Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Robin op 23 maart 2010, 07:04Printers zijn zoiezo grote ondingen. Als ze moeten werken werken ze niet, of ze nou van HP of een ander A-merk zijn of van de Lidl.
Printers zijn zoiezo grote ondingen. Als ze moeten werken werken ze niet, of ze nou van HP of een ander A-merk zijn of van de Lidl.
Citaat van William op 23 maart 2010, 10:55Printers zijn zoiezo grote ondingen. Als ze moeten werken werken ze niet, of ze nou van HP of een ander A-merk zijn of van de Lidl.
Wat voor printers koop jij dan...
Ik heb er al een stuk of 4 versleten die het allemaal netjes deden hoor! Nauwelijks problemen mee gehad. Één keer wel, maar dat was een kwestie van print-spooler legen en verder gaan
Printers zijn zoiezo grote ondingen. Als ze moeten werken werken ze niet, of ze nou van HP of een ander A-merk zijn of van de Lidl.
Wat voor printers koop jij dan... Ik heb er al een stuk of 4 versleten die het allemaal netjes deden hoor! Nauwelijks problemen mee gehad. Één keer wel, maar dat was een kwestie van print-spooler legen en verder gaan
Citaat van svenholtman op 23 maart 2010, 11:09vier versleten? ik weet niet hoe oud jij bent maar dat vind ik al best wat.
zelf gewoon al mijn hele leven dezelfde all in one printer (HP) en werkt uitstekend
vier versleten? ik weet niet hoe oud jij bent maar dat vind ik al best wat. zelf gewoon al mijn hele leven dezelfde all in one printer (HP) en werkt uitstekend
Citaat van William op 23 maart 2010, 11:33Wat Robin zegt is wel waar, heb geen goede ervaringen met printers, of het een goedkope of een dure printer is... :-
Wat Robin zegt is wel waar, heb geen goede ervaringen met printers, of het een goedkope of een dure printer is... :-
Citaat van William op 23 maart 2010, 16:493 printers gehad en ze hebben het allemaal 1 maandje fatsoenlijk gedaan.
Mijn nieuwe aanwinst:
en....
Koop te veel dvd's door die Free record shop op het station
3 printers gehad en ze hebben het allemaal 1 maandje fatsoenlijk gedaan.
Mijn nieuwe aanwinst:
en....
Koop te veel dvd's door die Free record shop op het station
Citaat van Tom op 23 maart 2010, 23:16Canonprinters werken eigenlijk altijd prima en verbruiken minder inkt dan die van HP doordat de inkttanks afzonderlijk te vervangen zijn. Ik lever bij klanten vrijwel altijd een printer uit de MP serie en dat zijn gewoonweg fantastische dingen.
Canonprinters werken eigenlijk altijd prima en verbruiken minder inkt dan die van HP doordat de inkttanks afzonderlijk te vervangen zijn. Ik lever bij klanten vrijwel altijd een printer uit de MP serie en dat zijn gewoonweg fantastische dingen.
Citaat van William op 24 maart 2010, 14:54Hahaha headshot, kom maar een keer deze kant heen met dat spul! xD
Post samenvoeging: maart 24, 2010, 15:37:18
En zeker een mooie tv ja!
Hahaha headshot, kom maar een keer deze kant heen met dat spul! xD
Post samenvoeging: maart 24, 2010, 15:37:18
En zeker een mooie tv ja!