Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Farid. op 6 december 2008, 16:21nice!
ken je het ene gebruiken om op te gamen, en het ander om foto's mee te bekijken!
Nope Gamen en internetten lukt me niet
nice!
ken je het ene gebruiken om op te gamen, en het ander om foto's mee te bekijken!
Citaat van Heisenberg op 6 december 2008, 18:21nice!
Waar voor gebruik je het dan ???
nice!
Waar voor gebruik je het dan ???
Citaat van Farid. op 6 december 2008, 18:23haha, we hadden een scherm over, ik gebruik het voor internetten en filmpje kijken, of internetten en msnen :s En ik ga even kijken of ik ook kan gamen erbij O0
haha, we hadden een scherm over, ik gebruik het voor internetten en filmpje kijken, of internetten en msnen :s En ik ga even kijken of ik ook kan gamen erbij O0
Citaat van William op 7 december 2008, 10:22lol
een vriend van mij heeft €450 voor een scherm gegeven
en hij kijkt er alleen maar foto's mee :-[
ok, de fotos zijn prachtig, maar 450 euro voor een scherm voor fotos vind ik toch geldverspilling...
lol
een vriend van mij heeft €450 voor een scherm gegeven
en hij kijkt er alleen maar foto's mee :-[
ok, de fotos zijn prachtig, maar 450 euro voor een scherm voor fotos vind ik toch geldverspilling...
Citaat van Tom op 7 december 2008, 15:18Vind ik geen weggegooid geld. Als je echt veel foto's bekijkt, mag je best een goed paneel hebben in plaats van een simpel TN panel. Juist voor foto's en video's maakt dat veel goed.
Vind ik geen weggegooid geld. Als je echt veel foto's bekijkt, mag je best een goed paneel hebben in plaats van een simpel TN panel. Juist voor foto's en video's maakt dat veel goed.
Citaat van William op 7 december 2008, 15:30Is op zich wel waar, maar is € 450,- niet een beetje te veel?? :-[ :-[
Voor € 150,- heb je volges mij ook wel een mooi scherm
Is op zich wel waar, maar is € 450,- niet een beetje te veel?? :-[ :-[
Voor € 150,- heb je volges mij ook wel een mooi scherm