Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 15 maart 2010, 17:35Mooi kaas, zeker handig voor als je gaat joggen of fitness!
Dan blijven ze lekker strak zitten.
Mooi kaas, zeker handig voor als je gaat joggen of fitness! Dan blijven ze lekker strak zitten.
Citaat van Pctje op 15 maart 2010, 17:41whaha ik heb hier ook skate 2 voor ps3..
Maar kvond et verdomd lastig.
En sinds ik Badcompany 2, fifa, modern warfare 2 heb speel ik het niet meer :')
whaha ik heb hier ook skate 2 voor ps3..
Maar kvond et verdomd lastig.
En sinds ik Badcompany 2, fifa, modern warfare 2 heb speel ik het niet meer :')
Citaat van Erwin. op 15 maart 2010, 19:58Nieuwe home cinema, Samsung gekozen tv merk is dat ook en heb dus maar 1 ab nodig.
Verder heeft het Blueray, 1000W en heel veel andere technische zooi
Nieuwe home cinema, Samsung gekozen tv merk is dat ook en heb dus maar 1 ab nodig.
Verder heeft het Blueray, 1000W en heel veel andere technische zooi
Citaat van William op 15 maart 2010, 20:46Is dit het laatste pracht-onderdeel van je Home Theater Set? Wat ga jij genieten, ben helemaal jaloers...
Is dit het laatste pracht-onderdeel van je Home Theater Set? Wat ga jij genieten, ben helemaal jaloers...
Citaat van Erwin. op 15 maart 2010, 21:19Ja ben wel ver compleet nu denk ik
heb nu ook een home cinema maar van Philips, niet alles werkt dus samen helaas.
Ja ben wel ver compleet nu denk ik
heb nu ook een home cinema maar van Philips, niet alles werkt dus samen helaas.
Citaat van Duken op 16 maart 2010, 07:47Mijn grote god, had je wel akkoord van je vriendin Impy? tenslotte zijn de meeste dames niet zo blij met een set als deze in de huiskamer. maar oo oo ooo ik ben jaloers!
Mijn grote god, had je wel akkoord van je vriendin Impy? tenslotte zijn de meeste dames niet zo blij met een set als deze in de huiskamer. maar oo oo ooo ik ben jaloers!
Citaat van Erwin. op 16 maart 2010, 09:53mjah zo zijn er veel dingen waar me vriendin niets over te zeggen heeft
Vaak is het: schat ik heb dit besteld, oh ok leuk
mjah zo zijn er veel dingen waar me vriendin niets over te zeggen heeft
Vaak is het: schat ik heb dit besteld, oh ok leuk
Citaat van Erwin. op 16 maart 2010, 12:50Nou sommige games wel hoor
racespelletjes vind ze wel leuk alleen kan ze nooit winnen van mij
tja mannen moeten toch ergens het beste in zijn
Nou sommige games wel hoor racespelletjes vind ze wel leuk alleen kan ze nooit winnen van mij
tja mannen moeten toch ergens het beste in zijn