Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 1 februari 2010, 00:00auto is net 4 jaar geworden
Hier wat meer specs over de auto:
Merk Opel
Type Astra 1.8 16V GTC 92KW COSMO (125 PK)
Bouwjaar 11-2005
Km. stand 26.533
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Kleur Grijs
Accessoires
airbag, ABS, airco, boordcomputer, cruise control, climate control, centrale vergrendeling, elektr. ramen, elektr. buitenspiegels, l.m. velgen, mistlampen, radio - cd, stuurbekrachtiging, startonderbreker, sport interieur
auto is net 4 jaar geworden
Hier wat meer specs over de auto:
Merk Opel
Type Astra 1.8 16V GTC 92KW COSMO (125 PK)
Bouwjaar 11-2005
Km. stand 26.533
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Kleur Grijs
Accessoires
airbag, ABS, airco, boordcomputer, cruise control, climate control, centrale vergrendeling, elektr. ramen, elektr. buitenspiegels, l.m. velgen, mistlampen, radio - cd, stuurbekrachtiging, startonderbreker, sport interieur
Citaat van Marciej123 op 1 februari 2010, 01:18Weinig kilometers voor zo'n mooi bakkie!
Daar zal jij wel lekker in gaan touren ofniet
?
Weinig kilometers voor zo'n mooi bakkie!
Daar zal jij wel lekker in gaan touren ofniet ?
Citaat van Heisenberg op 2 februari 2010, 16:07Als het embleem aan de achterkant is weggehaald geeft het meestal een hele andere indruk, maar bij deze auto staat het wel
. Verder lekker uitgebreide Astra, al je oude auto verkocht?
Als het embleem aan de achterkant is weggehaald geeft het meestal een hele andere indruk, maar bij deze auto staat het wel . Verder lekker uitgebreide Astra, al je oude auto verkocht?
Citaat van Erwin. op 2 februari 2010, 16:41Oude wagen wordt ingeruild, helaas krijg je er nooit voor wat je er voor wil hebben
Maar goed tis te doen zo
Hoop echt dat de auto snel klaar is.
Oude wagen wordt ingeruild, helaas krijg je er nooit voor wat je er voor wil hebben
Maar goed tis te doen zo
Hoop echt dat de auto snel klaar is.
Citaat van William op 2 februari 2010, 18:55Heb net me nieuwe mp3 speler (cowon iaudio s9) binnen en meteen uitgeprobeerd. Het geluid is echt super
alleen de touchscreen bediening is wennen jammer genoeg is de batterij al leeg (kon niet wachten om te proberen ;D)
De foto is niet zo heel duidelijk maar dit is hem (gemaakt met me mob)
Hier wat duidelijke foto,s
Heb net me nieuwe mp3 speler (cowon iaudio s9) binnen en meteen uitgeprobeerd. Het geluid is echt super alleen de touchscreen bediening is wennen jammer genoeg is de batterij al leeg (kon niet wachten om te proberen ;D)
De foto is niet zo heel duidelijk maar dit is hem (gemaakt met me mob)
Hier wat duidelijke foto,s
Citaat van Heisenberg op 2 februari 2010, 20:47Cowon staat altijd bekend om zeer goed geluidskwaliteit. Je hebt ook geen bijbehorende software of maar een beperkt aantal video formaten die het apparaat kan afspelen. Gewoon lekker kopiëren en plakken, bij DivX films leest die ze haast bijna altijd. Dus een mooie keuze Kaasbroodje O0
Cowon staat altijd bekend om zeer goed geluidskwaliteit. Je hebt ook geen bijbehorende software of maar een beperkt aantal video formaten die het apparaat kan afspelen. Gewoon lekker kopiëren en plakken, bij DivX films leest die ze haast bijna altijd. Dus een mooie keuze Kaasbroodje O0
Citaat van William op 2 februari 2010, 20:57Het is zeker een mooi apparaat helemaal als je een beetje heb zitten spelen met de equalizer wat klinkt dat goed
Eerst wou ik niks anders dan sony maar nu niet meer ;D alleen de indeling van de menu,s is niet helemaal logisch :-[
Het is zeker een mooi apparaat helemaal als je een beetje heb zitten spelen met de equalizer wat klinkt dat goed Eerst wou ik niks anders dan sony maar nu niet meer ;D alleen de indeling van de menu,s is niet helemaal logisch :-[