Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van los-cuentos op 2 februari 2010, 21:07Heb een nieuwe PS3 Slim, onmiddellijk een HDD van 500gb gekocht en erin gestopt
Heb een nieuwe PS3 Slim, onmiddellijk een HDD van 500gb gekocht en erin gestopt
Citaat van William op 2 februari 2010, 21:08Is dat niet een beetje overkill 500gb?
Kijk als hij omgebouwd was en er je de spellen vanaf een hardeschijf kan starten kan ik het wel begrijpen
.
Is dat niet een beetje overkill 500gb? Kijk als hij omgebouwd was en er je de spellen vanaf een hardeschijf kan starten kan ik het wel begrijpen
.
Citaat van svenholtman op 3 februari 2010, 22:09ik heb eergister mijn offroadmotor maar is (bijna) helemaal gepimpt
eerst wassie rood
en nu issie zwart met monster energy
Post samenvoeging: februari 03, 2010, 22:51:58
zelf vind ik het wel een goede verbetering O0
jullie?
[verwijderd door de beheerder]
ik heb eergister mijn offroadmotor maar is (bijna) helemaal gepimpt
eerst wassie rood
en nu issie zwart met monster energy
Post samenvoeging: februari 03, 2010, 22:51:58
zelf vind ik het wel een goede verbetering O0
jullie?
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van svenholtman op 3 februari 2010, 22:17dat vond ik nou ook
alleen nu nog de rest v/h rode proberen weg te werken
maja, handkappen heb je helaas ook niet voor 2 euro, die krengen kunnen nog best prijzig uitvallen :S
dat vond ik nou ook alleen nu nog de rest v/h rode proberen weg te werken
maja, handkappen heb je helaas ook niet voor 2 euro, die krengen kunnen nog best prijzig uitvallen :S
Citaat van Marciej123 op 3 februari 2010, 22:39Mooi Crossertje hoor!
& @ kaasbroodje.
Hoe duur was je mooie apparaatje?
& waar heb je m gekocht?
Ziet er namelijk mooi uit!
Mooi Crossertje hoor!
& @ kaasbroodje.
Hoe duur was je mooie apparaatje?
& waar heb je m gekocht? Ziet er namelijk mooi uit!
Citaat van Duken op 4 februari 2010, 08:40Damn, vetjes hoor! Maar Je word toch niet gesponsord door Monster?
Race je ook een beetje? Anders wil ik ook wel een mooie sticker in overleg voor je maken en deze voor je opsturen zodat je die erop kan plakken. Dan heeft duken.nl een beetje promo
Damn, vetjes hoor! Maar Je word toch niet gesponsord door Monster?
Race je ook een beetje? Anders wil ik ook wel een mooie sticker in overleg voor je maken en deze voor je opsturen zodat je die erop kan plakken. Dan heeft duken.nl een beetje promo