Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 22 maart 2010, 19:07http://www.crisiscare.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=49&Itemid=99
http://www.crisiscare.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=49&Itemid=99
Citaat van Marciej123 op 22 maart 2010, 19:50haha lajos!
eigenlijk moet ie een award krijgen voor junkie van het jaar ofzo
haha lajos!
eigenlijk moet ie een award krijgen voor junkie van het jaar ofzo
Citaat van svenholtman op 22 maart 2010, 20:01is eigenlijk niets om grappig over te vinden. maar zolang jij vindt dat je het nog in de hand hebt :-
is eigenlijk niets om grappig over te vinden. maar zolang jij vindt dat je het nog in de hand hebt :-
Citaat van TereZz op 22 maart 2010, 20:02Mooie doosje
ik verstop het meestal ergens achter in me klerenkast
BTW vind die reacties van junk enzo erg overdreven -,-
Mooie doosje
ik verstop het meestal ergens achter in me klerenkast
BTW vind die reacties van junk enzo erg overdreven -,-
Citaat van Marciej123 op 22 maart 2010, 20:04moet wel toegeven dat ik het zelf ook welleens heb gedaan.
een paar keer kan volgens mij geen kwaad hoor..
moet wel toegeven dat ik het zelf ook welleens heb gedaan.
een paar keer kan volgens mij geen kwaad hoor..
Citaat van Erwin. op 22 maart 2010, 20:40zolang jij niet verslavingsgevoelig bent, kan een enkele keer niet veel kwaad, tuurlijk je beschadigd je lichaam maar zolang het geen dagelijkse sleur wordt.
Zelf heb ik het ook wel eens gedaan maar vind er geen bevrediging in.
Ben zelf gelukkig niet verslavingsgevoelig en is het bij die paar keer gebleven.
zolang jij niet verslavingsgevoelig bent, kan een enkele keer niet veel kwaad, tuurlijk je beschadigd je lichaam maar zolang het geen dagelijkse sleur wordt.
Zelf heb ik het ook wel eens gedaan maar vind er geen bevrediging in.
Ben zelf gelukkig niet verslavingsgevoelig en is het bij die paar keer gebleven.
Citaat van Pctje op 22 maart 2010, 20:45Zolang je maar niet dit na gaat doen whaha.
Btw wat een vrienden zeg jezus..
En ik denk dat iedereen het wel es heeft gedaan.
Zelf merkte ik er niet erg veel van. En vond het ook niet echt een prettig gevoel.
Dus ik hebt eigenlijk daarna nooit meer gedaan
Zolang je maar niet dit na gaat doen whaha.
Btw wat een vrienden zeg jezus..
En ik denk dat iedereen het wel es heeft gedaan.
Zelf merkte ik er niet erg veel van. En vond het ook niet echt een prettig gevoel.
Dus ik hebt eigenlijk daarna nooit meer gedaan
Citaat van William op 22 maart 2010, 21:06[A] Pc'tje, zij heeft het ook wel erg ver laten gaan...
Maar jullie zeggen wel junkie en dat soort dingen maar veel van jullie hebben het vast ook wel eens gedaan.
Maar idd een enkele keer is het niet zo erg, maar daar hou ik het ook op. Heb niet het idee dat ik verslaafd ben of zo
[A] Pc'tje, zij heeft het ook wel erg ver laten gaan...
Maar jullie zeggen wel junkie en dat soort dingen maar veel van jullie hebben het vast ook wel eens gedaan.
Maar idd een enkele keer is het niet zo erg, maar daar hou ik het ook op. Heb niet het idee dat ik verslaafd ben of zo