Gratis je PC schoon houden
Citaat van downloadfan op 4 april 2009, 19:02heey is het een probleem als je 2 anti virussen hebt???
want ik heb AVG alleen die kan ik niet updaten op een of andere manier, waarom weet ik ook niet weet iemand dat of moet ik dan fire wall uit zetten??? :sos:
:vis:
:superman: :goodpost: :poke: srry voor al die dingen maar ze zijn LOL
heey is het een probleem als je 2 anti virussen hebt???
want ik heb AVG alleen die kan ik niet updaten op een of andere manier, waarom weet ik ook niet weet iemand dat of moet ik dan fire wall uit zetten??? :sos:
:vis: :superman: :goodpost: :poke: srry voor al die dingen maar ze zijn LOL
Citaat van downloadfan op 5 april 2009, 02:58neem nooit 2 virusscanners aks je dat wel doet krijg je zeker problemen het beste is om 1 virusscanner te hebben, heb ooit zelf 2 virusscanners gehad me hele pc was meteen zo sloom als maar kan
neem nooit 2 virusscanners aks je dat wel doet krijg je zeker problemen het beste is om 1 virusscanner te hebben, heb ooit zelf 2 virusscanners gehad me hele pc was meteen zo sloom als maar kan
Citaat van downloadfan op 6 april 2009, 15:36o ja ik had nou 2 virusscanners alleen, mijn computer is nou geflipt door avast, ik had er nog virus opstaan en dat had AVG dus niet gezien en Avast dus wel alleen mijn virus stond dus in mijn windows map en toen tijdens het scannen, en ik bedenk me nou of het wel avast was want ik moest herstarten en toen stond er een blauwe achergrond zoals winows xp, maar ik ging dus scannen en toen vond hij nog allerlei virus en toen vroeg hij die dus te verweideren en ik zei dus ja alleen ik dacht het verweideren van de virus alleen hij bedoelde waarscheinlijk de file verweideren en toen hij klaar was startte ik weer op en toen stond er alleen mijn achtergrond verder niks, geen start balk, geen shortcuts dus dacht ik dat ik alles verweiderd had maar dat is dus niet kwam ik vandaag achter en nou kan ik gewoon programma's opstarten via Ctrl+Alt+Del en nu vraag ik dus hou dat kan (anders vraag ik het wel aan mijn vader, die weet er ook een heleboel vanaf)
misschien niet de geschikte plek om neer te zetten maar het was uiteindelijk wel allemaal gekomen door Avast
Als je het niet snapt begrijp ik dat wel, het is nogal moeilijk verhaal :s
o ja ik had nou 2 virusscanners alleen, mijn computer is nou geflipt door avast, ik had er nog virus opstaan en dat had AVG dus niet gezien en Avast dus wel alleen mijn virus stond dus in mijn windows map en toen tijdens het scannen, en ik bedenk me nou of het wel avast was want ik moest herstarten en toen stond er een blauwe achergrond zoals winows xp, maar ik ging dus scannen en toen vond hij nog allerlei virus en toen vroeg hij die dus te verweideren en ik zei dus ja alleen ik dacht het verweideren van de virus alleen hij bedoelde waarscheinlijk de file verweideren en toen hij klaar was startte ik weer op en toen stond er alleen mijn achtergrond verder niks, geen start balk, geen shortcuts dus dacht ik dat ik alles verweiderd had maar dat is dus niet kwam ik vandaag achter en nou kan ik gewoon programma's opstarten via Ctrl+Alt+Del en nu vraag ik dus hou dat kan (anders vraag ik het wel aan mijn vader, die weet er ook een heleboel vanaf)
misschien niet de geschikte plek om neer te zetten maar het was uiteindelijk wel allemaal gekomen door Avast
Als je het niet snapt begrijp ik dat wel, het is nogal moeilijk verhaal :s
Citaat van JaTom op 15 juni 2009, 11:352 virusscanners op je pc hebben is ook niet handig. Om je probleem op te lossen, moet je explorer.exe vanaf uitvoeren opstarten.
Edit: o wacht, dat bericht is al redelijk oud.
2 virusscanners op je pc hebben is ook niet handig. Om je probleem op te lossen, moet je explorer.exe vanaf uitvoeren opstarten.
Edit: o wacht, dat bericht is al redelijk oud.
Citaat van downloadfan op 15 juni 2009, 13:28Dat is ook lekker slim...
Maar weet iemand of Ccleaner een funtie heeft dat het bijvoorbeeld om de maand automatisch gaat scannen ofzo?
Dat is ook lekker slim...
Maar weet iemand of Ccleaner een funtie heeft dat het bijvoorbeeld om de maand automatisch gaat scannen ofzo?
Citaat van downloadfan op 10 augustus 2009, 18:08Vraagje over AVG, mijn stiefvader zit te zeggen dat AVG dikke sh*t is, is dit waar? Hij denkt dat het slecht is omdat het gratis is, is dit waar of niet?
Vraagje over AVG, mijn stiefvader zit te zeggen dat AVG dikke sh*t is, is dit waar? Hij denkt dat het slecht is omdat het gratis is, is dit waar of niet?
Citaat van downloadfan op 11 augustus 2009, 21:40Ik heb 2 virus programma's om m'n computer staan.
Avg free en een betaalde verzie van kpn.
Ik was niet zo tevreden over die van kpn omdat hij altijd bij alles vraagt wat mogenlijk gevaarlijk kan zijn wat je dr mee wil doen op de meest irritante momenten. En ik vind de interface lelijk :
welke kan ik uiteindelijk het best gebruiken ?
Ik heb 2 virus programma's om m'n computer staan.
Avg free en een betaalde verzie van kpn.
Ik was niet zo tevreden over die van kpn omdat hij altijd bij alles vraagt wat mogenlijk gevaarlijk kan zijn wat je dr mee wil doen op de meest irritante momenten. En ik vind de interface lelijk :
welke kan ik uiteindelijk het best gebruiken ?
Citaat van downloadfan op 11 augustus 2009, 22:41Zal dan maar voor avg kiezen, omdat als je niet van die meldingen houd en je klikt ze al snel weg dan heeft de beveiligingssoftware van KPN geen zin maar, AVG daarentegen geeft minder meldingen en is daarom misschien beter voor je.
Zal dan maar voor avg kiezen, omdat als je niet van die meldingen houd en je klikt ze al snel weg dan heeft de beveiligingssoftware van KPN geen zin maar, AVG daarentegen geeft minder meldingen en is daarom misschien beter voor je.