do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 138 of 602Volgende

lol, ik dacht ook dat dat je vader was :D

Idd super mooi ding :) Hoe groot is hij?

En wat betreft die CoD4 server, dat lijkt me opzich wel een leuk plan, alleen dan moeten er wel mensen zin in hebben en tijd voor over hebben :)

Ik heb er nu wel zin in om en potje COD4 te spelen. Heb hem gister weer geinstalleerd en na een half uurtje ben ik alweer rank 6.

DukeN kan jij COD4 op je nieuwe server hosten, dat hij 24/7 online is?

Idd super mooi ding :) Hoe groot is hij?

En wat betreft die CoD4 server, dat lijkt me opzich wel een leuk plan, alleen dan moeten er wel mensen zin in hebben en tijd voor over hebben :)

Ik heb er nu wel zin in om en potje COD4 te spelen. Heb hem gister weer geinstalleerd en na een half uurtje ben ik alweer rank 6.

DukeN kan jij COD4 op je nieuwe server hosten, dat hij 24/7 online is?

Ik zal kijken of het lukt. Ik heb al wat lopen googlen maar het word al veel handwerk. Omdat je weer zit met 3000 versies. Omdat je ik dan ook een "crack" server zou draaien moet men dus dezelfde versie hebben. Mijn HL2DM server update vanzelf en is ook legaal.

Ik ga dus nog even vogelen maar als het teveel werk is om de server bijvoorbeeld bij te houden kan t niet door gaan. Hij moet worden opgezet en daarna draaien. Ik wil niet nog wekelijks lopen kloten met updates etc. :)

WTF :-[

Voor het eerst in mijn leven wat gewonnen:

Star-Ocean--The-Last-Hope-Collector-s-Editiong-Announced-1.jpg

3 x gamedisc

1 x Mini Guide

1 x soundtrack CD

4 x personagekaart

1 x speciale verpakking

Kut game, iemand kopen, hehe?

Ik zie geen plaatje. Wel gefeliciteerd in ieder geval! :)

Oh ik wel?

Ja, "this site is stealing our bandwidth" in wit kader. :P

whahaha kijk anders dat linkje eronder.

Daar krijg ik hetzelfde, hahaha. :D

Herkansing?

VorigePage 138 of 602Volgende