Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 19 januari 2010, 20:13mooie pc, lees in de specs dat het een cooler master kast is. Hij lijkt verdomt veel op mijn thermal take kast
mooie pc, lees in de specs dat het een cooler master kast is. Hij lijkt verdomt veel op mijn thermal take kast
Citaat van Heisenberg op 19 januari 2010, 20:52Neem aan niet dat die niet voor gamen is bedoeld (pc)?
Verder ziet het er netjes uit die Sileo kast. Zo te zien gelukkig nog plek over om je kabels weg te werken.
Neem aan niet dat die niet voor gamen is bedoeld (pc)?
Verder ziet het er netjes uit die Sileo kast. Zo te zien gelukkig nog plek over om je kabels weg te werken.
Citaat van Duken op 20 januari 2010, 07:57@ Impy,
Je kan DukeN op de n900 op fullscreen zien? Heeft hij dan een resolutie van 1024x**** ? dat lijkt me wel erg hoog gegrepen voor een toestel? Als dit wel het geval is is het geweldig!
@ Impy,
Je kan DukeN op de n900 op fullscreen zien? Heeft hij dan een resolutie van 1024x**** ? dat lijkt me wel erg hoog gegrepen voor een toestel? Als dit wel het geval is is het geweldig!
Citaat van Erwin. op 20 januari 2010, 08:13Scherm en gebruikersinterface
Afmeting: 3,5" touchscreen
Resolutie: 800 x 480 pixels (WVGA)
Bureaublad met tot vier instelbare weergaves
Landschap en portret (voor voicecalls) modi
3D Graphics versnelling met ondersteuning voor OpenGL ES 2.0
Helderheidsregeling
Omgevingslichtdetector
Bijna full screen
heb een kleine scroll maar als ik die in het midden zet heb ik het full screen.
Scherm en gebruikersinterface
Afmeting: 3,5" touchscreen
Resolutie: 800 x 480 pixels (WVGA)
Bureaublad met tot vier instelbare weergaves
Landschap en portret (voor voicecalls) modi
3D Graphics versnelling met ondersteuning voor OpenGL ES 2.0
Helderheidsregeling
Omgevingslichtdetector
Bijna full screen heb een kleine scroll maar als ik die in het midden zet heb ik het full screen.
Citaat van Duken op 20 januari 2010, 08:24No way, op een telefoon?! Die resolutie komt gewoon valk bij een mini notebook... Maar je kan er dus prima op dukenen!
No way, op een telefoon?! Die resolutie komt gewoon valk bij een mini notebook... Maar je kan er dus prima op dukenen!
Citaat van Marciej123 op 20 januari 2010, 11:18das wel kei gaaf impy! O0
das wel kei gaaf impy! O0
Citaat van Releases op 20 januari 2010, 12:00Om even in het kort te reageren op een aantal reacties op mijn setup.
Het is inderdaad een Coolmaster Sileo, heerlijke kabel management.
Dit systeem is niet bedoeld om te gamen. Dat doe ik wel op mijn 360 of op me Macbook als het echt moet. Systeem is bedoeld voor alle downloads, data opslag, backups en als workstation.
De linker Macbook is van mij, de rechter van een maat van mij. Heb er dus geen 2, dat zou compleet gestoord zijn.
Kan nu weer even voorruit. Binnenkort wel weer even 2x 1.5TB intern erbij halen. Zit al weer bijna vol.
Om even in het kort te reageren op een aantal reacties op mijn setup.
Het is inderdaad een Coolmaster Sileo, heerlijke kabel management.
Dit systeem is niet bedoeld om te gamen. Dat doe ik wel op mijn 360 of op me Macbook als het echt moet. Systeem is bedoeld voor alle downloads, data opslag, backups en als workstation.
De linker Macbook is van mij, de rechter van een maat van mij. Heb er dus geen 2, dat zou compleet gestoord zijn.
Kan nu weer even voorruit. Binnenkort wel weer even 2x 1.5TB intern erbij halen. Zit al weer bijna vol.