Home » Forum
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 40 of 602Volgende

Samsung G600

0302_g600-samsung.jpg:)

css   

css2.gif

voor 10 euro

mijn steam names : huntedspider en ripper12

is die leuk??  ???

denk het wel Farid , anders had die hem niet gekocht O0

ICT heeft dit bij ons op het netwerk gezet.. soms mogen we ff spelen .. is echt lachen. zitten we met z'n alle achter de pc en knallen maar O0 O0

Meen je niet, heeft de ICT die game op jullie netwerk geplaatst?!  ik ben zelf ook systeembeheer bij diversen klanten en kan het echt niet maken om gamepies rond te bazuinen ;)

is tegenwoordig toch ook niet meer nodig :)... we spelen tegewoordig op school.. unreal tournament tegen elkaar via onze usb stick xD

inderdaad hahaha

Bij mij op school spelen ze Medal of Honor Allied Assault Demo.

denk het wel Farid , anders had die hem niet gekocht O0

dat snap ik wel  8), maar had er nog nooit van gehoord dus daarom mijn vraag  :buck:

mp3-apple-2g-ipod-shuffle-productfoto-groot.gif

sinds vandaag mijn vaders Ipod overgenomen  :buck:  ^-^

wel leuk trouwens gamen op het schoolnetwerk.

ik zal dat ook effe bij mij op school uitvogelen of we dat voor elkaar krijgen. O0

haha het is idd gekte..

maar DukeN , het waren niet de systeem beheerders die het erop hebben gezet. het was zeg maar een klas van ICT.

de beheerders bij ons zijn echt saai :o

maar wel jammer dat ze het nu pas hebben gedaan , morgen laatste dag les op school. volgende week maandag en dinsdag 15 min naar school voor mondeling examen. woensdag vrij. en donderdag en vrijdag praktijk examen. ( van 9 tot 4)

daarna 5 weken vrij! en daarna het centraal landelijk examen. in die 5 weken vrij zal ik misschien een keertje naar school moeten om boeken in te leveren ofzo. maar ik heb geen les meer.

VorigePage 40 of 602Volgende