Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 26 maart 2010, 21:39Hellyeah, heb een nieuwe TV; Samsung 32'' Full HD (weet het type niet precies uit me hoofd).
€350,- bij de Makro
Sta er niet geweldig op, maarja xD
[img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31330.jpg
Gr. headsh0t
Hellyeah, heb een nieuwe TV; Samsung 32'' Full HD (weet het type niet precies uit me hoofd).
€350,- bij de Makro
Sta er niet geweldig op, maarja xD
[img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31330.jpg
Gr. headsh0t
Citaat van Robbert op 26 maart 2010, 21:41Nice man.
Veel beter dan dat oude bakbeest.
Maar mijn TV is natuurlijk nog steeds de mooiste van jullie allemaal.
Nice man. Veel beter dan dat oude bakbeest.
Maar mijn TV is natuurlijk nog steeds de mooiste van jullie allemaal.
Citaat van svenholtman op 26 maart 2010, 21:42zeker wel mooi, ben jaloers
zeker wel mooi, ben jaloers
Citaat van William op 26 maart 2010, 21:48Bedankt iedereen, maar ik denk dat Impy eigenlijk wel de mooiste TV heeft
@ Sven, Spaar voor een TV net als mij en leg het crossen even stil
Haha, moet je natuurlijk zelf weten maar zo heb ik 't wel gedaan.
Gr.
Bedankt iedereen, maar ik denk dat Impy eigenlijk wel de mooiste TV heeft
@ Sven, Spaar voor een TV net als mij en leg het crossen even stil Haha, moet je natuurlijk zelf weten maar zo heb ik 't wel gedaan.
Gr.
Citaat van svenholtman op 26 maart 2010, 21:53ECHT NIET, NOWAY
op zich kan ik die tv wel betalen, dat is het punt niet. maar dan moet er ook weer zo'n abbo komen dat ik tv kan kijken. je kunt toch niet met 2 tv's op 1 abbo (als beide tv's aanstaan)??? als dat wel zo zijn zijn dan moet ik het maar eens gaan overwegen
ECHT NIET, NOWAY
op zich kan ik die tv wel betalen, dat is het punt niet. maar dan moet er ook weer zo'n abbo komen dat ik tv kan kijken. je kunt toch niet met 2 tv's op 1 abbo (als beide tv's aanstaan)??? als dat wel zo zijn zijn dan moet ik het maar eens gaan overwegen
Citaat van Erwin. op 27 maart 2010, 09:18Kan hoor ik heb ziggo en kijk op 2 tv's hier in huis.
Gewoon een kabel splitter halen versterkertje er tussen en kijken maar, oh ja bij ziggo moet je dan wel een extra kastje hebben
Kan hoor ik heb ziggo en kijk op 2 tv's hier in huis.
Gewoon een kabel splitter halen versterkertje er tussen en kijken maar, oh ja bij ziggo moet je dan wel een extra kastje hebben
Citaat van William op 27 maart 2010, 12:57Dat kost 3 a 4 euro extra per maand dacht ik, valt dus wel mee. Maar lekkere TV heb je daar headsh0t, kun je eindelijk HD gamen op je PS3
Dat kost 3 a 4 euro extra per maand dacht ik, valt dus wel mee. Maar lekkere TV heb je daar headsh0t, kun je eindelijk HD gamen op je PS3
Citaat van Marciej123 op 27 maart 2010, 13:12Heb het je al op msn gezegd, Maar echt was een mooi ding
Heb het je al op msn gezegd, Maar echt was een mooi ding