Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Robin op 15 januari 2010, 18:34Ook weer een mooi speeltje: Mini DVI --> VGA converter. 2e beeldschermpje naast m'n macbook, wat werkt 't toch super:
Ook weer een mooi speeltje: Mini DVI --> VGA converter. 2e beeldschermpje naast m'n macbook, wat werkt 't toch super:
Citaat van Erwin. op 15 januari 2010, 19:48woow zit nu online via de nokia n900, wat is dat een vet ding man die resolutie is echt supwr goed. kan gewoon zelfs op duken in full screen zie dus gewoon heel duken op me scherm en is zelfs goed te lezen.
wel weer jammer dat ik hem maar tijdelijk mag testen van nokia maar ach ik krijg hierna de x6 van nokia die is ook heel leuk.
woow zit nu online via de nokia n900, wat is dat een vet ding man die resolutie is echt supwr goed. kan gewoon zelfs op duken in full screen zie dus gewoon heel duken op me scherm en is zelfs goed te lezen.
wel weer jammer dat ik hem maar tijdelijk mag testen van nokia maar ach ik krijg hierna de x6 van nokia die is ook heel leuk.
Citaat van Heisenberg op 15 januari 2010, 22:40Tja het ik vindt het eigenlijk geen telefoon meer
Meer een media tablet lijkt het wel. Past dat ding wel normaal in je broekzak?
Tja het ik vindt het eigenlijk geen telefoon meer Meer een media tablet lijkt het wel. Past dat ding wel normaal in je broekzak?
Citaat van Erwin. op 16 januari 2010, 09:42de grootte valt op zich nog wel mee, niet veel groter of kleiner dan een ander toestel (N97, Samsung jet enz) Maar hij is wel iets dikker dat wel maar past nog goed in je broekzak hoor
de grootte valt op zich nog wel mee, niet veel groter of kleiner dan een ander toestel (N97, Samsung jet enz) Maar hij is wel iets dikker dat wel maar past nog goed in je broekzak hoor
Citaat van Releases op 19 januari 2010, 20:03Me nieuwe PC en me nieuwe laptop. Zie de specs in me signature.
[img width=620 height=465]http://i45.tinypic.com/34pgda1.jpg
Me nieuwe PC en me nieuwe laptop. Zie de specs in me signature.
[img width=620 height=465]http://i45.tinypic.com/34pgda1.jpg