do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 181 of 602Volgende

Luxe hoor DukeN, zou ik ook wel willen. Ben momenteel mn ouders om aan het praten dat ik een iPhone mag nemen. Moet dan natuurlijk wel zelf het abonnement gaan betalen.

Wel besteld, nog niet binnen:

9789043012249-150.jpg

Aangezien China economisch gezien steeds belangrijker wordt moet je ook met je talen met de tijd meegaan! Dus begin er op tijd aan!

Mijn broer is een tijdje geleden ook begonnen met chinees, dat is knap lastig. Chinees is namelijk met hoge en lage tonen, en om dat te leren :P Maar het is inderdaad een belangrijk land dus dat boek zal zeker interessant zijn.

WL-500g Premium

P_500.jpg

tweedehands maar werkt veel beter dan ouwe, en heeft usb kan hdd aan enz. zelfs een webcam.

nvm.

Vond het best informatief eigenlijk.

02593023_nikon_zeergroot.jpg

digitaal-fotograferen.jpg

De laatste lens voorlopig. Heb nu bij elkaar genoeg bereik en één goede standaard prime lens. Dat boek kan altijd van pas komen, heb nog genoeg puntjes waar ik af en toe niet uit kom of hulp bij nodig heb. Dat geldt eigenlijk meer voor het bewerken dan voor het fotograferen zelf, maar ook dat is uitgebreid beschreven. Het gedeelte over flitsen ga ik ook ff goed lezen. :P

Heeft ie ook plaatjes? ???

Geen idee, zal toch wel? :P Ik probeer al weken/maanden dat boek van de bieb te lenen, maar elke keer is hij direct uitgeleend. Zeer populair ook als je op fora kijkt, dus ik durfde hem zo wel te bestellen. 716 pagina's, ziekelijk gewoon. :P

TADAAAA

116283.jpg (250 gb)

[img width=620 height=492]http://www.vgboxart.com/boxes/PS3/28508_assassins_creed_ii-orig.jpg

en verder van een maat geleend:

GTA IV

Killzone 2

colin mc rea dirt 2

Heel erg nice, je hebt ook niet de minste spellen uitgekozen. Wat een geweldig setje om mee te beginnen :)

VorigePage 181 of 602Volgende