Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 6 juni 2007, 10:58Deze komt morgen binnen:
Harmony 525
Besteld bij bobshop voor 55 euro.
Ik heb nu namelijk
1 ab voor tv
1 ab voor geluid
1 ab voor digitale ontvanger
1 ab voor mediacenter
Deze kan ze alle 4 in 1x vervangen! O0
Deze komt morgen binnen:
Harmony 525
Besteld bij bobshop voor 55 euro.
Ik heb nu namelijk
1 ab voor tv
1 ab voor geluid
1 ab voor digitale ontvanger
1 ab voor mediacenter
Deze kan ze alle 4 in 1x vervangen! O0
Citaat van Demo op 6 juni 2007, 15:29Ja dat is nog eens een idee, met dat digitale tv een aparte ab wordt gek van die dingen....
Mooi dingetje hoor O0
Ja dat is nog eens een idee, met dat digitale tv een aparte ab wordt gek van die dingen....
Mooi dingetje hoor O0
Citaat van Eagles op 6 juni 2007, 23:36samsung beeldschermen zijn meestal een aanrader
ben zelf verliefd geworden op een 107 screen, maar die mag ik niet kopen anders kunnen we nergens meer heen deze vacantie
een beamer is een tweede optie maar dan zit je met die verdomd dure lamp met 250 ofzo branduren
samsung beeldschermen zijn meestal een aanrader
ben zelf verliefd geworden op een 107 screen, maar die mag ik niet kopen anders kunnen we nergens meer heen deze vacantie
een beamer is een tweede optie maar dan zit je met die verdomd dure lamp met 250 ofzo branduren
Citaat van William op 8 december 2007, 18:21heb vandaag deze mp3 spele gekocht SONY NWZ-S516 4 GB MP3-speler wit
het geluid is zeer goed het enige wat kut is aan deze mp3 is dat je wmp11 nodig heb anders kan je pc je mp3 speler niet.
heb vandaag deze mp3 spele gekocht SONY NWZ-S516 4 GB MP3-speler wit
het geluid is zeer goed het enige wat kut is aan deze mp3 is dat je wmp11 nodig heb anders kan je pc je mp3 speler niet.
Citaat van Robin op 9 december 2007, 19:52Kijk, nog een X360 gebruiker hier
! Voor zover ik 't wist waren Julien & ik de enige, maar er komen steeds meer zo te zien
!
Kijk, nog een X360 gebruiker hier ! Voor zover ik 't wist waren Julien & ik de enige, maar er komen steeds meer zo te zien
!
Citaat van William op 9 december 2007, 20:05ja 360 is gekte ..
heb deze al een tijdje ..
en heb gister deze gehaald..
[img width=520 height=608]http://www.coolshop.dk/catalog/images/boxshots/51111-forside.jpg
word veel gamen de komende tijd O0 ^-^
ja 360 is gekte ..
heb deze al een tijdje ..
en heb gister deze gehaald..
[img width=520 height=608]http://www.coolshop.dk/catalog/images/boxshots/51111-forside.jpg
word veel gamen de komende tijd O0 ^-^
Citaat van Duken op 10 december 2007, 07:37Deze moet in de loop van de week bij mij binnenkomen!
Dan kan ik eindelijk crysis spelen :peace:
Deze moet in de loop van de week bij mij binnenkomen!
Dan kan ik eindelijk crysis spelen :peace: