Geluid via HDMI kabellaptop naar versterker DENON AMP hapert
Citaat van Victor Rent op 9 mei 2018, 06:40Ja, die link had ik ook gevonden.
Maar ik heb de Denon 1311, en die heeft geen Dynamic Range...
Ik heb het op de afstandsbediening in elk geval niet kunnen vinden.
Dacht ook: Hé, dat is het!!
Maar ja..dan ga je zoeken en heb je het niet..
Ja, die link had ik ook gevonden.
Maar ik heb de Denon 1311, en die heeft geen Dynamic Range...
Ik heb het op de afstandsbediening in elk geval niet kunnen vinden.
Dacht ook: Hé, dat is het!!
Maar ja..dan ga je zoeken en heb je het niet..
Citaat van Victor Rent op 10 mei 2018, 08:40Krijg daar nog wat tips van anderen..
Andere poort proberen, of de blu ray aansluiting eens gebruiken voor de laptop en kijken of dat werkt.
Stom dat ik daar dan zelf niet even op kom.
Maar goed..wordt vervolgd.
Krijg daar nog wat tips van anderen..
Andere poort proberen, of de blu ray aansluiting eens gebruiken voor de laptop en kijken of dat werkt.
Stom dat ik daar dan zelf niet even op kom.
Maar goed..wordt vervolgd.
Citaat van Victor Rent op 12 mei 2018, 10:53Helaas, ook dit helpt niet.
Terugzetten naar hoe de laptop was in december lukt me niet, want het systeemherstelpunt is ook in mei, wat gek is eigenlijk.
Helaas, ook dit helpt niet.
Terugzetten naar hoe de laptop was in december lukt me niet, want het systeemherstelpunt is ook in mei, wat gek is eigenlijk.
Citaat van Duken op 12 mei 2018, 19:25Poeh, het wordt een lastige kwestie. Misschien heeft het updaten van de firmware van de versterker nog zin. Dat zie nieuwe codecs krijgt. Wat voor versterker heb je precies? Nieuwe versterkers kan je tegenwoordig met een USB-stick updaten.
Poeh, het wordt een lastige kwestie. Misschien heeft het updaten van de firmware van de versterker nog zin. Dat zie nieuwe codecs krijgt. Wat voor versterker heb je precies? Nieuwe versterkers kan je tegenwoordig met een USB-stick updaten.
Citaat van Demo op 14 mei 2018, 12:09Helaas..deze AVR heeft die mogelijkheden niet.
Geen Ethernetverbinding mogelijk, of via een USB.
Staat ook niks op.
Echt, het is zo vreemd.
Heb gisteren alles weer verwijdert, dan stelt alles zich weer opnieuw in, en heb ik nog steeds de seconde stilte om de zoveel minuten.
Op de receiver zie ik duidelijk het PCM symbool even verdwijnen als dit gebeurt.
Het ligt dus echt aan een stroom vanuit de laptop naar de Receiver, omdat alles het verder normaal blijft doen, en ik dit echt alleen op de laptop heb als deze is aangesloten op de Denon.
Helaas..deze AVR heeft die mogelijkheden niet.
Geen Ethernetverbinding mogelijk, of via een USB.
Staat ook niks op.
Echt, het is zo vreemd.
Heb gisteren alles weer verwijdert, dan stelt alles zich weer opnieuw in, en heb ik nog steeds de seconde stilte om de zoveel minuten.
Op de receiver zie ik duidelijk het PCM symbool even verdwijnen als dit gebeurt.
Het ligt dus echt aan een stroom vanuit de laptop naar de Receiver, omdat alles het verder normaal blijft doen, en ik dit echt alleen op de laptop heb als deze is aangesloten op de Denon.
Citaat van snowboardsissy op 17 mei 2018, 19:07victor, heb je soms de laatste windows update binnengehaald, die met cortana en spraakbesturings mogelijkheden? Had ik vorige week ook en windows heeft toen een generieke driver geinstaleerd en zodoende deed mijn headset het niet goed meer. na terugzetten oudere versie van windows 10 was mijn probleem verholpen.
victor, heb je soms de laatste windows update binnengehaald, die met cortana en spraakbesturings mogelijkheden? Had ik vorige week ook en windows heeft toen een generieke driver geinstaleerd en zodoende deed mijn headset het niet goed meer. na terugzetten oudere versie van windows 10 was mijn probleem verholpen.
Citaat van Victor Rent op 28 juli 2018, 09:41Nog steeds werkt het niet zoals het hoort. Blijft af en toe een seconde stilte tussendoor komen, bij afspelen van muziek, series of films.
Windows team reageert helemaal niet.
Echt zonde hoor. Meest plezier van mijn Acer laptop is wel weg.
Ik leer er maar mee leven.
Als er ooit iemand is met een oplossing, hoor ik het graag.
Nog steeds werkt het niet zoals het hoort. Blijft af en toe een seconde stilte tussendoor komen, bij afspelen van muziek, series of films.
Windows team reageert helemaal niet.
Echt zonde hoor. Meest plezier van mijn Acer laptop is wel weg.
Ik leer er maar mee leven.
Als er ooit iemand is met een oplossing, hoor ik het graag.