do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 202 of 602Volgende

mooie pc, lees in de specs dat het een cooler master kast is. Hij lijkt verdomt veel op mijn thermal take kast :)

ik heb de zelfde processor maar  :)  welke coolermaster koeler heb je er in zitten?

Neem aan niet dat die niet voor gamen is bedoeld (pc)?

Verder ziet het er netjes uit die Sileo kast. Zo te zien gelukkig nog plek over om je kabels weg te werken.

Die kabels zijn netjes weggewerkt zeg, bij mij is het een puinhoop xD

@ Impy,

Je kan DukeN op de n900 op fullscreen zien? Heeft hij dan een resolutie van 1024x**** ? dat lijkt me wel erg hoog gegrepen voor een toestel? Als dit wel het geval is is het geweldig!

Scherm en gebruikersinterface

Afmeting: 3,5" touchscreen

Resolutie: 800 x 480 pixels (WVGA)

Bureaublad met tot vier instelbare weergaves

Landschap en portret (voor voicecalls) modi

3D Graphics versnelling met ondersteuning voor OpenGL ES 2.0

Helderheidsregeling

Omgevingslichtdetector

Bijna full screen :) heb een kleine scroll maar als ik die in het midden zet heb ik het full screen.

No way, op een telefoon?! Die resolutie komt gewoon valk bij een mini notebook... Maar je kan er dus prima op dukenen! :)

das wel kei gaaf impy! O0

Om even in het kort te reageren op een aantal reacties op mijn setup.

Het is inderdaad een Coolmaster Sileo, heerlijke kabel management.

Dit systeem is niet bedoeld om te gamen. Dat doe ik wel op mijn 360 of op me Macbook als het echt moet. Systeem is bedoeld voor alle downloads, data opslag, backups en als workstation.

De linker Macbook is van mij, de rechter van een maat van mij. Heb er dus geen 2, dat zou compleet gestoord zijn.

Kan nu weer even voorruit. Binnenkort wel weer even 2x 1.5TB intern erbij halen. Zit al weer bijna vol.

maar wat voor cpu koeler heb je er op zitten?

VorigePage 202 of 602Volgende