Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 13 april 2010, 19:58Ik ga wel eens naar de outlet store in Rosendaal, daar heb je een exclusieve zaken zoals Gsus en Converse met exclusieve kleding. Al vind ik Gsus kleding niet zo mooi, Converse wel.
Ik ga wel eens naar de outlet store in Rosendaal, daar heb je een exclusieve zaken zoals Gsus en Converse met exclusieve kleding. Al vind ik Gsus kleding niet zo mooi, Converse wel.
Citaat van Erwin. op 13 april 2010, 20:44ik heb heel veel kleding van gsus, vind de apartheid erg gaaf altijd mooie felle kleurtjes leuk voor in de zomer.
Maar cancan bedoel je de outlet in Roosendaal? of echt Rosendaal?
ik heb heel veel kleding van gsus, vind de apartheid erg gaaf altijd mooie felle kleurtjes leuk voor in de zomer.
Maar cancan bedoel je de outlet in Roosendaal? of echt Rosendaal?
Citaat van Marciej123 op 13 april 2010, 22:21Ik heb nieuw: een blikje bullit 0.5 cl
Ik heb nieuw: een blikje bullit 0.5 cl
Citaat van Pctje op 14 april 2010, 06:22Ik moet wel toegeven dat gsus leuke kleurtjes heeft..
Maar tis verder de modellen shirtjes vind ik niet echt mijn smaak..
In winter hebben ze we af en toe leuke zooi.
En het nadeel is wel dat je je er helemaal scheel aan betaald.
Kga vanmiddag ff voor wat tshirts naar arnhem denk ik of utrecht ff wat leuks uitzoeken
Ik moet wel toegeven dat gsus leuke kleurtjes heeft..
Maar tis verder de modellen shirtjes vind ik niet echt mijn smaak..
In winter hebben ze we af en toe leuke zooi.
En het nadeel is wel dat je je er helemaal scheel aan betaald.
Kga vanmiddag ff voor wat tshirts naar arnhem denk ik of utrecht ff wat leuks uitzoeken
Citaat van Marciej123 op 14 april 2010, 13:52Ik heb nieuw: een blikje bullit 0.5 cl
Een halve centiliter? Zo hee, dat is één slok...
ik bedoelde 0.5 liter
Ik heb nieuw: een blikje bullit 0.5 cl
Een halve centiliter? Zo hee, dat is één slok...
ik bedoelde 0.5 liter
Citaat van William op 14 april 2010, 15:13@Impy, ja ik bedoelde uiteraard Roosendaal.
Ik vind die kleding toch te fel en te strak, geeft mij maar wat donkere kleuren zoals blauw en grijs. Of gewoon helemaal wit, dat mag ook.
@Marchiej Soow, een blikje energy. Ik wil ook even vermelden dat ik vandaag een flesje Dr. Pepper heb gekocht.
@Impy, ja ik bedoelde uiteraard Roosendaal.
Ik vind die kleding toch te fel en te strak, geeft mij maar wat donkere kleuren zoals blauw en grijs. Of gewoon helemaal wit, dat mag ook.
@Marchiej Soow, een blikje energy. Ik wil ook even vermelden dat ik vandaag een flesje Dr. Pepper heb gekocht.
Citaat van svenholtman op 14 april 2010, 15:19hahaha inderdaad, als we dat ook vermelden waren we al op pagina 300 geweest ipv 96
hahaha inderdaad, als we dat ook vermelden waren we al op pagina 300 geweest ipv 96
Citaat van Erwin. op 14 april 2010, 15:25[A]Impy, ja ik bedoelde uiteraard Roosendaal.
Ah ok daar werk ik namelijk (in Roosendaal dan niet in de Outlet) en woon daar vlak bij ga der zelf ook best vaak winkelen koop daar meestal me schoenen in de Nike store
[A]Impy, ja ik bedoelde uiteraard Roosendaal.
Ah ok daar werk ik namelijk (in Roosendaal dan niet in de Outlet) en woon daar vlak bij ga der zelf ook best vaak winkelen koop daar meestal me schoenen in de Nike store