vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 174 of 602Volgende

Hoeveel kost zon hd kabel?

Ben lekker lui geweest en de eerste en beste genomen. Deze was namelijk 10 euro (inclusief verzend). Heb gehoord dat je niet echt op de prijs hoeft te letten als het onder de 5 meter zit. Of iets in die richting.

Onder de 15 meter zelfs. ;) Het signaal komt óf wel aan óf niet, 't is immers digitaal. Een "slechte" overdracht is dus niet mogelijk, bij een slechte kabel is er gewoon géén overdracht.

En deze is 1.5 meter dus ik kan gerust zijn op mijn aankoop.

Ik game met mn Xbox op een 26" hd ready scherm, wel of geen hdmi kabel aanschaffen?

Ik zou het wel doen, ik heb ook een HD-Ready scherm (32" volgens mij) en heb gewoon via een HDMI kabel aangesloten en op 1080i gezet. Ziet er prima uit. Enige nadeel is dat met 1080i snelle bewegende beelden er minder mooi uitzien dan bij 1080p.  En heb een kabeltje van zo'n 15 euro en is volgens mij ook niet echt een bekend merk als Monster Cable ofzo, maar toch zit het er prima uit.

Btw, zit te twijfelen tussen SAW of Left 4 Dead 2.. Kan niet kiezen :P

over het algemeen kun je met een 20mb verbinding met bv nieuwsgroepen met een 2000kb/s downloaden.

Dat bedoel je toch ?

Theoretisch moet je 2500kb/s halen maar dat haal je nooit.

Oh wacht met die 20 mb bedoelen wij onze internet verbinding btw ;)

Zit nu op de 2351 kb max met nieuwsgroepen, best netjes toch!?!

Btw, zit te twijfelen tussen SAW of Left 4 Dead 2.. Kan niet kiezen :P

Left 4 Dead 2:

A. Ik ga hem ook halen/downloaden

B. Saw heeft geen replay waarde

C. Left 4 Dead is gewoon awesome.

over het algemeen kun je met een 20mb verbinding met bv nieuwsgroepen met een 2000kb/s downloaden.

Dat bedoel je toch ?

Theoretisch moet je 2500kb/s halen maar dat haal je nooit.

Oh wacht met die 20 mb bedoelen wij onze internet verbinding btw ;)

Zit nu op de 2351 kb max met nieuwsgroepen, best netjes toch!?!

ja met kabel of adsl ?

ik draai ook net boven de 2300 kb/s

Met kabel is het wel logisch als je op adsl draait is het heel erg netjes dan woon je volgens mij naast de centrale :P

Kabel, hahaha :P

aa79d14fa200d06a3f35a47696a746a6.jpg

43 euro lichter. Maar het is beter dan voor dezelfde aantal spellen te gaan kopen. Dan ben je 1500 euro uit.

VorigePage 174 of 602Volgende