Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van Duken op 3 maart 2018, 07:07Bedankt voor je uitgebreide verhaal @The Arrow. Ik was zelf niet op de hoogte dat een nzbforum zoveel op donaties zat en dit een verplichting kan worden. Een verplichte donatie....?
Ik zal het toevoegen aan het overzicht dat bij NzbChronicle goed de huisregels gelezen moeten worden voor de registratie.
Ik hoop ook dat de registraties op andere nzbforums weer even openblijven. Volgens mij waren sommige een halfjaar gesloten.
Bedankt voor je uitgebreide verhaal @The Arrow. Ik was zelf niet op de hoogte dat een nzbforum zoveel op donaties zat en dit een verplichting kan worden. Een verplichte donatie....?
Ik zal het toevoegen aan het overzicht dat bij NzbChronicle goed de huisregels gelezen moeten worden voor de registratie.
Ik hoop ook dat de registraties op andere nzbforums weer even openblijven. Volgens mij waren sommige een halfjaar gesloten.
Citaat van ShadowMaster op 21 maart 2018, 09:35ik heb ook account op NZBCHRONICLE , maar haal er eigenlijk nooit wat weg
, ik had dit zelfde probleem bij enzetbee, vroegen dan wel niet op donaties, maar als je iets teveel bedankt dan krijg je al een ban , inmiddels heb ik daar zelfs een ip ban. omdat ik vroeg of mijn account weer open kon naar die ban.
Ik zelf had namelijk niet lopen bedanken maar mijn zusje had mijn wachtwoord te pakken gehad en ging overal op lopen klikken en bedanken en daardoor dus ban ik uitleg gegeven , maar helaas geloven me niet denk ik
ik heb ook account op NZBCHRONICLE , maar haal er eigenlijk nooit wat weg , ik had dit zelfde probleem bij enzetbee, vroegen dan wel niet op donaties, maar als je iets teveel bedankt dan krijg je al een ban , inmiddels heb ik daar zelfs een ip ban. omdat ik vroeg of mijn account weer open kon naar die ban.
Ik zelf had namelijk niet lopen bedanken maar mijn zusje had mijn wachtwoord te pakken gehad en ging overal op lopen klikken en bedanken en daardoor dus ban ik uitleg gegeven , maar helaas geloven me niet denk ik
Citaat van Meh Meh op 21 maart 2018, 09:4612 minuten geleden zei ShadowMaster:Ik zelf had namelijk niet lopen bedanken maar mijn zusje had mijn wachtwoord te pakken gehad en ging overal op lopen klikken en bedanken en daardoor dus ban ik uitleg gegeven , maar helaas geloven me niet denk ik
Ik had precies hetzelfde. Bij mij was het alleen niet mijn zus maar mijn kat, Shitty. Nou mag ze niet meer in mijn game/werk/studieruimte.
Vroeger at ze ook altijd mijn huiswerk op. En ook toen geloofde niemand me.
12 minuten geleden zei ShadowMaster:Ik zelf had namelijk niet lopen bedanken maar mijn zusje had mijn wachtwoord te pakken gehad en ging overal op lopen klikken en bedanken en daardoor dus ban ik uitleg gegeven , maar helaas geloven me niet denk ik
Ik had precies hetzelfde. Bij mij was het alleen niet mijn zus maar mijn kat, Shitty. Nou mag ze niet meer in mijn game/werk/studieruimte.
Vroeger at ze ook altijd mijn huiswerk op. En ook toen geloofde niemand me.
Citaat van Duken op 21 maart 2018, 12:44Hahah je kat shitty!!!!
Mijn hondje geeft ook altijd bedankjes bij de 18+ secties. Zo typisch dat de hond dat na 23.00 doet. Raarrrrr
Hahah je kat shitty!!!!
Mijn hondje geeft ook altijd bedankjes bij de 18+ secties. Zo typisch dat de hond dat na 23.00 doet. Raarrrrr
Citaat van Demo op 21 maart 2018, 23:3613 uur geleden zei ShadowMaster:ik heb ook account op NZBCHRONICLE , maar haal er eigenlijk nooit wat weg
, ik had dit zelfde probleem bij enzetbee, vroegen dan wel niet op donaties, maar als je iets teveel bedankt dan krijg je al een ban , inmiddels heb ik daar zelfs een ip ban. omdat ik vroeg of mijn account weer open kon naar die ban.
Vreemd he als je in een half uur 30 posten mee neemt en die weer door post en dat bijna dagelijks deed.
13 uur geleden zei ShadowMaster:ik heb ook account op NZBCHRONICLE , maar haal er eigenlijk nooit wat weg
Vreemd he als je in een half uur 30 posten mee neemt en die weer door post en dat bijna dagelijks deed.
Citaat van Meh Meh op 22 maart 2018, 13:5414 uur geleden zei Eagle:Vreemd he als je in een half uur 30 posten mee neemt en die weer door post en dat bijna dagelijks deed.
Vraag uit interesse, hoe doen jullie dat in vredesnaam met Hitnews?
Er is een affiliate link gekoppeld aan de banner van Hitnews. Maak je het Brein en Co niet erg makkelijk om te achterhalen wie die account beheerd e.d.?
Veel fora worden op deze manier opgerold, hoe proberen jullie dat te voorkomen? Met enig succes, de banner staat er al een behoorlijke tijd.
14 uur geleden zei Eagle:Vreemd he als je in een half uur 30 posten mee neemt en die weer door post en dat bijna dagelijks deed.
Vraag uit interesse, hoe doen jullie dat in vredesnaam met Hitnews?
Er is een affiliate link gekoppeld aan de banner van Hitnews. Maak je het Brein en Co niet erg makkelijk om te achterhalen wie die account beheerd e.d.?
Veel fora worden op deze manier opgerold, hoe proberen jullie dat te voorkomen? Met enig succes, de banner staat er al een behoorlijke tijd.
Citaat van The Arrow op 22 maart 2018, 17:49Bij Place2home.net moet men je VPN/of proxy server afzetten om je te kunnen registreren om er op te geraken..Heeft daar nog iemand last van of ben ik de enige? Heb opgezocht wat dat betekende een VPN of een proxy server en na lang zoeken stond mijn VPN en proxy server op mijn laptop al standaard uitgezet (heb gelezen dat normaal je VPN en proxy server moet ingeschakelt staan want anders kunnen ze je IP adres en je Host zien en vanwaar je op je computer zit(is dus aangeraden om die in te schakelen .voor hackers is dan je IP adres en alle andere dingen die erbij komen kijken veel moeilijker om te zien en is het dus veiliger om te surfen op het net) Heb wel 5 keer moeten registreren voor ik op place2home.net geraakt ben maar nu toch terug op het forum geraakt) Ik vermeld dit omdat mijn broer ook problemen had me dit probleem) Hopelijk hebben anderen dit probleem niet !!!!! bedankt dat ik hier mijn mening kwijt kan en de groeten van The ArroW.(om dit te probleem op te lossen moet je bij je webbrowser van boven links bij die drie steepjes of bij mij 3 bolletjes onder elkaar aanvinken en dan bij instellingen gaan en dan bij geavanceerd gaan en dan bij systeem ga je zien staan proxyinstellingen openen en dan ga je zien staan LAN-instellingen en daar op klikken en daar ga je zien staan wat je verder moet doen (gewoon een aantal dingen aanvinken of uitvinken)
Bij Place2home.net moet men je VPN/of proxy server afzetten om je te kunnen registreren om er op te geraken..Heeft daar nog iemand last van of ben ik de enige? Heb opgezocht wat dat betekende een VPN of een proxy server en na lang zoeken stond mijn VPN en proxy server op mijn laptop al standaard uitgezet (heb gelezen dat normaal je VPN en proxy server moet ingeschakelt staan want anders kunnen ze je IP adres en je Host zien en vanwaar je op je computer zit(is dus aangeraden om die in te schakelen .voor hackers is dan je IP adres en alle andere dingen die erbij komen kijken veel moeilijker om te zien en is het dus veiliger om te surfen op het net) Heb wel 5 keer moeten registreren voor ik op place2home.net geraakt ben maar nu toch terug op het forum geraakt) Ik vermeld dit omdat mijn broer ook problemen had me dit probleem) Hopelijk hebben anderen dit probleem niet !!!!! bedankt dat ik hier mijn mening kwijt kan en de groeten van The ArroW.(om dit te probleem op te lossen moet je bij je webbrowser van boven links bij die drie steepjes of bij mij 3 bolletjes onder elkaar aanvinken en dan bij instellingen gaan en dan bij geavanceerd gaan en dan bij systeem ga je zien staan proxyinstellingen openen en dan ga je zien staan LAN-instellingen en daar op klikken en daar ga je zien staan wat je verder moet doen (gewoon een aantal dingen aanvinken of uitvinken)
Citaat van Meh Meh op 22 maart 2018, 21:40Daarom moet je je ook altijd aanmelden als je bij je schoonmoeder op bezoek bent, @The Arrow Nooit je eigen IP gebruiken.
Daarom moet je je ook altijd aanmelden als je bij je schoonmoeder op bezoek bent, @The Arrow Nooit je eigen IP gebruiken.
Citaat van ShadowMaster op 26 maart 2018, 15:44Op 22-3-2018 om 00:36 zei Eagle:Vreemd he als je in een half uur 30 posten mee neemt en die weer door post en dat bijna dagelijks deed.
Sorry hoor ik ben nergens uploader ? dus ik wil niet veel zeggen, zoek mijn naam maar op , wel overal lid maar nergens uploader ?
Toen die tijd ook niet
Dus ik weet niet wie je bent , maar is niet waar, wat ik al vertelde mijn zusje had mijn wachtwoord te pakken en heeft overal op lopen bedanken, waarom zou ik dat verzinnen.
En mijn zusje zit ook nergens als uploader, snapt er zo ie zo überhaupt niks van.
Op 22-3-2018 om 00:36 zei Eagle:Vreemd he als je in een half uur 30 posten mee neemt en die weer door post en dat bijna dagelijks deed.
Sorry hoor ik ben nergens uploader ? dus ik wil niet veel zeggen, zoek mijn naam maar op , wel overal lid maar nergens uploader ?
Toen die tijd ook niet
Dus ik weet niet wie je bent , maar is niet waar, wat ik al vertelde mijn zusje had mijn wachtwoord te pakken en heeft overal op lopen bedanken, waarom zou ik dat verzinnen.
En mijn zusje zit ook nergens als uploader, snapt er zo ie zo überhaupt niks van.