Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 7 juni 2009, 20:48(nog) 50 km/h.
standaard?
Meestal heeft zo'n ding 12 Ã 14 pk..
Mooie scooter hoor, alleen jammer van die spiegels
(nog) 50 km/h.
standaard?
Meestal heeft zo'n ding 12 Ã 14 pk..
Mooie scooter hoor, alleen jammer van die spiegels
Citaat van Robin op 7 juni 2009, 21:01Heb er al een afgehaald, zal wel ff homemade pictures posten morgen.
Nog 'n uurtje mensen, dan eindelijk 16.
Heb er al een afgehaald, zal wel ff homemade pictures posten morgen.
Citaat van los-cuentos op 7 juni 2009, 21:02Heb er al een afgehaald, zal wel ff homemade pictures posten morgen.
waha, alvast een gelukkige verjaardag want ik ga effe slapen, morgen opnieuw saaie dag op school en woensdag examen
🙁
Heb er al een afgehaald, zal wel ff homemade pictures posten morgen.
waha, alvast een gelukkige verjaardag want ik ga effe slapen, morgen opnieuw saaie dag op school en woensdag examen 🙁
Citaat van William op 8 juni 2009, 09:01Ik zou hem niet te veel opvoeren, ik ken veel mensen die daarna veel 'stukken' hadden. Maar een nieuwe uitlaat kan geen kwaad, dan loopt hij ook al wat harder
nogmaals, hij ziet er super uit.
Ik zou hem niet te veel opvoeren, ik ken veel mensen die daarna veel 'stukken' hadden. Maar een nieuwe uitlaat kan geen kwaad, dan loopt hij ook al wat harder nogmaals, hij ziet er super uit.
Citaat van Robin op 8 juni 2009, 14:25Ik zag net de foto pas.
Je lijkt echt onwijs op je vader zeg...
Huh?
Dat is me pa niet, dat is de zoon van de eigenaar van de scooterdealer hahahaha|
Ik zag net de foto pas.
Je lijkt echt onwijs op je vader zeg...
Huh? Dat is me pa niet, dat is de zoon van de eigenaar van de scooterdealer hahahaha|