Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 14 november 2009, 15:23Was er niet bij Opus en heb goede ervaring met Opus en bij BigDennis waren nog ze nog duurder
En Printable? is dat je een cover erop kan plakken of zo? Niet echt nodig.
Was er niet bij Opus en heb goede ervaring met Opus en bij BigDennis waren nog ze nog duurder
En Printable? is dat je een cover erop kan plakken of zo? Niet echt nodig.
Citaat van William op 14 november 2009, 15:39Nee dat je er een cover op kan printen. En ik haal mijn cd's bij www.cdrwinkel.com
Nee dat je er een cover op kan printen. En ik haal mijn cd's bij http://www.cdrwinkel.com
Citaat van Heisenberg op 14 november 2009, 15:44Mwah niet echt wat ik zal gaan doen.. schrijf de titel er wel op. Maar bij Opus heb ik ze het goedkoopst kunnen vinden en 20 is meer dan zat dus ben tevreden met mijn aankoop
Mwah niet echt wat ik zal gaan doen.. schrijf de titel er wel op. Maar bij Opus heb ik ze het goedkoopst kunnen vinden en 20 is meer dan zat dus ben tevreden met mijn aankoop
Citaat van Duken op 19 november 2009, 09:30Nieuwe telefoon van me werk ter vervanging van mijn HTC.
De samsung C6625
Samsung C6625 features:
Windows Mobile 6.1
HSDPA mobiel internet
Ingebouwde GPS-ontvanger
Volledig QWERTY-toetsenbord
Uitbreidbaar SD-kaart-geheugen
Toestel is vooral voor internet gebruik op de laptop. Aansluiten op me laptop via usb en dan via UMTS gebruik van internet. Handig voor als ik onderweg ben en een klant problemen heeft. Helaas zit er geen touchscreen op maar wel GPS. Tomtom kan ik er dus niet op draaien
Maar ik houd me HTC ernaast voor Tomtom :
Nieuwe telefoon van me werk ter vervanging van mijn HTC.
De samsung C6625
Samsung C6625 features:
Windows Mobile 6.1
HSDPA mobiel internet
Ingebouwde GPS-ontvanger
Volledig QWERTY-toetsenbord
Uitbreidbaar SD-kaart-geheugen
Toestel is vooral voor internet gebruik op de laptop. Aansluiten op me laptop via usb en dan via UMTS gebruik van internet. Handig voor als ik onderweg ben en een klant problemen heeft. Helaas zit er geen touchscreen op maar wel GPS. Tomtom kan ik er dus niet op draaien
Maar ik houd me HTC ernaast voor Tomtom :
Citaat van svenholtman op 19 november 2009, 09:32mooi dingetje duken
mooi dingetje duken
Citaat van William op 19 november 2009, 15:20Nice koptelefoon
Ik heb ook weer eens iets nieuws besteld:
Hugo Boss pheromone geurtje.
Als je het goed wil doen bij de dames koop je een geurtje met pheromonen.
Nice koptelefoon
Ik heb ook weer eens iets nieuws besteld:
Hugo Boss pheromone geurtje.
Als je het goed wil doen bij de dames koop je een geurtje met pheromonen.
Citaat van William op 19 november 2009, 15:32Quote van wikipedia:
"Some body spray advertisers claim that their products contain human sexual pheromones which act as an aphrodisiac. Despite these claims, no pheromonal substance has ever been demonstrated to directly influence human behavior in a peer reviewed study"
Quote van wikipedia:
"Some body spray advertisers claim that their products contain human sexual pheromones which act as an aphrodisiac. Despite these claims, no pheromonal substance has ever been demonstrated to directly influence human behavior in a peer reviewed study"