Gratis je PC schoon houden
Citaat van Bellaaa op 16 december 2010, 20:55ik heb de volgende programma's:
- ccleaner
- avira antivir
is het nog nodig om hitman pro te downloaden?
ik heb de volgende programma's:
- ccleaner
- avira antivir
Citaat van downloadfan op 16 december 2010, 23:16ik heb de volgende programma's:
- ccleaner
- avira antivir
nee, Ik raad dan malware bytes aan, Die kan je vinden door te googlen
ik heb de volgende programma's:
- ccleaner
- avira antivir
nee, Ik raad dan malware bytes aan, Die kan je vinden door te googlen
Citaat van downloadfan op 30 september 2011, 19:22Emsisoft Anti-Malware schijnt ook een goed anti-malware programma te zijn. Hier de site waar je 'm kan downloaden:
Met vriendelijke groet,
Hannibal392
Emsisoft Anti-Malware schijnt ook een goed anti-malware programma te zijn. Hier de site waar je 'm kan downloaden:
Met vriendelijke groet,
Hannibal392
Citaat van downloadfan op 16 november 2011, 10:43Wie een gratis remove tool wil gebruiken voor crimeware, van een gerenomeerd merk ( Norton ), kan dit gratis dowloaden via http://security.symantec.com/nbrt/npe.aspx?lcid=1043 .
Voor Norton-gebruikers met een geldige productsleutel:
Als u denkt dat uw computer nog steeds is geïnfecteerd nadat u Power Eraser Tool hebt gebruikt, klikt u hier om te weten te komen hoe Norton Bootable Recovery Tool u kan helpen uw computer snel te herstellen. http://security.symantec.com/nbrt/nbrt.aspx?lcid=1043
Downloadinstructies: Als u het hulpprogramma Norton Power Eraser nog niet hebt gebruikt, probeert u het hulpprogramma eerst uit om diepgewortelde bedreigingen te detecteren die uw traditionele virusscanner mogelijk niet heeft gevonden. 1. Klik hierboven op Norton Bootable Recovery Tool downloaden
2. Klik op Opslaan in het dialoogvenster Bestand downloaden.
3. Selecteer de locatie waar u het bestand wilt opslaan en klik vervolgens op Opslaan.
4. Ga naar de locatie van het gedownloade bestand en dubbelklik op het pictogram Download voor NBRT-winkeleditie.
5. Als u wordt gevraagd om te bevestigen dat u het bestand wilt uitvoeren, klikt u op Uitvoeren om het downloadproces voort te zetten.
6. Wanneer de download is voltooid, wordt de Norton Bootable Recovery Tool-wizard automatisch gestart. Volg de instructies in de wizard om een aangepast exemplaar van Norton Bootable Recovery Tool te maken.
Bewaar uw exemplaar van Norton Bootable Recovery Tool op een veilige plaats. Als zich een noodsituatie voordoet, plaatst u gewoon uw eigen exemplaar van Norton Bootable Recovery Tool in de computer en volgt u de instructies op het scherm. Norton Bootable Recovery Tool start uw computer in een veilige omgeving en schoont uw geïnfecteerde systeem vervolgens op, zodat uw computer snel weer normaal functioneert.
Systeemvereisten: - Microsoft Windows XP met Service Pack 2 of 3, Windows Vista of Windows 7
- Uw computer moet het opstarten vanaf USB ondersteunen om de Norton Bootable Recovery Tool op een USB-apparaat uit te kunnen voeren
Wie een gratis remove tool wil gebruiken voor crimeware, van een gerenomeerd merk ( Norton ), kan dit gratis dowloaden via http://security.symantec.com/nbrt/npe.aspx?lcid=1043 .
Voor Norton-gebruikers met een geldige productsleutel:
Als u denkt dat uw computer nog steeds is geïnfecteerd nadat u Power Eraser Tool hebt gebruikt, klikt u hier om te weten te komen hoe Norton Bootable Recovery Tool u kan helpen uw computer snel te herstellen. http://security.symantec.com/nbrt/nbrt.aspx?lcid=1043
Downloadinstructies: Als u het hulpprogramma Norton Power Eraser nog niet hebt gebruikt, probeert u het hulpprogramma eerst uit om diepgewortelde bedreigingen te detecteren die uw traditionele virusscanner mogelijk niet heeft gevonden. 1. Klik hierboven op Norton Bootable Recovery Tool downloaden
2. Klik op Opslaan in het dialoogvenster Bestand downloaden.
3. Selecteer de locatie waar u het bestand wilt opslaan en klik vervolgens op Opslaan.
4. Ga naar de locatie van het gedownloade bestand en dubbelklik op het pictogram Download voor NBRT-winkeleditie.
5. Als u wordt gevraagd om te bevestigen dat u het bestand wilt uitvoeren, klikt u op Uitvoeren om het downloadproces voort te zetten.
6. Wanneer de download is voltooid, wordt de Norton Bootable Recovery Tool-wizard automatisch gestart. Volg de instructies in de wizard om een aangepast exemplaar van Norton Bootable Recovery Tool te maken.
Bewaar uw exemplaar van Norton Bootable Recovery Tool op een veilige plaats. Als zich een noodsituatie voordoet, plaatst u gewoon uw eigen exemplaar van Norton Bootable Recovery Tool in de computer en volgt u de instructies op het scherm. Norton Bootable Recovery Tool start uw computer in een veilige omgeving en schoont uw geïnfecteerde systeem vervolgens op, zodat uw computer snel weer normaal functioneert.
Systeemvereisten: - Microsoft Windows XP met Service Pack 2 of 3, Windows Vista of Windows 7
- Uw computer moet het opstarten vanaf USB ondersteunen om de Norton Bootable Recovery Tool op een USB-apparaat uit te kunnen voeren
Citaat van downloadfan op 26 april 2012, 21:46jee 400mb er bij
van mijn 120 ssd;)
jee 400mb er bij
van mijn 120 ssd;)
Citaat van downloadfan op 28 april 2012, 17:02@Trizomu: Je plaatjes doen het niet.
Ik ben er namelijk wel geïnteresseerd in!
@Trizomu: Je plaatjes doen het niet.
Ik ben er namelijk wel geïnteresseerd in!
Citaat van downloadfan op 3 mei 2012, 10:30Ik gebruik vaak Auslogics BoostSpeed, het verschil is zeker merkbaar!
Ik gebruik vaak Auslogics BoostSpeed, het verschil is zeker merkbaar!
Citaat van downloadfan op 3 mei 2012, 20:33CCleaner ruimt je pc ook aardig op
CCleaner ruimt je pc ook aardig op
Citaat van downloadfan op 6 februari 2013, 08:26Wat klikken jullie allemaal aan bij CCleaner ?
Wat klikken jullie allemaal aan bij CCleaner ?
Citaat van downloadfan op 6 februari 2013, 17:47Wat klikken jullie allemaal aan bij CCleaner ?Analyseren en dan schoonmaken:rolleyes:
(ccleaner gewoon standaard laten)
Wat klikken jullie allemaal aan bij CCleaner ?
Analyseren en dan schoonmaken:rolleyes:
(ccleaner gewoon standaard laten)