wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020

VorigePage 40 of 42Volgende
4 uur geleden zei Mattied:

Oooh, ik had begrepen dat een huidig lid d.m.v. een donatie een invite kon versturen.

Jammer!

Dat staat ook zo in dat (gele) berichtje te lezen wat een paar reactie's terug door Duken is geplaatst, maar in de Nieuwsbalk van The-NewGeneration staat het volgende berichtje te lezen; Donaties tijdelijk stop gezet, bedankt voor jullie steun!

Maar zelfs als een donatie wel mogelijk was geweest, dan nog moet je iemand op Duken.nl bereid vinden die al een account heeft op TNG om een donatie te doen, om daarna een invite te kunnen sturen aan jou @Mattied. Zulke vriendelijke mensen zijn op de vingers van 1 hand te tellen, want jij zou dan als het uiteindelijk lukt het bedrag van de donatie terug moeten betalen aan dat ontzettend vriendelijke persoon waar jij dan weer hele persoonlijke gegevens van moet hebben zoals naam, adres, bank gegevens. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren en ik zou proberen een account te maken op wat andere Community's die in het overzicht staan als je daar tenminste nog geen lid bent. 

https://www.zombienation.live/ is er ook entje die in de lijst kan

17 minuten geleden zei Demon66642:

https://www.zombienation.live/ is er ook entje die in de lijst kan

Er staat rechts bovenaan de site een kolom waarin je steekwoorden kan plaatsen om te zoeken naar dingen die al op de website staan zoals onder deze link

https://brothers-of-history.com/forum.php

is nieuw forum maar voornamelijk 1-2 wereldoorlog,  vietnam oorlog films, docu's ebooks luisterboeken in die genre en een aparte luisterboeken met alle genre's

Beste nzb site is

https://omgwtfnzbs.me/login

Heb ik invites van maar die geef ik niet zomaar weg ofc

37 minuten geleden zei vuurvogel76:

Beste nzb site is

https://omgwtfnzbs.me/login

Heb ik invites van maar die geef ik niet zomaar weg ofc

Werkt die alleen op basis van invités? Of gaat hij ook soms open. Voor het meenemen in het overzicht. Dank.

Alleen op invites!

22 minuten geleden zei vuurvogel76:

Alleen op invites!

Beetje overbodig om die website dan hier te noemen, want er is al een overvloed van negatieve reacties van leden op websites, die zijn overgestapt van open aanmelding naar invite only. Bovendien vindt ik jouw gezegde maar die geef ik niet zomaar weg ofc een beetje vreemd, want wat moeten leden op Duken.nl dan doen om die invite van jou te krijgen. Ik geloof dat dit soort reacties hier niet geplaatst horen te worden, want Duken.nl staat voor het delen van informatie en helpen van leden met problemen en daar valt dit niet echt onder. :ermm:

11 uur geleden zei Drifter:

Beetje overbodig om die website dan hier te noemen, want er is al een overvloed van negatieve reacties van leden op websites, die zijn overgestapt van open aanmelding naar invite only. Bovendien vindt ik jouw gezegde maar die geef ik niet zomaar weg ofc een beetje vreemd, want wat moeten leden op Duken.nl dan doen om die invite van jou te krijgen. Ik geloof dat dit soort reacties hier niet geplaatst horen te worden, want Duken.nl staat voor het delen van informatie en helpen van leden met problemen en daar valt dit niet echt onder. :ermm:

Het is toch een topic voor de beste sites,de beste sites zijn bijna allemaal op invite of soms is er een open req.

Dat jij het raar vindt dat ik zeg geef ze niet zomaar weg dat zeg ik ook niet voor niks heb wel is invites weggeven waar naderhand gewoon niks meegedaan werd.En die voor een andere juist een aanvullende bron zou zijn geweest.Dus heel normaal een beginnende user krijgt van mij voor die site geen invite,en ook dit is delen van informatie en het uitleggen waarom het ook al zo is.

Voorbeeld ik geen een beginnende tor user een ipt invite 90% kans dat het mis gaat want deel je niet dan lig je er zo weer af of weet je niet dat je dan een snelle bak moet hebben lig je er ook zo af

Bij ipt hoef je niet te downloaden met je thuis client lijkt me niet zo slim maar met een seedbak een hele snelle.

Maar goed das dus wat erachter zit ps 1 lid van dit forum krijg een omg invite,en ook hij bouwt wat invites op zo kunnen we elkaar helpen aan nieuwe bronnen

8 uur geleden zei vuurvogel76:

Dat jij het raar vindt dat ik zeg geef ze niet zomaar weg dat zeg ik ook niet voor niks heb wel is invites weggeven waar naderhand gewoon niks meegedaan werd.En die voor een andere juist een aanvullende bron zou zijn geweest.Dus heel normaal een beginnende user krijgt van mij voor die site geen invite,en ook dit is delen van informatie en het uitleggen waarom het ook al zo is.

Voorbeeld ik geen een beginnende tor user een ipt invite 90% kans dat het mis gaat want deel je niet dan lig je er zo weer af of weet je niet dat je dan een snelle bak moet hebben lig je er ook zo af

Bij ipt hoef je niet te downloaden met je thuis client lijkt me niet zo slim maar met een seedbak een hele snelle.

Goede morgen @vuurvogel76

Uiteraard is het fijn dat een lid een positieve bijdrage levert in de vorm van reacties in bestaande topics, maar je meld hier een NZB community aan die op invite only werkt en in je uitleg naar mij toe begin je over Torrents en delen met gebruikmaking van een seedbox, wat niet nodig is bij NZB downloads.

VorigePage 40 of 42Volgende