Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van Misterkilobyte op 11 mei 2019, 11:587 minuten geleden zei moviefan:ben aangemeld is inderdaad een gloed nieuw nzb forum
ben je al binnen dan, heb me ook aangemeld maar kan nog niet inloggen
7 minuten geleden zei moviefan:ben aangemeld is inderdaad een gloed nieuw nzb forum
ben je al binnen dan, heb me ook aangemeld maar kan nog niet inloggen
Citaat van Demo op 11 mei 2019, 12:00
ja ben binnen
wachten eerst moet je een mail krijgen dat heb ik ook gehad en er staat zonder vpn registreren
ja ben binnen
wachten eerst moet je een mail krijgen dat heb ik ook gehad en er staat zonder vpn registreren
Citaat van Misterkilobyte op 11 mei 2019, 15:38Sorry maar heb me vanmiddag al aangemeld en kom nu bij voetbal vandaan en nog geen mail en kan nog niet inloggen registratie is gemaakt zonder vpn dus zou het goed moeten gaan, maar nee nog niks helaas, we wachten af
Sorry maar heb me vanmiddag al aangemeld en kom nu bij voetbal vandaan en nog geen mail en kan nog niet inloggen registratie is gemaakt zonder vpn dus zou het goed moeten gaan, maar nee nog niks helaas, we wachten af
Citaat van Duken op 11 mei 2019, 18:1910 uur geleden zei PBM:Volgens mij een nieuwe NZB-site: snakeplace.me
Of het een voortzetting is of een hele nieuwe site weet ik niet, maar proberen en inschrijven kan altijd. Doe er je voordeel mee......
Bedankt voor de bijdrage, als hij aan het eind van de maand nog online is voeg ik hem toe aan het overzicht. Weet iemand of deze community al langer bestaat of hij is de afgelopen weken uit de grond gekomen? dank!
10 uur geleden zei PBM:Volgens mij een nieuwe NZB-site: snakeplace.me
Of het een voortzetting is of een hele nieuwe site weet ik niet, maar proberen en inschrijven kan altijd. Doe er je voordeel mee......
Bedankt voor de bijdrage, als hij aan het eind van de maand nog online is voeg ik hem toe aan het overzicht. Weet iemand of deze community al langer bestaat of hij is de afgelopen weken uit de grond gekomen? dank!
Citaat van Demo op 12 mei 2019, 07:1812 uur geleden zei Duken:Weet iemand of deze community al langer bestaat of hij is de afgelopen weken uit de grond gekomen
Alle aanwezige posts zijn op de site gezet vanaf Vrijdag 10 Mei 2019, dus dit is een splinternieuwe Community
12 uur geleden zei Duken:Weet iemand of deze community al langer bestaat of hij is de afgelopen weken uit de grond gekomen
Alle aanwezige posts zijn op de site gezet vanaf Vrijdag 10 Mei 2019, dus dit is een splinternieuwe Community