do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 228 of 602Volgende

Printers zijn zoiezo grote ondingen. Als ze moeten werken werken ze niet, of ze nou van HP of een ander A-merk zijn of van de Lidl.

Printers zijn zoiezo grote ondingen. Als ze moeten werken werken ze niet, of ze nou van HP of een ander A-merk zijn of van de Lidl.

Wat voor printers koop jij dan... :P Ik heb er al een stuk of 4 versleten die het allemaal netjes deden hoor! Nauwelijks problemen mee gehad. Één keer wel, maar dat was een kwestie van print-spooler legen en verder gaan :P

vier versleten? ik weet niet hoe oud jij bent maar dat vind ik al best wat. :)  zelf gewoon al mijn hele leven dezelfde all in one printer (HP) en werkt uitstekend

Wat Robin zegt is wel waar, heb geen goede ervaringen met printers, of het een goedkope of een dure printer is...  :-

Mee eens robin, ze pakken meestal teveel of te weinig papier.....

3 printers gehad en ze hebben het allemaal 1 maandje fatsoenlijk gedaan.

Mijn nieuwe aanwinst:

temp333.jpg

en....

B0001GOH6Q.01._PE30_SCMZZZZZZZ_.jpg

Koop te veel dvd's door die Free record shop op het station :P

lunchbreaker-lg-32lh3300-lcd-full-hd-tvlok$

De LG 32LH3300 Full Hd

Canonprinters werken eigenlijk altijd prima en verbruiken minder inkt dan die van HP doordat de inkttanks afzonderlijk te vervangen zijn. Ik lever bij klanten vrijwel altijd een printer uit de MP serie en dat zijn gewoonweg fantastische dingen.

Mooie TV bartjuhhh :D

Mooi hoor Releases :)

Maakt het veel herrie met typen?

Mijn Logitech Flat keyboard maakt ook veel herrie waarvan ik eerst dacht dat het wel mee viel...

Gr. headsh0t

Post samenvoeging: 22 maart 2010, 19:21:55

Mijn nieuwe aankoop van vandaag:

snv31326.jpg

(kon het niet laten :s)

Hahaha headshot, kom maar een keer deze kant heen met dat spul! xD

Post samenvoeging: maart 24, 2010, 15:37:18

En zeker een mooie tv ja!

VorigePage 228 of 602Volgende