Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van vuurvogel76 op 22 februari 2020, 08:51Dat klopt niet met het gesloten gedoe met met servers ik heb in het buitenland geupt ik weet ook waar sommige opdraaien.
Invite only is om goede leden op de site te krijgen en niet die gasten die het verbrasse.
Dus dat vehaal met duure servers haal ik je nu al weg klopt niet en dat het gekoppeld zit aan de invites ook niet als hun net als hier in NL alles opengooien krijgen je een apenkooi
Van hit en runners vaan mensen die alles beter weten van de invite only als je een invite krijgt moet je toch ook wel weer een ratio proof overleggen en speedtest etc
En iedereen kan het leren om te delen op de wat snellere sites neem aan dat jij ook bent begonne als een kleine jongen
Dat klopt niet met het gesloten gedoe met met servers ik heb in het buitenland geupt ik weet ook waar sommige opdraaien.
Invite only is om goede leden op de site te krijgen en niet die gasten die het verbrasse.
Dus dat vehaal met duure servers haal ik je nu al weg klopt niet en dat het gekoppeld zit aan de invites ook niet als hun net als hier in NL alles opengooien krijgen je een apenkooi
Van hit en runners vaan mensen die alles beter weten van de invite only als je een invite krijgt moet je toch ook wel weer een ratio proof overleggen en speedtest etc
En iedereen kan het leren om te delen op de wat snellere sites neem aan dat jij ook bent begonne als een kleine jongen
Citaat van vuurvogel76 op 22 februari 2020, 19:1010 uur geleden zei Drifter:Goede morgen @vuurvogel76,
Uiteraard is het fijn dat een lid een positieve bijdrage levert in de vorm van reacties in bestaande topics, maar je meld hier een NZB community aan die op invite only werkt en in je uitleg naar mij toe begin je over Torrents en delen met gebruikmaking van een seedbox, wat niet nodig is bij NZB downloads.
Ik ga niks bewerken maar zeggen om jou de inzicht te geven moest ik wel even een tor aan kaarten
ivm met je invites,tevens bewerk je je bericht laat het originele staan dat leest beter terug.
Tevens vroeger werd een nzb ook gedeeld dat noemde we reposters of mensen die blocken aanvulde zodat andere het binne kregen
Torrent gaf ik als voorbeeld je geeft geen elite nzb of tor weg naar een onervaren user.Daar zijn ze ook niet blij mee
Maar Drifter zullen we de discussie sluiten en spreek me aan in de huiskamer van newzbin of via pm,want iets zegt me dat we elkaar kennen zeker op de manier hoe je reageert
Discussie heeft weinig zin zeker omdat ik wel een woordje klaar heb staan.En op elk respons krijg je een woord terug.Ik ben een Newbie hier maar ik ben het zeker niet.
Dus komt u maar weer met de v vraag
22 uur geleden zei Duken:Werkt die alleen op basis van invités? Of gaat hij ook soms open. Voor het meenemen in het overzicht. Dank.
Je kan ook een topic hier openen waar leden invites kunnen aanbieden
10 uur geleden zei Drifter:Goede morgen @vuurvogel76,
Uiteraard is het fijn dat een lid een positieve bijdrage levert in de vorm van reacties in bestaande topics, maar je meld hier een NZB community aan die op invite only werkt en in je uitleg naar mij toe begin je over Torrents en delen met gebruikmaking van een seedbox, wat niet nodig is bij NZB downloads.
Ik ga niks bewerken maar zeggen om jou de inzicht te geven moest ik wel even een tor aan kaarten
ivm met je invites,tevens bewerk je je bericht laat het originele staan dat leest beter terug.
Tevens vroeger werd een nzb ook gedeeld dat noemde we reposters of mensen die blocken aanvulde zodat andere het binne kregen
Torrent gaf ik als voorbeeld je geeft geen elite nzb of tor weg naar een onervaren user.Daar zijn ze ook niet blij mee
Maar Drifter zullen we de discussie sluiten en spreek me aan in de huiskamer van newzbin of via pm,want iets zegt me dat we elkaar kennen zeker op de manier hoe je reageert
Discussie heeft weinig zin zeker omdat ik wel een woordje klaar heb staan.En op elk respons krijg je een woord terug.Ik ben een Newbie hier maar ik ben het zeker niet.
22 uur geleden zei Duken:Werkt die alleen op basis van invités? Of gaat hij ook soms open. Voor het meenemen in het overzicht. Dank.
Je kan ook een topic hier openen waar leden invites kunnen aanbieden
Citaat van Demo op 26 februari 2020, 10:11Op 22-2-2020 om 20:10 zei vuurvogel76:Discussie heeft weinig zin zeker omdat ik wel een woordje klaar heb staan.En op elk respons krijg je een woord terug.Ik ben een Newbie hier maar ik ben het zeker niet.
Ik denk haast dat dit niet meer gaat gebeuren, temeer omdat de Administrator heeft aangegeven alleen nog positieve feedback te willen zien en dan ook nog op een andere plek op het forum dan in de topic waar leden het even niet met elkaar eens zijn over een bepaald onderwerp. Dus uitdagen zoals hier gebeurt is dus ook geen positieve instelling.
Op 22-2-2020 om 20:10 zei vuurvogel76:Discussie heeft weinig zin zeker omdat ik wel een woordje klaar heb staan.En op elk respons krijg je een woord terug.Ik ben een Newbie hier maar ik ben het zeker niet.
Ik denk haast dat dit niet meer gaat gebeuren, temeer omdat de Administrator heeft aangegeven alleen nog positieve feedback te willen zien en dan ook nog op een andere plek op het forum dan in de topic waar leden het even niet met elkaar eens zijn over een bepaald onderwerp. Dus uitdagen zoals hier gebeurt is dus ook geen positieve instelling.
Citaat van vuurvogel76 op 28 februari 2020, 14:29Op 26-2-2020 om 11:11 zei Guardian:Ik denk haast dat dit niet meer gaat gebeuren, temeer omdat de Administrator heeft aangegeven alleen nog positieve feedback te willen zien en dan ook nog op een andere plek op het forum dan in de topic waar leden het even niet met elkaar eens zijn over een bepaald onderwerp. Dus uitdagen zoals hier gebeurt is dus ook geen positieve instelling.
Natuurlijk wil iedereen een p feedback.Het was ook niet mij bedoeling om... want men er ook van maakte.
Ik kan zat bij dragen aan dit forum maar het leek gewoon even van oh das een newbie dus die hakken we even de pan in
![]()
Verder een fijn weekend en voor mij is deze discussie ten einde.
Op 26-2-2020 om 11:11 zei Guardian:Ik denk haast dat dit niet meer gaat gebeuren, temeer omdat de Administrator heeft aangegeven alleen nog positieve feedback te willen zien en dan ook nog op een andere plek op het forum dan in de topic waar leden het even niet met elkaar eens zijn over een bepaald onderwerp. Dus uitdagen zoals hier gebeurt is dus ook geen positieve instelling.
Natuurlijk wil iedereen een p feedback.Het was ook niet mij bedoeling om... want men er ook van maakte.
Ik kan zat bij dragen aan dit forum maar het leek gewoon even van oh das een newbie dus die hakken we even de pan in
Verder een fijn weekend en voor mij is deze discussie ten einde.
Citaat van William op 28 februari 2020, 14:59Op 21-2-2020 om 20:38 zei vuurvogel76:Beste nzb site is
Heb ik invites van maar die geef ik niet zomaar weg ofc
De site is meegenomen in het overzicht. De the-newgeneration.net is ook bijgewerkt. Deze is ook alleen op basis van invite.
Op 21-2-2020 om 20:38 zei vuurvogel76:Beste nzb site is
Heb ik invites van maar die geef ik niet zomaar weg ofc
De site is meegenomen in het overzicht. De the-newgeneration.net is ook bijgewerkt. Deze is ook alleen op basis van invite.
Citaat van vuurvogel76 op 28 februari 2020, 15:04Als het goed is ben ik daar ook nog lid.
Ik heb nog 1 omgnzb invite wie hem goed kan gebruiken bericht me maar,
krijgt die user dan ook weer invites dan wel zo sociaal om te kijken of hier ook mensen zijn die erop willen
Als het goed is ben ik daar ook nog lid.
Ik heb nog 1 omgnzb invite wie hem goed kan gebruiken bericht me maar,
krijgt die user dan ook weer invites dan wel zo sociaal om te kijken of hier ook mensen zijn die erop willen
Citaat van Gandalf op 1 maart 2020, 09:13Op 28-2-2020 om 15:59 zei William:De site is meegenomen in het overzicht. De the-newgeneration.net is ook bijgewerkt. Deze is ook alleen op basis van invite.
Daar zou ik graag een invite van krijgen. Zou dat mogelijk zijn?
Op 28-2-2020 om 15:59 zei William:De site is meegenomen in het overzicht. De the-newgeneration.net is ook bijgewerkt. Deze is ook alleen op basis van invite.
Daar zou ik graag een invite van krijgen. Zou dat mogelijk zijn?
Citaat van William op 3 maart 2020, 07:49Op 1-3-2020 om 10:13 zei Gandalf:Daar zou ik graag een invite van krijgen. Zou dat mogelijk zijn?
Op 1-3-2020 om 15:30 zei king-world:graag wil ik ook een invite kan dat alvast bedankt
De invites voor newgeneration zou je hier kunnen aanvragen.
Op 1-3-2020 om 10:13 zei Gandalf:Daar zou ik graag een invite van krijgen. Zou dat mogelijk zijn?
Op 1-3-2020 om 15:30 zei king-world:graag wil ik ook een invite kan dat alvast bedankt
De invites voor newgeneration zou je hier kunnen aanvragen.
Citaat van Duken op 4 maart 2020, 18:375 uur geleden zei Gandalf:Ik hoop dat we een invite krijgen maar waarschijnlijk gaat het niet lukken. Jammer.
Volgens mij krijg je ook alleen een invite van een betaald lid. Maw gewone leden kunnen geen uitnodiging versturen.
5 uur geleden zei Gandalf:Ik hoop dat we een invite krijgen maar waarschijnlijk gaat het niet lukken. Jammer.
Volgens mij krijg je ook alleen een invite van een betaald lid. Maw gewone leden kunnen geen uitnodiging versturen.