Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 13 maart 2010, 15:46Geweldige baan daar! Enorme pistes, en nooit echt druk. Maar volgens mij heb ik daar toen €22,50 betaald voor 2 uurtjes skiën. Was liever wat langer gebleven om de stuntbultjes uit te proberen.
Geweldige baan daar! Enorme pistes, en nooit echt druk. Maar volgens mij heb ik daar toen €22,50 betaald voor 2 uurtjes skiën. Was liever wat langer gebleven om de stuntbultjes uit te proberen.
Citaat van anoniemaccount4457 op 13 maart 2010, 15:54ze zeggen op de site dat het de grootste indoor baan ter wereld is (520 meter), maar dat betwijfel ik. wel fijn idd dat het nooit druk is, alleen in vakanties zit het helemaal vol met duitsers :hand:
ze zeggen op de site dat het de grootste indoor baan ter wereld is (520 meter), maar dat betwijfel ik. wel fijn idd dat het nooit druk is, alleen in vakanties zit het helemaal vol met duitsers :hand:
Citaat van ferrariking op 14 maart 2010, 13:33Voor mijn vader Sapphire HD 5450 512MB DDR3 gekocht
Hij is bijna jarg en ik weet niks aders
Voor mijn vader Sapphire HD 5450 512MB DDR3 gekocht
Hij is bijna jarg en ik weet niks aders
Citaat van William op 14 maart 2010, 21:06Net 2 nieuwe X360 games besteld:
Skate 2 :
Banjo Kazooie :
Was samen met verzending 33 €
Nu kan ik weer een lange tijd voort...
Net 2 nieuwe X360 games besteld:
Skate 2 :
Banjo Kazooie :
Was samen met verzending 33 €
Nu kan ik weer een lange tijd voort...
Citaat van Duken op 15 maart 2010, 08:05Nice, Skate 1 vond ik ook geweldig. Tony hawk vind ik te veel fanta (nep, kleuring, overdreven). Ik heb nog niks over skate 2 gelezen, ik zal even wat reviews zoeken, me broer is ook een groot skate fan.
Nice, Skate 1 vond ik ook geweldig. Tony hawk vind ik te veel fanta (nep, kleuring, overdreven). Ik heb nog niks over skate 2 gelezen, ik zal even wat reviews zoeken, me broer is ook een groot skate fan.
Citaat van William op 15 maart 2010, 16:13Nice, Skate 1 vond ik ook geweldig. Tony hawk vind ik te veel fanta (nep, kleuring, overdreven). Ik heb nog niks over skate 2 gelezen, ik zal even wat reviews zoeken, me broer is ook een groot skate fan.
De eerste heb ik nooit gespeeld. Maar bij Skate 2 kan je dingen verplaatsen en je kan rondlopen (dus af je skatebord stappen)...
Grafisch is er schijnt niks veranderd.
:peace:
Nice, Skate 1 vond ik ook geweldig. Tony hawk vind ik te veel fanta (nep, kleuring, overdreven). Ik heb nog niks over skate 2 gelezen, ik zal even wat reviews zoeken, me broer is ook een groot skate fan.
De eerste heb ik nooit gespeeld. Maar bij Skate 2 kan je dingen verplaatsen en je kan rondlopen (dus af je skatebord stappen)...
Grafisch is er schijnt niks veranderd.
:peace:
Citaat van William op 15 maart 2010, 17:30Nice kaasbroodje, ziet er goed uit O0
Skate games vind ik erg vet, zowel om serieus te spelen maar ook om expres te vallen in het spel
Nice kaasbroodje, ziet er goed uit O0
Skate games vind ik erg vet, zowel om serieus te spelen maar ook om expres te vallen in het spel