Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 25 maart 2010, 18:38een iCam?!! Like wat kan die dan weer? Wat kan een iCam wat een Cam niet kan?
Hoe dan ook, ik zie steeds meer mensen naar een macje overgaan. Apple doet het goed met zijn ipod, iphone en iCam
een iCam?!! Like wat kan die dan weer? Wat kan een iCam wat een Cam niet kan?
Hoe dan ook, ik zie steeds meer mensen naar een macje overgaan. Apple doet het goed met zijn ipod, iphone en iCam
Citaat van svenholtman op 26 maart 2010, 10:05krijg je een macbook. tuurlijk jongen, dan is gewoon het collegegeld 2x zoveel. uiteindelijk betaal je er gewoon voor
krijg je een macbook. tuurlijk jongen, dan is gewoon het collegegeld 2x zoveel. uiteindelijk betaal je er gewoon voor
Citaat van William op 26 maart 2010, 10:06Nee dat is idd zo, ik wist het alleen niet anders uit te leggen. We krijgen wel korting geloof ik.
Nee dat is idd zo, ik wist het alleen niet anders uit te leggen. We krijgen wel korting geloof ik.
Citaat van Erwin. op 26 maart 2010, 11:01Toen ik op het HBO zat moesten we ook verplicht een laptop kopen, je kon idd kiezen of zelf 1 aanschaffen of op afbetaling 1 van school "krijgen" maar dan werd je college geld wel duurder
Toen ik op het HBO zat moesten we ook verplicht een laptop kopen, je kon idd kiezen of zelf 1 aanschaffen of op afbetaling 1 van school "krijgen" maar dan werd je college geld wel duurder
Citaat van Duken op 26 maart 2010, 11:06Goedeset van die scholen hoor. Verplichten van laptops maar dan wel met een regeling dat je via college geld er 1 an afbetalen.
Goedeset van die scholen hoor. Verplichten van laptops maar dan wel met een regeling dat je via college geld er 1 an afbetalen.
Citaat van svenholtman op 26 maart 2010, 11:53klopt, als de school bijv zegt dat je via school korting krijgt (doen ze ook met software pakketten, waarom niet met pc's
)
als de school immers in 1x 40macbooks besteld dan moet er toch wel iets in de prijs te regelen dunkt me
maar wat is dat voor opleiding headshot?, iets grafisch denk ik?
klopt, als de school bijv zegt dat je via school korting krijgt (doen ze ook met software pakketten, waarom niet met pc's )
als de school immers in 1x 40macbooks besteld dan moet er toch wel iets in de prijs te regelen dunkt me
maar wat is dat voor opleiding headshot?, iets grafisch denk ik?
Citaat van William op 26 maart 2010, 15:55Ik denk dat ik ICT ga doen. Sowieso iets in die richting. Dingen zoals zorg & welzijn vind ik geen bal aan.
Ik denk dat ik ICT ga doen. Sowieso iets in die richting. Dingen zoals zorg & welzijn vind ik geen bal aan.
Citaat van Robin op 26 maart 2010, 15:58Je krijgt ook studenten korting op een mac als je een HBO of Uni doet dacht ik.
Maarja, denk dat ik volgend jaar naar de luchtmacht ga of bedrijfseconomie in groningen ga studeren.
Maar dit moet in het school draadje, dus ontopic!
Pats:
Een werkende macbook. Oplader was kapot, gelukkig hoefde alleen de omvormer vervangen te worden: 21 euro ipv 89
!
Je krijgt ook studenten korting op een mac als je een HBO of Uni doet dacht ik.
Maarja, denk dat ik volgend jaar naar de luchtmacht ga of bedrijfseconomie in groningen ga studeren.
Maar dit moet in het school draadje, dus ontopic!
Pats:
Een werkende macbook. Oplader was kapot, gelukkig hoefde alleen de omvormer vervangen te worden: 21 euro ipv 89 !