Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van Misterkilobyte op 12 mei 2019, 09:03mooi dat jullie binnen zijn maar heb me vanaf gisteren wel 3x geprobeerd om een account aan te maken, maar nog niet binnen en ja zonder VPN.
Gereageerd via hun contact maar geen solaas, ze mogen wel wat reageren vindt ik, helemaal nikkes nada als ze zo met hun leden om gaan nou dan ziet er niet goed uit
mooi dat jullie binnen zijn maar heb me vanaf gisteren wel 3x geprobeerd om een account aan te maken, maar nog niet binnen en ja zonder VPN.
Gereageerd via hun contact maar geen solaas, ze mogen wel wat reageren vindt ik, helemaal nikkes nada als ze zo met hun leden om gaan nou dan ziet er niet goed uit
Citaat van Demo op 12 mei 2019, 10:231 uur geleden zei Misterkilobyte:Gereageerd via hun contact maar geen solaas, ze mogen wel wat reageren vindt ik, helemaal nikkes nada als ze zo met hun leden om gaan nou dan ziet er niet goed uit
En weer komt er gelijk een hele regel met negatieve shit terwijl er al verschillende personen (waaronder ik) op de site zijn en lid zijn. Stop hier nu eens mee.
Misschien is je acceptatie wel in je map Ongewenste e-mail terecht gekomen want daar zat die van mij ook in.
1 uur geleden zei Misterkilobyte:Gereageerd via hun contact maar geen solaas, ze mogen wel wat reageren vindt ik, helemaal nikkes nada als ze zo met hun leden om gaan nou dan ziet er niet goed uit
En weer komt er gelijk een hele regel met negatieve shit terwijl er al verschillende personen (waaronder ik) op de site zijn en lid zijn. Stop hier nu eens mee.
Misschien is je acceptatie wel in je map Ongewenste e-mail terecht gekomen want daar zat die van mij ook in.
Citaat van Misterkilobyte op 12 mei 2019, 10:50Oke doen we
26 minuten geleden zei Drifter:En weer komt er gelijk een hele regel met negatieve shit terwijl er al verschillende personen (waaronder ik) op de site zijn en lid zijn. Stop hier nu eens mee.
Oke doen we
Oke doen we
26 minuten geleden zei Drifter:En weer komt er gelijk een hele regel met negatieve shit terwijl er al verschillende personen (waaronder ik) op de site zijn en lid zijn. Stop hier nu eens mee.
Oke doen we
Citaat van William op 13 mei 2019, 06:0622 uur geleden zei Drifter:Alle aanwezige posts zijn op de site gezet vanaf Vrijdag 10 Mei 2019, dus dit is een splinternieuwe Community
Dan wachten we nog even met het plaatsen in het overzicht als de site langere tijd bestaat.
22 uur geleden zei Drifter:Alle aanwezige posts zijn op de site gezet vanaf Vrijdag 10 Mei 2019, dus dit is een splinternieuwe Community
Dan wachten we nog even met het plaatsen in het overzicht als de site langere tijd bestaat.
Citaat van fixated op 13 mei 2019, 17:52Beetje jammer dat hier aan censuur gedaan wordt. Nogmaals. snakeplace is een nieuw iceworld.online forum.
Beetje jammer dat hier aan censuur gedaan wordt. Nogmaals. snakeplace is een nieuw iceworld.online forum.
Citaat van Duken op 13 mei 2019, 18:0410 minuten geleden zei fixated:Beetje jammer dat hier aan censuur gedaan wordt. Nogmaals. snakeplace is een nieuw iceworld.online forum.
Ik ga hier 1x op reageren.
Er is door iceworld netjes gevraagd of ze uit de lijst gehaald konden worden van links en de wens verder niet meer zichtbaar te zijn met nieuwe gesprekken op Duken.nl.
10 minuten geleden zei fixated:Beetje jammer dat hier aan censuur gedaan wordt. Nogmaals. snakeplace is een nieuw iceworld.online forum.
Ik ga hier 1x op reageren.
Er is door iceworld netjes gevraagd of ze uit de lijst gehaald konden worden van links en de wens verder niet meer zichtbaar te zijn met nieuwe gesprekken op Duken.nl.
Citaat van Demo op 22 mei 2019, 18:02Op 16-5-2019 om 22:53 zei bruchlee:Waar kan ik snake vinden
Het webadres wordt een paar reacties terug al genoemd (snakeplace.me). De linkjes hierboven (van @niksaan) zijn van de webversie van Spotweb/Spotnet waar dan een paar posts op te vinden zijn die door een gelijknamige poster zijn gedaan namelijk Snakeplace, maar dat was natuurlijk niet waar je om vroeg. 😉
Op 16-5-2019 om 22:53 zei bruchlee:Waar kan ik snake vinden
Het webadres wordt een paar reacties terug al genoemd (snakeplace.me). De linkjes hierboven (van @niksaan) zijn van de webversie van Spotweb/Spotnet waar dan een paar posts op te vinden zijn die door een gelijknamige poster zijn gedaan namelijk Snakeplace, maar dat was natuurlijk niet waar je om vroeg. 😉