Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 7 april 2010, 20:34mooie jas! ik draag zelf eigenlijk nooit jassen.. alleen in de winter
allemaal te heet.. zomer gewoon t-shirtje, en herfst/lente blouse en lange mouwe shirts enzo
mooie jas! ik draag zelf eigenlijk nooit jassen.. alleen in de winter allemaal te heet.. zomer gewoon t-shirtje, en herfst/lente blouse en lange mouwe shirts enzo
Citaat van Heisenberg op 8 april 2010, 05:59Ja jasje is 100% van katoen en erg dun. Maar voor het weer wat gister was, rond de 20 graden, is die precies goed. Dan vind ik een vest weer net te weinig.
Ja jasje is 100% van katoen en erg dun. Maar voor het weer wat gister was, rond de 20 graden, is die precies goed. Dan vind ik een vest weer net te weinig.
Citaat van William op 13 april 2010, 14:41Nieuw lente jasje, lekker opvallend:
Erg opvallend idd, zou ik niet kopen, maar smaken verschillen..
btw.. je plaatje doet het niet bij mij
Nieuw lente jasje, lekker opvallend:
Erg opvallend idd, zou ik niet kopen, maar smaken verschillen..
btw.. je plaatje doet het niet bij mij
Citaat van William op 13 april 2010, 15:10Zo'n jas zoek ik nou ook, waar heb je die gekocht Robin? Heb je ook andere kleuren, oranje is niet mijn kleur.
Zo'n jas zoek ik nou ook, waar heb je die gekocht Robin? Heb je ook andere kleuren, oranje is niet mijn kleur.
Citaat van William op 13 april 2010, 17:48Thanks, ga ik morgen even naar de Chasin en Score, als ze daar niks meer hebben is er altijd de J&J nog, ook al draagt iedereen J&J kleren.
Thanks, ga ik morgen even naar de Chasin en Score, als ze daar niks meer hebben is er altijd de J&J nog, ook al draagt iedereen J&J kleren.
Citaat van Heisenberg op 13 april 2010, 18:49Heb je Gsus nog? Die heeft de meeste exclusieve kleding wat je kan hebben, na een aantal verkochte jasjes komt er weer een nieuw model. Zo lopen er maar een enkele mensen rond met dezelfde jas.
Heb je Gsus nog? Die heeft de meeste exclusieve kleding wat je kan hebben, na een aantal verkochte jasjes komt er weer een nieuw model. Zo lopen er maar een enkele mensen rond met dezelfde jas.