Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 19 november 2009, 15:37Luxe hoor DukeN, zou ik ook wel willen. Ben momenteel mn ouders om aan het praten dat ik een iPhone mag nemen. Moet dan natuurlijk wel zelf het abonnement gaan betalen.
Wel besteld, nog niet binnen:
Aangezien China economisch gezien steeds belangrijker wordt moet je ook met je talen met de tijd meegaan! Dus begin er op tijd aan!
Luxe hoor DukeN, zou ik ook wel willen. Ben momenteel mn ouders om aan het praten dat ik een iPhone mag nemen. Moet dan natuurlijk wel zelf het abonnement gaan betalen.
Wel besteld, nog niet binnen:
Aangezien China economisch gezien steeds belangrijker wordt moet je ook met je talen met de tijd meegaan! Dus begin er op tijd aan!
Citaat van William op 19 november 2009, 15:40Mijn broer is een tijdje geleden ook begonnen met chinees, dat is knap lastig. Chinees is namelijk met hoge en lage tonen, en om dat te leren
Maar het is inderdaad een belangrijk land dus dat boek zal zeker interessant zijn.
Mijn broer is een tijdje geleden ook begonnen met chinees, dat is knap lastig. Chinees is namelijk met hoge en lage tonen, en om dat te leren Maar het is inderdaad een belangrijk land dus dat boek zal zeker interessant zijn.
Citaat van William op 19 november 2009, 15:42WL-500g Premium
tweedehands maar werkt veel beter dan ouwe, en heeft usb kan hdd aan enz. zelfs een webcam.
WL-500g Premium
tweedehands maar werkt veel beter dan ouwe, en heeft usb kan hdd aan enz. zelfs een webcam.
Citaat van Tom op 20 november 2009, 13:31
De laatste lens voorlopig. Heb nu bij elkaar genoeg bereik en één goede standaard prime lens. Dat boek kan altijd van pas komen, heb nog genoeg puntjes waar ik af en toe niet uit kom of hulp bij nodig heb. Dat geldt eigenlijk meer voor het bewerken dan voor het fotograferen zelf, maar ook dat is uitgebreid beschreven. Het gedeelte over flitsen ga ik ook ff goed lezen.
De laatste lens voorlopig. Heb nu bij elkaar genoeg bereik en één goede standaard prime lens. Dat boek kan altijd van pas komen, heb nog genoeg puntjes waar ik af en toe niet uit kom of hulp bij nodig heb. Dat geldt eigenlijk meer voor het bewerken dan voor het fotograferen zelf, maar ook dat is uitgebreid beschreven. Het gedeelte over flitsen ga ik ook ff goed lezen.
Citaat van Tom op 20 november 2009, 13:39Geen idee, zal toch wel?
Ik probeer al weken/maanden dat boek van de bieb te lenen, maar elke keer is hij direct uitgeleend. Zeer populair ook als je op fora kijkt, dus ik durfde hem zo wel te bestellen. 716 pagina's, ziekelijk gewoon.
Geen idee, zal toch wel? Ik probeer al weken/maanden dat boek van de bieb te lenen, maar elke keer is hij direct uitgeleend. Zeer populair ook als je op fora kijkt, dus ik durfde hem zo wel te bestellen. 716 pagina's, ziekelijk gewoon.
Citaat van Pctje op 21 november 2009, 11:50TADAAAA
(250 gb)
[img width=620 height=492]http://www.vgboxart.com/boxes/PS3/28508_assassins_creed_ii-orig.jpg
en verder van een maat geleend:
GTA IV
Killzone 2
colin mc rea dirt 2
TADAAAA
(250 gb)
[img width=620 height=492]http://www.vgboxart.com/boxes/PS3/28508_assassins_creed_ii-orig.jpg
en verder van een maat geleend:
GTA IV
Killzone 2
colin mc rea dirt 2
Citaat van William op 21 november 2009, 11:57Heel erg nice, je hebt ook niet de minste spellen uitgekozen. Wat een geweldig setje om mee te beginnen
Heel erg nice, je hebt ook niet de minste spellen uitgekozen. Wat een geweldig setje om mee te beginnen