Handleiding - Spotnet 1.8.1 Reacties Lader v1.1 – System Out of Memory (fix)
Citaat van Duken op 8 maart 2017, 14:38Dat is een false positive. Met andere woorden, niet kwaadaardig maar nog niet herkend door Norton. Hij is bij Norton aangemeld. Dank voor de melding, andere virus scanners hebben er geen problemen mee
Dat is een false positive. Met andere woorden, niet kwaadaardig maar nog niet herkend door Norton. Hij is bij Norton aangemeld. Dank voor de melding, andere virus scanners hebben er geen problemen mee
Citaat van Demo op 24 april 2017, 17:21Dank u wel, top programma eindelijk weer normaal. had hier al een tijdje last van, nu geen problemen meer.
Dank u wel, top programma eindelijk weer normaal. had hier al een tijdje last van, nu geen problemen meer.
Citaat van Demo op 29 juni 2017, 21:49Krijg een error tijdens het laden van de reacties SQlite3 error 1 - cannot commit - no transaction is active?... iemand??
Krijg een error tijdens het laden van de reacties SQlite3 error 1 - cannot commit - no transaction is active?... iemand??
Citaat van William op 30 juni 2017, 08:49Welke versie van Spotnet gebruik je Dave? Het lijkt erop dat je een corrupte versie hebt. Deze foutmelding kan ik ook nergens terug vinden.
Welke versie van Spotnet gebruik je Dave? Het lijkt erop dat je een corrupte versie hebt. Deze foutmelding kan ik ook nergens terug vinden.
Citaat van Meh Meh op 30 juni 2017, 09:51De laatste versie van Spotnet gebruikt bij mijn weten SQlite4 of hoger.
Ik neem dus aan dan Dave een oude versie van Spotnet gebruikt, wat altijd problemen oplevert.
De laatste versie van Spotnet gebruikt bij mijn weten SQlite4 of hoger.
Ik neem dus aan dan Dave een oude versie van Spotnet gebruikt, wat altijd problemen oplevert.