wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020

VorigePage 14 of 42Volgende

Bedankt dames en heren. Ik heb jullie opmerkingen meegenomen in het overzicht . Goede toevoeging.

Op 6-2-2018 om 08:04 zei Truusje26:

Bij https://www.nzbchronicle.net/nzbchronicle/ maken ze het helemaal bont. Bij een stuk of 5 berichten per dag beginnen ze al te miepen en vragen ze om te doneren. Toen ik niet op dat bericht had gereageerd was ik de dag erna geblokkeerd.

Ja ik nu ook, kan er niet meer opkomen met mijn wachtwoord en gebruikersnaam, staat gebruikersnaam niet herkend, hun een mail gestuurd maar wordt niet opgereageerd, waardeloos vindt ik dat.

Marja heb nzbee p2h en mystery en relax nog, nog genoeg dus laat ik hun maar vallen

9 uur geleden zei Karelkeilbout:

Ja ik nu ook, kan er niet meer opkomen met mijn wachtwoord en gebruikersnaam, staat gebruikersnaam niet herkend, hun een mail gestuurd maar wordt niet opgereageerd, waardeloos vindt ik dat.

Marja heb nzbee p2h en mystery en relax nog, nog genoeg dus laat ik hun maar vallen

Ik ben ook geblokkeerd bij nzbchronicle (geen idee waarom)
 Nieuw account gemaakt, en die was de volgende dag ook geblokkeerd. Geen reactie op email 

Vreemd wat de NZBsites / forums de laatste maand aan het doen zijn. Dit was volgens mij niet zo erg toch? Maar het lijkt wel alsof ze veel leden niet niet voldoende actief zijn direct eraf knallen. Of juist leden die te actief zijn? 

Ja heel vreemd het waarom nergens mail, of iets dergelijke u bent gebanned, heb niks raars gedaan of zoiets, zit al jaren op Usenet, vanaf Napster en FTD van die tijd dus ja weet wel van wanten.

Nou ja het is niet anders maar als ze zo doorgaan blijft daar niks over op NZBcronicle ze hadden al niet zoveel leden vreemd vreemd vreemd, was van plan ook hun nog komen de versterken als modurator of ......jullie weten wel

Op 6-2-2018 om 08:33 zei Draakie:

Bedankt dames en heren. Ik heb jullie opmerkingen meegenomen in het overzicht . Goede toevoeging.

Bedankt Draakie voor de toevoegingen in het overzicht.

Echter
http://www.mysteryworld.life/board
heeft sinds gisteren de limiet verhoogd van 10 naar 15 mee te nemen posts per 24 uur.
Naar mijn menig toch wel een stapje in de goede richting.

Sorry voor het ongemak, maar ik wilde het toch nog even melden.

Geen probleem, dank voor de update. Het overzicht is bijgewerkt

NzbChronicle is geen goed forum voor films af te halen ...als je er te veel afhaald (ik was nog maar 2 maand lid en had er zo 10 films afgehaald en eerst kreeg ik een bericht dat mijn bedankjes altijd hetzelfde waren dat ik mijn fantasie wat meer moest gebruiken.)Dat gedaan kreeg ik de volgende dag een bericht van de Moderator dat als ik verder films wilde ik maar donateur moest worden om verder films af te halen omdat ze(Amanda dus die de films post )er ook hun tijd moeten insteken..wat ik dus niet begreep ..want ze posten de films toch in hun vrije tijd en ik ben nog geen enkel forum tegen gekomen waar ze zo expliciet een donatie vragen..Ik bekeek de andere leden en hun teller voor films aftehalen stond hoger dan de mijne en ze waren belange nog geen donateur????Toen kreeg ik een bericht dat ik geen andere leden mocht bekijken en kreeg ik een verbod van 4 dagen dat ik geen films kon afhalen....Ook staan er iedere dag leden in het WIT..en dat betekent dat ze een BAN hebben gekregen..Dan stopte ik met films af te halen en bekeek ik gewoon wilke films erop stonden en dan verweten ze me dat ik een FORUM HOPPER was(betekent dat je op andere forums ook films bekijkt)naar mijn mening mag ik toch andere forums bekijken of is dat ook al strafbaar..Nu vandaag keek ik terug en zag dat ik er gewoon niet meer opgeraak op NZBchronicle..heb ook geprobeerd mij terug te regristreren en in te loggen maar mijn e-mail adres was niet meer geldig...Begrijpe wie begrijpe kan maar volgens mij zit er aan dit forum een serieus reukje aan en zyn ze alleen uit op de donaties ..want ik heb hun regels eens doorgelezen en wie al gedoneerd heeft word gevraagt om terug te doneren zodat ze terug meer films kunnen afhalen..van mij mogen ze dit Forum opdoeken want ik denk dat ze profiteren van de mensen ..kan ook iets persoonlijk zijn ) maar langs deze weg wil ik andere forum zoekers waarschuwen voor deze praktijken van NZBCHRONICLE..Bedankt dat ik hier mijn mening mag geven en hopelijk hebben jullie hier iets aan ...met vriendelijke groeten aan DUKEN en andere bezoekers hier vanwege The Arrow

In eerste instantie geloofde ik niets van je verhaal @The Arrow totdat ik de huisregels zag. :schok:
Nogal apart, en dan druk ik mij zeer genuanceerd uit.

Je kan het beste naar Place2home.net gaan. De aanmelding is daar weer open en ze zijn bij mijn weten de grootste usenet gemeenschap. Het aanbod is behoorlijk groot.

Nog een weetje voor de leden op jullie forum place2home.net is terug geopend voor regristratie (heb dat dus gedaan en heb een activeringscode gekregen en nu is het gewoon afwachten voor je op het forum terug kan ) had het via een vriend vernomen dat men terug is begonnen met het openen van de regristratie..maar dat wisten jullie alvast al maar vermeld het voor de leden op jullie forum..bedankt dat ik dit even kwijt mag en verder veel succes met jullie forum om al de inlichtingen in verband alles wat met computers en downloaden en alles die ik vergeten ben hier te mogen plaatsen..groeten en nog een gezellige avond gewenst..

VorigePage 14 of 42Volgende