Gratis je PC schoon houden
Citaat van downloadfan op 27 december 2008, 23:23Moet ik bij die adblock nog iets instellen? Ik begrijp de functie niet zo goed.
Kan het ook zijn dat ik in de opening in de lijst de Windows Defender mis of is hij later toegevoegd?
ja je heb firefox nodig het is namelijk een addon voor firefox
Moet ik bij die adblock nog iets instellen? Ik begrijp de functie niet zo goed.
Kan het ook zijn dat ik in de opening in de lijst de Windows Defender mis of is hij later toegevoegd?
ja je heb firefox nodig het is namelijk een addon voor firefox
Citaat van downloadfan op 4 februari 2009, 12:01avant heeft ook een ad blocker, en een flash filter. ik haat FF!
ik vertik het om zijn naam voluit te schrijven >
avant heeft ook een ad blocker, en een flash filter. ik haat FF!
ik vertik het om zijn naam voluit te schrijven >
Citaat van downloadfan op 4 februari 2009, 16:01CC cleaner 1.8 GB
Ik had meer verwacht xD
CC cleaner 1.8 GB
Ik had meer verwacht xD
Citaat van downloadfan op 21 februari 2009, 12:50Microsoft update is alleen de producten van Microsoft zelf zoals office, windows xp, vista etc.
Updatestar zorgt ervoor dat al je progrmma's geupdate worden (als je dat wil tenminste).
Dus updatestar update ook bijvoorbeeld je Winrar bijvoorbeeld.
Dat doet Microsoft update dus niet want die is dus alleen voor microsoft producten bedoelt.
Microsoft update is alleen de producten van Microsoft zelf zoals office, windows xp, vista etc.
Updatestar zorgt ervoor dat al je progrmma's geupdate worden (als je dat wil tenminste).
Dus updatestar update ook bijvoorbeeld je Winrar bijvoorbeeld.
Dat doet Microsoft update dus niet want die is dus alleen voor microsoft producten bedoelt.
Citaat van downloadfan op 28 februari 2009, 14:50Tommigun noit je pc schoongemaakt ofzo :-[
Je computer is zeker nu wel wat sneller ;D
Tommigun noit je pc schoongemaakt ofzo :-[
Je computer is zeker nu wel wat sneller ;D
Citaat van Jeroen1000 op 28 februari 2009, 18:00CCleaner: 18.099,4MB verwijderd. WTF! :-[
volgens mij zat je prullenbak aardig vol, anders zou dat nooit kunnen.
CCleaner: 18.099,4MB verwijderd. WTF! :-[
volgens mij zat je prullenbak aardig vol, anders zou dat nooit kunnen.
Citaat van downloadfan op 28 februari 2009, 18:16Ik doe het elke dag met CCleaner. Alleen ik merk het verschil niet wat het eerst was.
het is ook niet echt nodig om het iedere dag te doen 1 keer per week is al meer dan genoeg
Ik doe het elke dag met CCleaner. Alleen ik merk het verschil niet wat het eerst was.
het is ook niet echt nodig om het iedere dag te doen 1 keer per week is al meer dan genoeg
Citaat van robberto1 op 28 februari 2009, 18:27Ik doe het elke dag met CCleaner. Alleen ik merk het verschil niet wat het eerst was.
Heb aanstaan, dat hij het gelijk doet als ik mijn PC opstart.
Ik doe het elke dag met CCleaner. Alleen ik merk het verschil niet wat het eerst was.
Heb aanstaan, dat hij het gelijk doet als ik mijn PC opstart.