di. mei 13th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020

VorigePage 25 of 42Volgende
20 uur geleden zei Misterkilobyte:

deze place2home

dank je . ik zal eens gaan zoeken.

22 uur geleden zei jessegeerts:

spotnzb.nl - Spotweb

Ben ze op google tegen gekomen.

Hoi jessegeerts,

Zou je mij misschien kunnen vertellen welke woorden jij in de zoekmachine Google hebt gebruikt waaroor die site place2ho.me  - NZB forum naar voren is gekomen, want ik kan via google namelijk deze site helemaal niet vinden. 😕

1 uur geleden zei Drifter:

Hoi jessegeerts,

Zou je mij misschien kunnen vertellen welke woorden jij in de zoekmachine Google hebt gebruikt waaroor die site place2ho.me  - NZB forum naar voren is gekomen, want ik kan via google namelijk deze site helemaal niet vinden. 😕

De site is er wel, maar alleen als je doelbewust die punt er in jast.... miss een typefout? 🤣

4 minuten geleden zei Consult:

De site is er wel, maar alleen als je doelbewust die punt er in jast.... miss een typefout? 🤣

Ik krijg eerder de indruk dat dit een enigszins verkapte manier is om toch een (soort van) nieuw NZB forum te vermelden terwijl dat toch niet meer was toegestaan door Duken.

Zojuist zei Drifter:

Ik krijg eerder de indruk dat dit een enigszins verkapte manier is om toch een (soort van) nieuw NZB forum te vermelden terwijl dat toch niet meer was toegestaan door Duken.

Mijn idee, normaal zoekende kom je er niet, ik geef het altijd het voordeel van de twijfel, maar bij deze is de twijfel groot....

Dat klopt, NZB sites die wat langer bestaan komrn vanzelf wel terecht in de lijsten. Of je kan ze in overleg met de mods een topic aanmaken.

Wat ik nou met deze moet. .. ik haal de links er uit. Volgens mij is het nog niet eens een NZB site?

Wel site met registratiemogelijkheid, ca 40 leden volgens eigen zeggen, hoe het aan de binnenkant er uit ziet, geen idee....

Wat is er met https://eagleforce.online/  aan de hand?

ja vreemd iets krijg het ook

Ik heb vernomen dat https://eagleforce.online/ is gestopt (eigenkeuze). Helaas maar waar, jammer maar weer een nzb forum offline. 

VorigePage 25 of 42Volgende