Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tom op 7 december 2008, 16:13Ligt aan het aantal inch en het paneel. Voor 150 heb je een redelijke 19". Waarschijnlijk heeft hij of een zeer goede 22" (met bijv. s-PVA) of een 24".
Ligt aan het aantal inch en het paneel. Voor 150 heb je een redelijke 19". Waarschijnlijk heeft hij of een zeer goede 22" (met bijv. s-PVA) of een 24".
Citaat van William op 7 december 2008, 18:38Vanmiddag even naar Eindhoven geweest:
Nieuwe boxen:
Nieuwe trui, geen plaatje van
Nieuwe oortjes voor mn Ipod (oude was ik met schaatsen op gaan staan):
[img width=338 height=268]http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/MA662_screen.jpg
En Fable 2 ;D
Nu is wel al m'n geld op, en moet je nagaan dat ik alleen voor schoenen naar de stad ging, die ik nu niet eens heb gehaald :s
Vanmiddag even naar Eindhoven geweest:
Nieuwe boxen:
Nieuwe trui, geen plaatje van
Nieuwe oortjes voor mn Ipod (oude was ik met schaatsen op gaan staan):
[img width=338 height=268]http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/MA662_screen.jpg
En Fable 2 ;D
Nu is wel al m'n geld op, en moet je nagaan dat ik alleen voor schoenen naar de stad ging, die ik nu niet eens heb gehaald :s
Citaat van William op 7 december 2008, 19:27Ligt aan het aantal inch en het paneel. Voor 150 heb je een redelijke 19". Waarschijnlijk heeft hij of een zeer goede 22" (met bijv. s-PVA) of een 24".
nee hij heeft een 17" monitor
enne luc, is fable 2 goed?
Ligt aan het aantal inch en het paneel. Voor 150 heb je een redelijke 19". Waarschijnlijk heeft hij of een zeer goede 22" (met bijv. s-PVA) of een 24".
enne luc, is fable 2 goed?
Citaat van Heisenberg op 7 december 2008, 19:31@luc:
Die boxen heb ik ook, super geluid O0
Maar die oordopjes vindt ik persoonlijk minder, je had er beter aangedaan als je de Creative EP-830 had gekocht.
Verder zijn die boxen echt MEGA (goed), daar krijg je geen spijt van
Post Merge: december 07, 2008, 08:49:46 pm
Dan vindt ik het wel zonde van je geld.
@luc:
Die boxen heb ik ook, super geluid O0
Maar die oordopjes vindt ik persoonlijk minder, je had er beter aangedaan als je de Creative EP-830 had gekocht.
Verder zijn die boxen echt MEGA (goed), daar krijg je geen spijt van
Post Merge: december 07, 2008, 08:49:46 pm
Dan vindt ik het wel zonde van je geld.
Citaat van William op 7 december 2008, 20:29Boxen zijn inderdaad erg goed, net al ff een liedje door de speakers gepompt, maar ik wou de buren niet te boos maken.
Enne, over Fable 2, kutzooi... Echt zoooo kut.
Ik zit lekker Fable te spelen, lekker blacksmithen, centjes verdienen, belt ons ma me op, ik draai me dus om, met mn voet tegen mn console aan, PATS, hoorde ik. En toen kreeg ik te zien dat ie de cd niet meer kon lezen.. Lekker dan :-[
Ff kijken of ik die naar MS kan sturen :-
Boxen zijn inderdaad erg goed, net al ff een liedje door de speakers gepompt, maar ik wou de buren niet te boos maken.
Enne, over Fable 2, kutzooi... Echt zoooo kut.
Ik zit lekker Fable te spelen, lekker blacksmithen, centjes verdienen, belt ons ma me op, ik draai me dus om, met mn voet tegen mn console aan, PATS, hoorde ik. En toen kreeg ik te zien dat ie de cd niet meer kon lezen.. Lekker dan :-[
Ff kijken of ik die naar MS kan sturen :-
Citaat van Robin op 7 december 2008, 20:49Tandpaste + wattenstaafje doet meestal al goed. Heeft bij mij 2 games weer werkend gekregen.
Tandpaste + wattenstaafje doet meestal al goed. Heeft bij mij 2 games weer werkend gekregen.