamelijk om punt 2. En dat het een hele fijne muis is om mee te gamen, vanwege zijn instelbaarheid. Als je geen extra knoppen nodig hebt en verder een fijne muis wilt, is de Salmosa even goed, al is ie wel wat kleiner. Voor grote handen heb je een Logitech MX518 nodig.
Trouwens, je hebt daar de specificaties van de oude uitvoering van de DeathAdder. De nieuwe is (wouwie) 3500 dpi.
Zo redelijk duur dingetje, 50 euro voor een muis
Maar ja dan heb je wel:
• Always-On™ mode
Even weggestreept wat geen kont uitmaakt. Het ging mij voornamelijk om punt 2. En dat het een hele fijne muis is om mee te gamen, vanwege zijn instelbaarheid. Als je geen extra knoppen nodig hebt en verder een fijne muis wilt, is de Salmosa even goed, al is ie wel wat kleiner. Voor grote handen heb je een Logitech MX518 nodig.
Trouwens, je hebt daar de specificaties van de oude uitvoering van de DeathAdder. De nieuwe is (wouwie) 3500 dpi.
Citaat van DukeNPDA op 20 april 2010, 17:59woei! net de htc desire besteld bij gsmeasy met vodafone abbo. abbo b+s+w 200 en een gratis wii (zwart) met resort. ook de desire gratis en eerste ee maanden 24.95 idpv 34.95! top deal zou ik zeggen. levertijd is alleen 2 weken. even gedult dus
woei! net de htc desire besteld bij gsmeasy met vodafone abbo. abbo b+s+w 200 en een gratis wii (zwart) met resort. ook de desire gratis en eerste ee maanden 24.95 idpv 34.95! top deal zou ik zeggen. levertijd is alleen 2 weken. even gedult dus
Citaat van Erwin. op 20 april 2010, 18:11ja is een android toestelletje, best gaaf dingetje heb der ook al mee mogen spelen.
zie hier meer specs.
ja is een android toestelletje, best gaaf dingetje heb der ook al mee mogen spelen.
zie hier meer specs.
Citaat van Erwin. op 20 april 2010, 20:54voor de resessie kreeg je regelmatig een Nokia 1100 ofsow simpelste van het simpelste en kreeg je er een 32" tv bij enz :-[
Als je het omreken geven ze niet heel veel weg als ze een wii weggeven als je weet wat voor vergoeding ze krijgen voor het afsluiten van een abonnement
voor de resessie kreeg je regelmatig een Nokia 1100 ofsow simpelste van het simpelste en kreeg je er een 32" tv bij enz :-[
Als je het omreken geven ze niet heel veel weg als ze een wii weggeven als je weet wat voor vergoeding ze krijgen voor het afsluiten van een abonnement
Citaat van Eagles op 21 april 2010, 11:05bezig met het bestellen van een t-shirt via farcanal.biz
kwam die site tegen via het teltopic, echt mega humor........
bezig met het bestellen van een t-shirt via farcanal.biz
kwam die site tegen via het teltopic, echt mega humor........
Citaat van Releases op 21 april 2010, 16:37Je krijgt de Wii echt niet gratis, dat is alleen wat heel veel mensen denken. Ze verdienen goud geld op dat soort acties.
Je krijgt de Wii echt niet gratis, dat is alleen wat heel veel mensen denken. Ze verdienen goud geld op dat soort acties.