Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 9 april 2008, 20:33denk het wel Farid , anders had die hem niet gekocht O0
ICT heeft dit bij ons op het netwerk gezet.. soms mogen we ff spelen .. is echt lachen. zitten we met z'n alle achter de pc en knallen maar O0 O0
denk het wel Farid , anders had die hem niet gekocht O0
ICT heeft dit bij ons op het netwerk gezet.. soms mogen we ff spelen .. is echt lachen. zitten we met z'n alle achter de pc en knallen maar O0 O0
Citaat van Duken op 10 april 2008, 07:07Meen je niet, heeft de ICT die game op jullie netwerk geplaatst?! ik ben zelf ook systeembeheer bij diversen klanten en kan het echt niet maken om gamepies rond te bazuinen
Meen je niet, heeft de ICT die game op jullie netwerk geplaatst?! ik ben zelf ook systeembeheer bij diversen klanten en kan het echt niet maken om gamepies rond te bazuinen
Citaat van Demo op 10 april 2008, 08:03is tegenwoordig toch ook niet meer nodig
... we spelen tegewoordig op school.. unreal tournament tegen elkaar via onze usb stick xD
is tegenwoordig toch ook niet meer nodig ... we spelen tegewoordig op school.. unreal tournament tegen elkaar via onze usb stick xD
Citaat van Farid. op 10 april 2008, 14:15denk het wel Farid , anders had die hem niet gekocht O0
dat snap ik wel
, maar had er nog nooit van gehoord dus daarom mijn vraag :buck:
sinds vandaag mijn vaders Ipod overgenomen :buck: ^-^
denk het wel Farid , anders had die hem niet gekocht O0
dat snap ik wel , maar had er nog nooit van gehoord dus daarom mijn vraag :buck:
sinds vandaag mijn vaders Ipod overgenomen :buck: ^-^
Citaat van Piet Hein op 10 april 2008, 14:19wel leuk trouwens gamen op het schoolnetwerk.
ik zal dat ook effe bij mij op school uitvogelen of we dat voor elkaar krijgen. O0
wel leuk trouwens gamen op het schoolnetwerk.
ik zal dat ook effe bij mij op school uitvogelen of we dat voor elkaar krijgen. O0
Citaat van William op 10 april 2008, 17:10haha het is idd gekte..
maar DukeN , het waren niet de systeem beheerders die het erop hebben gezet. het was zeg maar een klas van ICT.
de beheerders bij ons zijn echt saai
maar wel jammer dat ze het nu pas hebben gedaan , morgen laatste dag les op school. volgende week maandag en dinsdag 15 min naar school voor mondeling examen. woensdag vrij. en donderdag en vrijdag praktijk examen. ( van 9 tot 4)
daarna 5 weken vrij! en daarna het centraal landelijk examen. in die 5 weken vrij zal ik misschien een keertje naar school moeten om boeken in te leveren ofzo. maar ik heb geen les meer.
haha het is idd gekte..
maar DukeN , het waren niet de systeem beheerders die het erop hebben gezet. het was zeg maar een klas van ICT.
de beheerders bij ons zijn echt saai
maar wel jammer dat ze het nu pas hebben gedaan , morgen laatste dag les op school. volgende week maandag en dinsdag 15 min naar school voor mondeling examen. woensdag vrij. en donderdag en vrijdag praktijk examen. ( van 9 tot 4)
daarna 5 weken vrij! en daarna het centraal landelijk examen. in die 5 weken vrij zal ik misschien een keertje naar school moeten om boeken in te leveren ofzo. maar ik heb geen les meer.