Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 30 oktober 2009, 21:26over het algemeen kun je met een 20mb verbinding met bv nieuwsgroepen met een 2000kb/s downloaden.
Dat bedoel je toch ?
Theoretisch moet je 2500kb/s halen maar dat haal je nooit.
Oh wacht met die 20 mb bedoelen wij onze internet verbinding btw
over het algemeen kun je met een 20mb verbinding met bv nieuwsgroepen met een 2000kb/s downloaden.
Dat bedoel je toch ?
Theoretisch moet je 2500kb/s halen maar dat haal je nooit.
Oh wacht met die 20 mb bedoelen wij onze internet verbinding btw
Citaat van Heisenberg op 30 oktober 2009, 21:46Soms wil die nog wel eens die 2,5 mb/s aantikken, maar dan heb ik 10 lijntjes van Eweka (2 van Payserver en 8 van mijn eigen) maar echt stabiel loopt die dan niet, maar toch die 100 of 200 kb/s boeit echt niet heel veel, filmpje heb je toch meestal wel binnen 25 minuten binnen.
Soms wil die nog wel eens die 2,5 mb/s aantikken, maar dan heb ik 10 lijntjes van Eweka (2 van Payserver en 8 van mijn eigen) maar echt stabiel loopt die dan niet, maar toch die 100 of 200 kb/s boeit echt niet heel veel, filmpje heb je toch meestal wel binnen 25 minuten binnen.
Citaat van Marciej123 op 31 oktober 2009, 13:05tja als ik hogere internet verbinding wil moet ik het zelf betalen :-[.
zit nu op 3 mb
eigenlijk te langzaam.. maargoed. meestal download ik s nachts. dus dan slaap ik en maakt het niet echt veel uit..
maar ik snap het nu O0 ;D
tja als ik hogere internet verbinding wil moet ik het zelf betalen :-[.
zit nu op 3 mb
eigenlijk te langzaam.. maargoed. meestal download ik s nachts. dus dan slaap ik en maakt het niet echt veel uit..
maar ik snap het nu O0 ;D
Citaat van William op 2 november 2009, 08:50Krijg je ook iets speciaals bij de Pre-Order? Ik weet nog niet of ik hem ga kopen of downloaden. Ik zie wel hoe de recensies zijn. (Zijn vast denderend)
Krijg je ook iets speciaals bij de Pre-Order? Ik weet nog niet of ik hem ga kopen of downloaden. Ik zie wel hoe de recensies zijn. (Zijn vast denderend)
Citaat van Duken op 2 november 2009, 09:17nee niks, via steam kan je eerder de demo spelen maar die komt 3 nov. voor iedereen uit. Bij cdwow krijg ik er niks bij.
nee niks, via steam kan je eerder de demo spelen maar die komt 3 nov. voor iedereen uit. Bij cdwow krijg ik er niks bij.
Citaat van William op 2 november 2009, 09:44Heb zelf even een HD Kabel besteld bij bol.com. Morgen is hij binnen. Komt goed uit want vanavond ga ik me xbox toch afgeven om hem te upgraden.
Heb zelf even een HD Kabel besteld bij bol.com. Morgen is hij binnen. Komt goed uit want vanavond ga ik me xbox toch afgeven om hem te upgraden.