Gratis je PC schoon houden
Citaat van downloadfan op 21 januari 2010, 17:14CCleaner is inderdaad een goed programma.
Je heb van die 3e partij programma's die niet goed werken en die zomaar je PC register op ze kop zetten. Let hier dus wel op.
CCleaner is inderdaad een goed programma.
Je heb van die 3e partij programma's die niet goed werken en die zomaar je PC register op ze kop zetten. Let hier dus wel op.
Citaat van downloadfan op 22 januari 2010, 15:14Oke bedankt voor reacties maar, vinken jullie dan ook alle onderdelen aan om te cleanen?
Oke bedankt voor reacties maar, vinken jullie dan ook alle onderdelen aan om te cleanen?
Citaat van downloadfan op 22 januari 2010, 16:00ik doe het niet. Ik vink niets aan. alleen wat ccleaner zelf aanvinkt
ik doe het niet. Ik vink niets aan. alleen wat ccleaner zelf aanvinkt
Citaat van downloadfan op 3 februari 2010, 11:31Hartstikke leuk om de mensen te helpen met het plaatsen van al deze programma's.
Maar heel veel van de programma's die hier bij staan werken met actieve proxy's.
Dat houd dus in dat je veel makkelijker te hacken bent en veel gevoeliger voor virussen gaat worden.
Ipv dat het dus een voorbehoedsmiddel moet zijn wordt je dus eigenlijk een doelwit.
Zonealarm is helemaal zo'n programma en die vreet ook nog eens aan je pc als een gek zodat die een stuk trager wordt. Nu zal er wel iemand komen en zeggen mijn pc loopt niet langzamer. Nou dan praten we over een paar maand verder. Probeer eens de trial van kaspersky over je pc te laten lopen en kijk eens wat die vind en dan weet je pas wat je op je pc hebt staan. Ook deze is niet 100% veilig maar wel een van de betere. Als iemand tegen u zegt dat die 100% veilig is dan klopt dat nooit want je kunt je pc nooit voor 100% beveiligen. En iemand die zegt daar heb ik nooit last van gehad dan zal dat waarschijnlijk een n00b zijn. En voorkomen is beter als genezen.
Hartstikke leuk om de mensen te helpen met het plaatsen van al deze programma's.
Maar heel veel van de programma's die hier bij staan werken met actieve proxy's.
Dat houd dus in dat je veel makkelijker te hacken bent en veel gevoeliger voor virussen gaat worden.
Ipv dat het dus een voorbehoedsmiddel moet zijn wordt je dus eigenlijk een doelwit.
Zonealarm is helemaal zo'n programma en die vreet ook nog eens aan je pc als een gek zodat die een stuk trager wordt. Nu zal er wel iemand komen en zeggen mijn pc loopt niet langzamer. Nou dan praten we over een paar maand verder. Probeer eens de trial van kaspersky over je pc te laten lopen en kijk eens wat die vind en dan weet je pas wat je op je pc hebt staan. Ook deze is niet 100% veilig maar wel een van de betere. Als iemand tegen u zegt dat die 100% veilig is dan klopt dat nooit want je kunt je pc nooit voor 100% beveiligen. En iemand die zegt daar heb ik nooit last van gehad dan zal dat waarschijnlijk een n00b zijn. En voorkomen is beter als genezen.
Citaat van downloadfan op 22 juni 2010, 17:19Harde schijf defragmenteren kan de prestaties verbeteren!!!
Harde schijf defragmenteren kan de prestaties verbeteren!!!
Citaat van downloadfan op 12 oktober 2010, 09:18Precies zoals jij zegt: Het kan. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Gewoon een kwestie van alles goed ordenen op je computer, een fatsoenlijke virusscan hebben en je zult niet veel problemen ondervinden.
Precies zoals jij zegt: Het kan. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Gewoon een kwestie van alles goed ordenen op je computer, een fatsoenlijke virusscan hebben en je zult niet veel problemen ondervinden.
Citaat van downloadfan op 12 oktober 2010, 09:33Bij oudere pc,s heeft het meer effect dan bij nieuwe. Wij hebben benden een pc van 5 a 6 jaar daar bij merk je verschil maar als ik het op die van mij doe merk ik er niks van
Bij oudere pc,s heeft het meer effect dan bij nieuwe. Wij hebben benden een pc van 5 a 6 jaar daar bij merk je verschil maar als ik het op die van mij doe merk ik er niks van
Citaat van downloadfan op 29 oktober 2010, 09:17lol
ik heb net 2.259 MB verwijderd.
is dat normaal ?
lol
ik heb net 2.259 MB verwijderd.
is dat normaal ?
Citaat van downloadfan op 29 oktober 2010, 10:31ja mijn gemidelde zit rond de 4gb het meeste kwam waarschijnlijk uit je prullenbak
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
ja mijn gemidelde zit rond de 4gb het meeste kwam waarschijnlijk uit je prullenbak
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Citaat van Sander19541961 op 29 oktober 2010, 13:49De nieuwste CCleaner is uit namelijk versie 3.0. CCleaner heeft nu ook een 64-bit versie.
De nieuwste CCleaner is uit namelijk versie 3.0. CCleaner heeft nu ook een 64-bit versie.